שלום לכולם,
ברשותי רנו קליאו שנת 2001, כאשר מחירון הרכב הוא בסביבות 14K.
הגיע הזמן לחדש את הביטוח ואני מתלבט האם לבטח חובה+צד ג' או לרכוש ביטוח מקיף.
לפי מה שביררתי עד עתה, ההפרש בין מקיף ל-ג הוא בסביבות 1500 ש"ח (חובה+ג=2500, מקיף=4000).
היות ואני סטודנט, מקרה של גניבה יהווה עבורי בעיה קשה (אין לי כסף מיותר לרכב חדש), אך מצד שני ערך הפרמיה ביחס לשווי הרכב הוא מאוד גבוה.
אני ממש בהתלבטות קשה, מה הייתם ממליצים?