Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6250 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי בדיקה מעמיקה לגבי מהירויות גלישה.

התברר שבזק בנלאומי לא נותנת פחות מהחבילה שלך.

יש לי 2.5 MBs עם העלאה של 256 KBs.

הבדיקה מראה קצב הורדה של 2.6 MBs פלוס מינוס כמובן.

קצב העלאה של 260 KBs.

כאשר מדובר בתשתית של 3100/310.

ועוד דבר שהתברר בבדיקה, שנבדק רק עם בזק בנלאומי וסביר להניח שזה קבוע.

הספק אינו קובע את קצב ההעלאה, הוא מגביל רק את קצב ההורדה.

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לאקספון לא כדאי לכם להתקרב, התמיכה מאוד לא מקצועית, ועולה כסף!

אורנג' אינם מאושרים ע"י משרד התקשורת עדיין.

לגבי החבילה של בזק עולה 169 ש"ח אם אני לא טועה לאחר חצי שנה.

 

לגבי אינטרנט, היית ממליץ או בזק בין לאומי, או 012.

 

לגבי החבילה של ה109 בהוט עם ה2000 דקות היא ממש לא משתלמת.

 

בתור עובד חברה ב012, אולי אני לא הכי אובייקטיבי, אך אני מכיר את השוק והמתחרים. בכל דבר שנראה לכם זול וללא התחייבות, יש סיבה לכך.

 

 

בכל אופן, אם למישהו יש שאלות בעיניין לגבי חבילות שונות בחברות שונות, הוא מוזמן לשאול

פורסם
לאקספון לא כדאי לכם להתקרב, התמיכה מאוד לא מקצועית, ועולה כסף!

 

יש אנשים שלא צריכים תמיכה ורק נטו אינטרנט, זו לא סיבה לא להתקרב לחברה הזו.

 

אתה מקבל אינטרנט זול בגלל שאתה לא משלם על תמיכה, ובמקרה הזה גם בלי התחייבות.

פורסם
אחרי בדיקה מעמיקה לגבי מהירויות גלישה.

התברר שבזק בנלאומי לא נותנת פחות מהחבילה שלך.

יש לי 2.5 MBs עם העלאה של 256 KBs.

הבדיקה מראה קצב הורדה של 2.6 MBs פלוס מינוס כמובן.

קצב העלאה של 260 KBs.

כאשר מדובר בתשתית של 3100/310.

ועוד דבר שהתברר בבדיקה, שנבדק רק עם בזק בנלאומי וסביר להניח שזה קבוע.

הספק אינו קובע את קצב ההעלאה, הוא מגביל רק את קצב ההורדה.

 

ספק כן מגביל אותך בהעלאה וגם בהורדה

 

הבדיקות הורדה שעשית, מאיפה בוצעו ההורדות?

אם הורדת את קבצי הבדיקה מהאתר של בזק בינלאומי אז זה לא מדד.

עבדתי עד לפני שנה בבזק בינלאומי, אני יודע איך בדיוק בנויה הרשת שלהם ואני אומר לך שהם עושים THROTTLING לתעבורת P2P באגרסיביות במיוחד בשעות העומס, בזמן האחרון זה כבר הפך לבלתי נסבל, הורדה של קובץ מאתר ענקי בחו"ל שהוא לא P2P אלא נגיד אתר של ADOBE זוחלת במהירות של 30 K בשניה, כשאני מתחבר לאורנג' ומוריד את אותו הקובץ הוא מוריד במהירות מקסימלית של מעל 650KB

פורסם
לאקספון לא כדאי לכם להתקרב, התמיכה מאוד לא מקצועית, ועולה כסף!

 

לגבי החבילה של ה109 בהוט עם ה2000 דקות היא ממש לא משתלמת.

 

 

באקספון 5 השיחות הראשונות שלך למוקד בכל חודש הן ללא תשלום, לאחר מכן בתשלום.

אפשר לנטרל את זה ע"י תשלום נוסף של 5 ש"ח לחודש (סוג של חבילת שירות טלפוני ללא הגבלה).

אני לא חושב שיש הרבה אנשים שמתקשרים לספק שלהם יותר מ-5 פעמים בחודש...

 

אשמח גם לדעת למה החבילה של הוט ב-109 ש"ח אינה משתלמת.

בתשובתך אנא התייחס למחירים של תשתית אינטרנט וקו טלפון של בזק ולעלויות שלהם גם לאחר החצי השנה הראשונה של המבצע החדש או לגבי המחירים שלהם בכלל (דמי מנוי חודשיים וכו').

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

לגבי אינטרנט, היית ממליץ או בזק בין לאומי, או 012.

לגבי החבילה של ה109 בהוט עם ה2000 דקות היא ממש לא משתלמת.

בתור עובד חברה ב012, אולי אני לא הכי אובייקטיבי, אך אני מכיר את השוק והמתחרים. בכל דבר שנראה לכם זול וללא התחייבות, יש סיבה לכך.

