Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תמונות ראשונות של הספיידר!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8171 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

5. הרכב "יושב" גבוה משתי סיבות - האחת היא שהוא עדיין ללא המושבים וכו', וחסר משקל, אבל בעיקר משום שהוא עבר הרמה לצורך הסרת הג'אנטים והרכבתם מחדש לאחר הצביעה, והוא עדיין לא "ירד". כמו בקרמן, גם כאן ניתן לראות שהרכב גבוה והגלגלים האחוריים בזוית, אולם לאחר נסיעה אחת זה מסתדר מאליו. ולידיעתכם - לרכב יש קפיץ עלים אחורי רוחבי - כמה זמן לא ראיתי כזה...

 

אני מזמין אותך לראות קפיץ עלים רוחבי(קד' אמנם) על כל ניסאן ואנט :roll:

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

 

5. הרכב "יושב" גבוה משתי סיבות - האחת היא שהוא עדיין ללא המושבים וכו', וחסר משקל, אבל בעיקר משום שהוא עבר הרמה לצורך הסרת הג'אנטים והרכבתם מחדש לאחר הצביעה, והוא עדיין לא "ירד". כמו בקרמן, גם כאן ניתן לראות שהרכב גבוה והגלגלים האחוריים בזוית, אולם לאחר נסיעה אחת זה מסתדר מאליו. ולידיעתכם - לרכב יש קפיץ עלים אחורי רוחבי - כמה זמן לא ראיתי כזה...

 

אני מזמין אותך לראות קפיץ עלים רוחבי(קד' אמנם) על כל ניסאן ואנט :roll:

 

עמית

 

תודה על ההזמנה, אבל אני מוותר. לזחול מתחת לוואנט של איזה אינסטלטור? לא נראה לי... :roll:

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

פורסם

 

3. את הפסים הזוהרים שמתי מכיוון שחייבים. הטמבון היה צבוע בשחור, ולאחר בדיקה קצרה התברר שהניקל מתחתיו במצב מעולה. לפיכך, הוא עובר עתה הסרת צבע ולאחריה יותקן לאחר כבוד במקומו. הטמבון הקדמי נמצא כעת בשיפוץ קל (יישור בליטות, שקעים וכו').

 

 

שאלה טכנית - איך משפצים פגוש מתכת מצופה ניקל ? האם זו עבודה לפחח, או שיש מי שמתמחה בכך ?

פורסם

 

3. את הפסים הזוהרים שמתי מכיוון שחייבים. הטמבון היה צבוע בשחור, ולאחר בדיקה קצרה התברר שהניקל מתחתיו במצב מעולה. לפיכך, הוא עובר עתה הסרת צבע ולאחריה יותקן לאחר כבוד במקומו. הטמבון הקדמי נמצא כעת בשיפוץ קל (יישור בליטות, שקעים וכו').

 

 

שאלה טכנית - איך משפצים פגוש מתכת מצופה ניקל ? האם זו עבודה לפחח, או שיש מי שמתמחה בכך ?

 

שלב ראשון: מיישרים כמו כל חלק פח

שלב שני: מסירים ציפוי ישן

שלב שלישי: מחליקים. אפשר בשלב זה לצפות בנחושת שממלאת שריטות עמוקות

שלב רביעי:מצפים בכרום.

 

את השלב הראשון עושה פחח. את היתר עושה בית מלאכה לציפויים באלקטרוליזה. יש מפעל בשדרות שעושה את הציפוי החדש בלי להסיר את הישן. היתרון שזה פחות פוגע במתכת מתחת ואיכות הציפוי גבוהה יותר. החסרון הוא המחיר. לי עלה ציפוי של פגוש אחד כולל הובלה לשדרות וחזרה, ומע"מ, 1200 ש"ח שזה בערך כפול מגלוונומטה בת"א.

 

נמרוד

פורסם
הג'אנטים מכוערים לאללה והאוטו נראה לי שברגע שהוא מגיע ל100 הוא ממריא יאריס זה lowrider ליידו

מה הקשר ליאריס?

יש לי הרגשה שאתה לא כל כך מבין את המהות והייעוד של רכב אספנות.

יש אנשים שהחוויה של נהיגה בפיאט כזאת ב-60 קמ"ש מהנה עבורם עשרות מונים יותר מנהיגה ביאריס מונמכת מוגדשת מנופחת וזורחת מניאונים. כנראה שאתה לא אחד מהם.

פורסם

יופי של עבודה.

בהחלט לא קל להביא פיאט בת 32 חזרה לחיים.

ג'אנט חדש על אוטו כזה ללא ספק יכול להנחית את רמת השיחזור והמקוריות כמו שראיתי כבר בלא מעט מיקרים.

עדיף להשאר עם ג'אנט הפח המקורי מאשר לקנות איזה ג'אנטים לא קשורים לחלוטין לאופי המכונית והתקופה.

850spider2xx.jpg

×
×
  • תוכן חדש...