Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אז למה למעשה רכביי דיזל חלשים יותר?


mishmesh
שימו לב! השרשור הזה בן 5480 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מאזדה 3 2.0, אאל"ט. ב-12 שניות הוא רק מתחיל לעבור את ה-100, אבל לא ניתן לעובדות לבלבל. למה לנו?

מה אתה אומר. באמת? את ה100 היא מתחילה לעבור בשניה ה9. אהה תסתכל מאחורה נפל לך חלק מהאלפה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 101
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ומה זה השטיות האלה, עקפתי עקפתי, אז מה גם אני יכול לעקוף מרצדס S600 קומפרסור כשהו נוסע על 100 ולא מאיץ. לעקוף בכשיב זה לא סיפור גדול במיוחד שנהגת ברכב שני היא אישה או סבא שבכלל לא מתחרה אתכם.

מה עכשיו השטויות האלה עם האצות ביניים? אתה בדקת אישית עשיתה ניסוי בין מאזדה 3 2.0 לבין 1.9TDI? הכל פה נאמר באוויר ללא ביסוס כמו הדברים האוטו שלי עוקף את שלך במירות בין 100 קמש ל 101 קמש.

נהגתה במזדה 2.0 ולא הרגשה כוח? כנראה שלא נהגתה בכלל מה שסביר להניח, כי כוח יש לה ובשפע מ 3500+ סלד בערך. אז מספיק לשקר לעצמכם כל אחד נהיה פה בוחן רכב ונסע בכל רכב אפשרי ובדק האצות ביניים.

ואם מאזדה 2.0 איטית בשבילך אז הסקודה לא נוסעת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Spirit, נתון היצרן אומר - 9.9 שניות.

 

נתון יצרן אומר 8.7 לידני ו 9 לאוטומט וככה רשום בכל אתר של נתוני רכבים. ו 9.9 זה לא הצהרת היצרן אלה של עיתון "אוטו", אבל עזוב זה כמו להתווכח אם זה 9 או 9.1.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומה זה השטיות האלה, עקפתי עקפתי, אז מה גם אני יכול לעקוף מרצדס S600 קומפרסור כשהו נוסע על 100 ולא מאיץ. לעקוף בכשיב זה לא סיפור גדול במיוחד שנהגת ברכב שני היא אישה או סבא שבכלל לא מתחרה אתכם.

מה עכשיו השטויות האלה עם האצות ביניים? אתה בדקת אישית עשיתה ניסוי בין מאזדה 3 2.0 לבין 1.9TDI? הכל פה נאמר באוויר ללא ביסוס כמו הדברים האוטו שלי עוקף את שלך במירות בין 100 קמש ל 101 קמש.

נהגתה במזדה 2.0 ולא הרגשה כוח? כנראה שלא נהגתה בכלל מה שסביר להניח, כי כוח יש לה ובשפע מ 3500+ סלד בערך. אז מספיק לשקר לעצמכם כל אחד נהיה פה בוחן רכב ונסע בכל רכב אפשרי ובדק האצות ביניים.

ואם מאזדה 2.0 איטית בשבילך אז הסקודה לא נוסעת.

 

לא אמרנו שמאזדה 3 2.0 איטית לא צריך להעלב:roll::oops: פשוט אמרנו שרכב עם תרנגול ירוק פשוט יותר חזק ממנו, לא צריך להעלב בשם המאזדה שלך, כבודה מונח במקומה, פשוט הTDI יותר חזק ולא יעזור מה שתגיד תעשה ותרשום פה בפורום, בתור בן למורה נהיגה רוב הרכבים שהיו בבית הם רכבי TDI ידניים (אפילו היה SDI פעם אבל לא מדברים על זה), יש לי ניסיון עם רכבים מכול הסוגים, סיאט טולדו דיזל, VW בורה דיזל, פאסט דיזל, אלנטרה דיזל, פאביה, אוקטביה, קנגו(צבאית של אחי הגדול האמת), טוסון דיזל, והרשימה עוד ארוכה, (חלק מהרכבים של מורי נהיגה אחרים חברי משפחה) ועל כולם נהגתי וחוץ מהיונדאים למיניהם והקנגו אני מהמר על התחתונים שלי שאני לוקח את המאזדה 2.0 בכול מצב של האצה במיוחד במהירויות גבוהות/עליות. ד"א זה גם מוכח ע"י נסיעה לאילת עם משפחה, הסיאט עלתה את העליות בלי למצמץ בזמן שהאקורד של הדוד היתאמצה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש עובדות על הכביש, מנוע 2.0 בנזין עוקף בקלות את כל ה 1.9TDI וגם 2.0TDI.

 

ה"עובדות" שאתה מדבר עליהן הן הנחות בלבד, כי העובדות האמיתיות מוכיחות אחרת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ספיריט: "נפל לך חלק מהאלפא" זו תגובה שמתאימה לילד בן 5, אפילו לא 12. תתבגר ותדבר כמו בן אדם.

 

לגופו של עניין. גם אם נקבל את ה-9 שניות, אני אשמח אם תסביר, או תדגים, איך ב-3 שניות (גם תוך כדי האצה) היא תגיע מ-100 ל-150.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא 9 שניות, וגם לא 10. הנה הדף המתאים מתוך תיק העיתונות הרשמי של מאזדה.

בדיקה באתר מאזדה הבריטי מעלה נתונים זהים.

 

בקיצור: 9.9 שניות מ-0 ל-100 לגרסה הידנית, 11.1 שניות לאוטומטית.

 

טל

Mazda6 specs presskit.jpg

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חושב שגם זה לא נכון כי רשון למעלה בכותרת מאזדה 6 וגם רשום גיר אוטמטי 5 מהירויות מה שלא נכון כי במאזדה 3 יש גיר 4 הילוכים רגיל

 

אולי הנתונים שטל הביא שייכים לשנתון מתקדם יותר. מכל מקום, סביר שעם 4 הילוכים הזמן יתארך אף יותר.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין צורך להתעצבן בשם כל בעלי המאזדות בעולם. כל הפואנטה הייתה שלטורבו דיזל יש הרבה מומנט, משמע זמינות כח טובה ולכן גם האצות ביניים עדיפות.

לא צריך סתם להעליב בעלי אלפות, שבנינו הייתי מעדיף כמעט כל אלפא על מאזדה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טל: כתוב שם 10.8 :roll:

וואלה, הבאתי את הטבלה של הסדאן. להאצ'בק זה 11.1.

אלו הנתונים של הדגם העכשווי. בדגם הקודם, אחרי הפייסליפט של 2005, היה פער של עשירית אחת, דהיינו 10.7 שנ' לדגם 4 דלתות אוטומטי.

לפני הפייסליפט זה היה 11.1 שנ'.

הנה הדפים הרלבנטיים למי שמפקפק.

Mazda6 2002 specs.jpg

Mazda6 2005 facelift specs presskit.jpg

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5480 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...