בכל אופן, אם למישהו יש שאלות בעיניין לגבי חבילות שונות בחברות שונות, הוא מוזמן לשאול

 

אתה צודק ולא צודק, אני גם הייתי ממליץ על בזק בינלאומי (וגם נטוויז'ן), אבל יתהפך העולם ואני לא אתקרב ולא אמליץ על 012.

תמיכה טכנית מאוד לא מקצועית, המון מקרים שנתקלתי בהם שללקוח היתה בעיית מחשב/ ספק והם הפנו אותם אלינו (הוט), לא מוכנים להגדיר ראוטרים

 

אולי נדבר על למה עושים את זה ב012? אני אענה, להוריד את כמות השיחות הממתינות במוקד.

 

על הטלפון בכלל אני לא רוצה לדבר. הוא יושב על התשתית אינטרנט, לוקח מרוחב הפס וכאשר יש תקלה אתם לא יודעים לטפל בזה מלבד להאשים את התשתית. מבחינתי טלפון שיושב על תשתית אינטרנט אינו מהווה מתחרה רציני, לא 012, 013 או אורנג'.

 

גם אני עובד חברת הוט (תמיכת אינטרנט), אני לא אומר שהוט הכי טובים יש עוד הרבה דברים לשפר. אבל בתחום הטלפון והאינטרנט שהמתחרה העיקרי הוא בזק שדורשים דמי שימוש קבועים ומחייבים אותך להתקנת קו טלפון בשביל תשתית אינטרנט זה לא כל כך תחרות מבחינת מחיר.

פורסם

אני בכללית לא ממליץ על טלפון שהוא לא של בזק.

 

כל הטלפוניה המבוססת אינטרנט (012, 013, אורנג'):

 

אין חשמל = אין טלפון.

 

בעיה בתשתית אינטרנט = אין טלפון.

 

תקלת אינטנרט מהספק = אין טלפון.

 

תקלת טלפון של הספק = אין טלפון.

 

כמה פעמים במהלך החיים שלך היו לך תקלות בטלפון של בזק?

 

בתור נציג תמיכה שמטפל גם בדברים האלו, לא שווה טלפון!!

 

אם תרכוש טלפון כזה מבטיח לך ששקט לא ממש יהיה לך.

 

הטלפון היחידי שהוא עוד בסדר זה של הוט והוא באמת היחידי שיכול לתת תחרות לבזק.

פורסם

אני מחובר ל-012 6 שנים,עד לפני 3-4 חודשים הכל היה תקין וללא בעיות מאז ההורדות ע"י טורנטים ניהיו איטיות ברמות, מקסימום 30-50K במקום 380K .

החלטתי שאני מתנתק והעבירו אותי לקשרי לקוחות שם טענו שאין שום הגבלה אצלהם האיטיות נובעת מבעיות בשרתים שלהם בחו"ל המון לקוחות רוצים להתנתק והבעיה בטיפול ,

כרגע אין צפי לתיקון הבעיה, הם נתנו לי חודשיים חינם ובימים הקרובים יעדכנו אותי בנוגע לבעיה.

 

מה דעתכם האם להתנתק או לתת להם צ'אנס?

פורסם

כל המדינה כרגע נמצאת בעומסים לחו"ל ע"י כל הספקיות. פשוט אין מספיק רוחב פס לחו"ל מהארץ.

 

אם בסך הכל אתה מרוצה וזה לא כזה משפיע לך זו לא סיבה לעזוב, תקבל אותו דבר בספקיות אחרות

פורסם
אני בכללית לא ממליץ על טלפון שהוא לא של בזק.

 

כל הטלפוניה המבוססת אינטרנט (012, 013, אורנג'):

 

אין חשמל = אין טלפון.

 

בעיה בתשתית אינטרנט = אין טלפון.

 

תקלת אינטנרט מהספק = אין טלפון.

 

תקלת טלפון של הספק = אין טלפון.

 

כמה פעמים במהלך החיים שלך היו לך תקלות בטלפון של בזק?

 

בתור נציג תמיכה שמטפל גם בדברים האלו, לא שווה טלפון!!

 

אם תרכוש טלפון כזה מבטיח לך ששקט לא ממש יהיה לך.

 

הטלפון היחידי שהוא עוד בסדר זה של הוט והוא באמת היחידי שיכול לתת תחרות לבזק.

 

גם נציגי בזק משתמשים בהסברים האלו כדי לשכנע לקוחות להצטרף אליהם.

אני אישית לא חושב שאם לא יהיה טלפון כשאין חשמל זה בעייתי במיוחד.

בתקופה בה יש לפחות מכשיר סלולרי אחד לכל בנאדם, לא יקרה כלום אם בהפסקת חשמל או בתקלת תקשורת לא יהיה טלפו קווי.

קו טלפון שעובד גם כשאין חשמל זה חביב, אבל זה לא שווה 50 ש"ח בחודש (דמי המנוי של בזק).

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
ספק כן מגביל אותך בהעלאה וגם בהורדה

 

הבדיקות הורדה שעשית, מאיפה בוצעו ההורדות?

