Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8167 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אני חדש פה, אשמח אם תעזרו לי בהתלבטות בקניית רכב חדש,

המחיר אותו דבר בערך (ניסאן אלמרה סדאן 1800

והונדה סיוויק סדאן-הדגם עם הסאנרוף שבמבצע עכשיו)

הנקודה הכי חשובה מבחינתי היא האמינות, האם יש הבדל בין הסיוויק הטורקית לסיוויק היפנית?

ומצד שני מדוע האלמרה שקיבלה מקום ראשון בדירוג האמינות (יחד עם הסיוויק) לא מצליחה במכירות?

 

כמובן חשובה גם הבטיחות (זה רכב למשפחה) ושמירת הערך (בהתחשב בנ"ל)

פורסם

הרובוט שמרכיב את האוטו לא יודע אם הוא עובד ביפן או בטורקיה.

 

ולאלמרה ביקוש נמוך יותר כי היא לא רכב מבוקש ע"י ערסים, כמו ההונדה.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

בתור אחד שיש לו אלמרה (קיבלתי אותה בליסינג ולא בחרתי אותה...) אני בהחלט ממליץ.

 

לדעתי הישיבה בסיוויק (יש לנו כאלה בחברה - וניסיתי) פחות נוחה מבאלמרה לדעתי.

 

הביטוח של הסיוויק יותר יקר משמעותית.

 

האמינות של שתי המכוניות טובה מאוד (יש בחברה גם לא מעט הונדה סיוויק - אפס תקלות)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
שלום, אני חדש פה, אשמח אם תעזרו לי בהתלבטות בקניית רכב חדש,

המחיר אותו דבר בערך (ניסאן אלמרה סדאן 1800

והונדה סיוויק סדאן-הדגם עם הסאנרוף שבמבצע עכשיו)

הנקודה הכי חשובה מבחינתי היא האמינות, האם יש הבדל בין הסיוויק הטורקית לסיוויק היפנית?

ומצד שני מדוע האלמרה שקיבלה מקום ראשון בדירוג האמינות (יחד עם הסיוויק) לא מצליחה במכירות?

 

כמובן חשובה גם הבטיחות (זה רכב למשפחה) ושמירת הערך (בהתחשב בנ"ל)

 

הסיוויק יחסית בסדר וכך גם האלמרה אלא שהמתחרות כגון ה3/קורולה/מגאן/פוקוס פשוט טובות יותר (גם אם הן בעלות מנוע 1.6 ולא 1.8 ) ולכן המכירות לא משהו.

×
×
  • תוכן חדש...