Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6268 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום , לאחרונה חשבתי על איך לשפר את השרייד שלי ( 1300,93) מעבר לקיט יניקה שכבר מורכב .

מצאתי ביד 2 מנוע של שרייד קלאסיק בנפח 1500 שלפי מה שידוע לי מתאים בול לשרייד שלי .

דברתי עם האדם והוא טוען שהוא גם מוסכניק לשעבר והוא אומר שאין לי כל בעיה להשתיל את המנוע שלו שהוא מוזרק במקור לאוטו שלי עם הסרעפת יניקה והקרבורטור שלי ושגם הגיר הידני שלי מתאים יתאים בלי כל שינויים .

השאלות הם :

1 ) האם באמת המנוע זהה ומתאים 1ל1 לאוטו שלי , כולל כל מערכת היניקה שלי ( הקרבורטור והסרעפת ) והגיר ?

2 ) האם באמת יורגש שיפור רציני בין ה1300 ל1500 , לומרות שבמקור ה1500 מוזרק ואני ירכיב עליו קרבורטור ?

3 ) האם העניין חוקי ואין בעיה לאשר אותו ?

פורסם

1. המוכר יגיד הכל כדי למכור את הג'אנק שלו, כך שעליו בטוח על תסמוך.

2. ברור שיורגש שיפור, אבל תצטרך להתקין דיזות חדשות שיתאימו למנוע וזה לא יהיה פשוט לדעת איזה דיזות וגם להשיג אותן.

3. רק אם תקבל אישור בכתב מהיבואן.

פורסם

מישהו ? , העניין באמת חשוב לי ואני רוצה לקבל החלטה ולכן אני צריך תשובות על השאלות הללו .

תודה .

פורסם

החלטתי שלא להפוך אותו למוזרק מכיוון שלפי מה שהבנתי העלויות הרבה יותר גדולות והתמורה קטנה יחסית .

לכן יהיה כבר יותר כדאי להחליף לנפח מנוע גדול יותר כמובן אם הוא באמת מתאים ולא דורש שינויים רבים שעליהם שאלתי ועדיין לא קיבלתי תשובה ברור .

פורסם

בהתחשבות שהכל מתאים כפי ששאלתי אז ממש לא , כל מטרת השירשור היא לדעת האם הכל מתאים או שיש צורך בעוד שינויים אבל עד כה לא קבלתי תשובות ברורות ולכן עדיין איני יכול לדעת אם זה יהיה משתלם .

בבקשה לא להגיד לי עוד פעם להחליף רכב תתיחסו בבקשה למצב הנתון ולשאלות .

פורסם

אתה נכנס לסיפור ארוך.

קודם אתה צריך אישור בכתב מהיבואן, אחרי זה תמצא מוסך שיתקין לך אותו, אחרי זה אתה צריך לנסוע לחולון שהבוחן יראה את האוטו שלך ויאשר לך שינוי מבנה.

וגם ביקור אצל מומחה קרבורטורים או\ו רכישת קרבורטור של 1500.

 

מדובר פה על כמה וכמה אלפי שקלים, השקעה גדולה של זמן וגם הרבה עצבים.

לדעתי לא שווה כל הסיפור, עדיף לקנות אוטו אחר כבר.

Never argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience.

פורסם

krytek ראשית תודה על התגובה את עבודות ההתקנה אני ואבא עושים לבד , אבא שלי מסגר ויש את כל הכלים והידע .

- אז שלב א להשיג אישור מהיבואן .

עוד תגובות על החלק הטכני , האם כל המכלולים המדוברים מתאימים בכלל ? , כי אין לי למה להתחיל להזיז עניינים אם המנוע בכלל לא מתאים .

פורסם

למרות שאבא שלך מסגר, ובגלל שאתה בעצמך לא יודע אם העסק יתאים או לא, אני לא צופה שתצליחו להגיע רחוק בעבודה עצמית.

חוץ מזה, כל שינוי מנוע (כולל למנוע מאותו דגם בדיוק) מחייב התקנה במוסך מורשה כדי לבצע שינוי ברישיון.

פורסם
krytek אבא שלי מסגר ויש את כל הכלים והידע .

 

1. התקנת מנוע זו עבודת מכונאות ולא מסגרות.

2. לא שווקה שרייד 93 עם מנוע 1500. לא תוכל לאשר את המנוע ברשיון.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

האומנם עבודת מסגרות היא אכן לא עבודת מכונאות אבל בסמגרת העבודה אנו גם מפרקים מנועים ואת שלי 1300 כבר פרקנו ועשינו מנוע עליון וכו , בקיצור אין שום בעיה בקטע הזה .

אבל אם אכן את העבודה אני יצתרך לעשות במוסך מורשה כפי שנאמר עלידי 2pac העניין לא כלכלי .

ואם בכלל אין סיכוי לאשר את המנוע כפי שנאמר עלידי razmel אין בכלל בשביל מה לעבוד .

ההודעות מנוגדות מכיוון שלפי 2 pac כן אפשר לאשר ולפי razmel אין בכלל סיכוי , מי צודק ?

פורסם

ההודעות לא מנוגדות. אני אמרתי שבהתקנה שלא במוסך מורשה בטוח לא יאשרו את ההחלפה, גם אם מותר להחליף. צריך לפנות ליבואן ולבקש אישור בכתב מהמחלקה הטכנית.

×
×
  • תוכן חדש...