אם הורדת את קבצי הבדיקה מהאתר של בזק בינלאומי אז זה לא מדד.

עבדתי עד לפני שנה בבזק בינלאומי, אני יודע איך בדיוק בנויה הרשת שלהם ואני אומר לך שהם עושים THROTTLING לתעבורת P2P באגרסיביות במיוחד בשעות העומס, בזמן האחרון זה כבר הפך לבלתי נסבל, הורדה של קובץ מאתר ענקי בחו"ל שהוא לא P2P אלא נגיד אתר של ADOBE זוחלת במהירות של 30 K בשניה, כשאני מתחבר לאורנג' ומוריד את אותו הקובץ הוא מוריד במהירות מקסימלית של מעל 650KB

 

הבדיקה נעשתה באתר הזה http://www.speedtest.net/

הבדיקה נעשתה לפני שדרוג התשתית, ואחרי השדרוג, ללא שינוי עם הספק.

והספק בעצם לא הגביל את ההעלאה, היה הבדל משמעותי והמהירות הייתה פחות בכמה קילו בייטים בודדים מתחת לתשתית.

מוזר.

פורסם
באקספון 5 השיחות הראשונות שלך למוקד בכל חודש הן ללא תשלום, לאחר מכן בתשלום.

אפשר לנטרל את זה ע"י תשלום נוסף של 5 ש"ח לחודש (סוג של חבילת שירות טלפוני ללא הגבלה).

אני לא חושב שיש הרבה אנשים שמתקשרים לספק שלהם יותר מ-5 פעמים בחודש...

 

אשמח גם לדעת למה החבילה של הוט ב-109 ש"ח אינה משתלמת.

בתשובתך אנא התייחס למחירים של תשתית אינטרנט וקו טלפון של בזק ולעלויות שלהם גם לאחר החצי השנה הראשונה של המבצע החדש או לגבי המחירים שלהם בכלל (דמי מנוי חודשיים וכו').

 

האקספון, יש להם הרבה מאוד נפילות, חברה חדשה ועדיין לא יודעת כיצד לפתור את התקלות. לגבי האמירות שהם זולים, אין מתנות בחיים, מה שזול יש סיבה לכך. כשיש הרבה תקלות אז אתה ממש זקוק לתמיכה הטכנית- אשר בתשלום.

לגבי החבילה של הוט, היא לא שווה כי זה בהתחייבות. החבילה אין בה שום יתרון אם אתה מבודד כל דבר לחוד, המחיר הוא דיי זהה. כמובן שתהיה לך התקנה חינם אם תקח כמה דברים, אבל למה ההתחייבות?! הרי על טלפון היום בשום חברה אין התחייבות. ואני מאמין שאם תלחץ עליהם קצת תוכל להוציא מחיר טוב יותר כל אחד לחוד, והתחייבות רק על האינטרנט.( המחיר של ה2000 הוא 60 ש"ח. המחיר על התשתית נתון למיקוח)

 

לגבי כל האימרות על חוסר התמיכה על הראוטר, היום רק בבזק בין לאומי יש תמיכה אשר תופסק עוד שבוע. ומכיוון שאתם רוכשים את הראוטר עצמאית לא תהיה תמיכה. הרי על המחשב בבית גם כן אין תמיכה וזה כי הוא נרכש עצמאית. היום אתם יכול לרכוש ראוטר מחברה (במחיר יקר יותר) והתהיה תמיכה תמידית. כמו כן החברה גם מציינת בפני הלקוח שאין כל אחריות על הראוטר או התמיכה בו.

פורסם

התמיכה של יבואן ראוטר מוגבלת מאוד לשעות עבודה רגילות .

וגם אז התומך היחיד שם הוא כולבוייניק ומסתובב בשטח , הלך לאכול שווארמה , או סתם כואבות לו השערות ...

אין כמו תמיכה מסביב לשעון .

אף אחד לא יודע אם ניתן טכנית ומעשית להתחבר לספק מחו"ל ?

פורסם

מזתומרת להתחבר לספק בחו"ל? נגיד יש לך ADSL ואתה רוצה להתחבר סתם דוגמה - ל CHELLO בהולנד או אחת מדינות אירופה?

 

נשמע אפשרי אך כנראה מסובך או יקר (או שניהם).

 

אופיר

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

לא אפשרי להתחבר לספק בחו"ל עם הקו ADSL שיש לך בבית.

 

אם היית מבין איך התשתית עובדת,היית מבין שזה לא אפשרי.

 

בכל מקרה אומנם התשתית של בזק קצת יקרה יותר, אבל מבחינת יציבות אין לה מתחרים, ניסיון שלי עם כבלים היה במשך כשנה וממש יצא לי להתקשר אליהם פעם בשבוע לפחות בגלל בעיות כאלה או אחרות, הבעיה הגדולה ביותר היא שהשירות שלהם פשוט היה זוועתי.

 

בזק הקו פשוט עובד בלי שום בעיות וגם כשהייתי צריך את השירות שלהם אז נתנו לי מענה מעל ומעבר.


×
×
  • תוכן חדש...