Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אז למה למעשה רכביי דיזל חלשים יותר?


mishmesh
שימו לב! השרשור הזה בן 5480 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ב12 שניות אני כבר נוסע קרוב ל 150

 

בטח, טוב שלא 200.

 

טל, אין צורך להתלהב יותר מדי. זה ידוע שבזכות המומנט ובעזרת המגדש מתקבלות האצות ביניים מצויינות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 101
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בטח, טוב שלא 200.

 

טל, אין צורך להתלהב יותר מדי. זה ידוע שבזכות המומנט ובעזרת המגדש מתקבלות האצות ביניים מצויינות.

זה שאתה לא יכול ככה לא אומר שאף אחד לא...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסדר שמענו כמוך ורבים כמוך, הם נעקפו בביזיון :twisted:

קיצר סקודה אוקטביה זה עגלה. 0-100 12+ שניות (וזה עוד על הנייר), עם 105 כוח סוס? הצחקתה אותי ב12 שניות אני כבר נוסע קרוב ל 150

 

Spirit, טל לא דיבר על 0-100 (שם יש למזדה יתרון - פחות משקל ויותר הספק), אלא על האצות ביניים.

בהאצות ביניים אין בכלל ספק שהאוקטביה (או כל רכב מדוזל מוגדש מודרני) תעלם לך כאילו כלום - יתרון של הרי המומנט הסופר זמינים.

 

לדוג' - בספט' האחרון ביקרתי בצ'יכיה ובגרמניה והשכרתי פיאט בראבו (החדשה) עם מנוע 1.6 מולטיג'ט 16 שסת'.

על הנייר - הנתונים מספרים על 120 כ"ס וכ-30 קג"מ (ב-1500 סל"ד!), על 0-100 בסביבות 11 שניות ומהירות מירבית באיזור 190 קמ"ש.

ז"א שיש לה יתרון של 15 כ"ס ו-14.5 קג"מ על פני הפביה שלי.

בפועל - היא אינה זריזה כמו הפביה (המולטיג'ט [וגם ה-TDI] נותן תחושה מעט עצלנית), אך בכל הקשור להאצות הביניים - היא הייתה טובה מהפביה באלפי מונים.

 

על הנייר - למזדה 3 2.0 יש נתונים לא רעים - 150 כ"ס וסביבות 20 קג"מ.

בפועל - לא התרגשתי ממנה בכלל. היא לא הרגישה זריזה בצורה יוצאת דופן (אפילו ביחס ל-3 1.6) - אולי בגלל השידוך לגיר 4 הילוכים (ארוכים יחסית).

 

בקיצור, תהנה ממנה כמה שיותר - רק אל תתלהב יתר על המידה ותעשה ממנה יותר ממה שהיא.

אה, ואל תאמר לקרוא לכולם "עגלות" - בסופו של דבר גם ה"ספיריט" אינה חורכת אספלט ויש משפחתיות זריזות ממנה (אוקטביה 1.8TSI, גולף 1.4TSI 160 וכן הלאה).

 

מנועי בנזין נשמעים יותר טוב, מטפסים הרבה יותר טוב והרבה יותר גבוה.

מצד שני, מנועי הטורבו דיזל החדשים מאוד נעימים, שקטים, חסכוניים ומספקים הרי מומנט בסל"ד אפסי.

 

אני אישית מאוד אוהב ומעריך את מנועי הטורבו דיזל החדשים

ולא הייתי רץ ושולל אותם כאופציה (במידה ויש צורך בהם).

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

rs,

 

אין שום בסיס להשוואה בין דיזל גודש לבין בנזין אטמוספרי.

אתה רוצה להשוות?

תשווה אטמוספרי לאטמוספרי וגודש לגודש והפערים יצתמצמו בצורה משמעותית.

 

בכל מקרה, לא ממש הבנתי מה כתבת, האצות הביניים בפיאט הרבה יותר טובות מאשר בסקודה TDI?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגירה (יניב?), אין בעיה - אני מעדיף 2.0TDI CR (ה-170 כ"ס) על פני 1.8T הוותיק (ה-180 כ"ס).

 

אומנם ה-2.0TDI CR (סופרב החדשה - סיבוב קצר בצ'כיה) מרגיש עצל יותר,

אבל האצות הביניים שלו פשוט מצויינות ומרשימות הרבה יותר משאר האצות הביניים של 1.8T הוותיק.

המומנט תמיד שם כשצריך :-)

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי תמיד ה TDI החזקים של VWהרגישו כאילו הם 20VT שתפסתי אותו באמצע התקפת אסטמה :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השפעה חזקה מ KILL BILL

vbsgaSmFILE דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

ספורט דיזל

 

HKsBpHJdL_0 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

יוטה דיזל

 

2962.jpg

 

המנוע שופר מ 125 כ"ס מוגדשים קלות ל 750 כ"ס מוגדשים קשות ו1500NM ב 2500 סל"ד וקו אדום ב 3800.

2962_6lo.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים למה אתם מתווכחים הרבה ובחינם מאחורי המסכים?

יש עובדות על הכביש, מנוע 2.0 בנזין עוקף בקלות את כל ה 1.9TDI וגם2.0TDI, גם בהאצה מ 0-100 וגם בהאצות ביניים,

אני באמפריזה 2.0R עקפתי PASSAT 1.9 TDI 2005 גם בהאצה ובמהירות גבוהה,

אבל אני חייב להגיד שלא יכולתי לעקוף פאסאת 2008 מנוע 2.0FSI, נכון שהיא שוקלת הרבה משלי וגם פחות 10 כוח סוס.

 

גם המאזדה 3 ספיריט לא משהוא יוצא מן הכלל, עקפתי 2 כאלה בעליות בקלי קלות.

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5480 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...