Jump to content

danzl

  • הודעות

    95
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי danzl

  1. שלום, אתמול בפתאומיות הרכב התחיל להתחמם והיה ריח שרוף מתחת למכסה מנוע. למראית עין לא נראים סימני נזילה ואין מים מתחת לרכב, בנוסף בדקתי את הפלאגים שהחלפתי לפני שבוע, והם מפיוחים לגמרי ! אני ניגש מחר למוסך, אבל בכל זאת מישהו יכול לאבחן מה יכולה להיות הבעיה??
  2. רק במדינה הזאת קודם עושים, אחר כך חושבים ומבינים שטעו ואז מתקנים. נטו בזבוז של כספי ציבור.
  3. הצעת חוק טפשית שבאה רק לעשות כותרות ופרסום לגברת תירוש.
  4. ואז מה? נעשה הסבה ונהיה רועי צאן?
  5. כשאתה שומע וולוו, מה הדבר שעולה לך לראש? יוקרה, בטיחות *האם לדעתך וולוו כמו שהיתה פעם (תרתי משמע) ? פעם אולי היה לרכב "יותר שם" *האם לדעתך ראוי היה שחברי הכנסת יסע ברכב זה? אפילו אופניים לא הייתי נותן לאוכלי החינם האלו, שייקנו מכספם האישי.
  6. חחח הרגת אותי מצחוק.... תרשום על זה פטנט...
  7. הביטול כרוך בדמי ביטול של כ-%20 מהפרמייה, תלוי בחברת הביטוח. צור קשר עם הסוכנות שלך ותשאל.
  8. danzl

    הנפט מתרסק

    ירד שוב ל- $56 לחבית
  9. שלום לכולםת לפני כמה חודשים, נתיב אחד של רחוב "קנאי הגליל" שליד צומת פת הוסב לתחבורה ציבורית בלבד. מדי יום אורבים שם שוטרים באמצע הרחוב ונותנים דוחות. לתשומת לבכם...
  10. שלום, לא מזמן שמתי לב שיש לי מין בומים קטנים מהאגזוז אבל אין עשן לבן/שחור שיוצא משם. פילטר דלק ואוויר חדשים ונקיים, כיוון הצתה תקין. מה יכולה להיות סיבה לכך? בנוסף רציתי לשאול אם יש צ'וק אוטומטי בשרייד 93 בנוסף לידני.
  11. כשהמד בערך ברבע זה תקין לחלוטין בשרייד 93
  12. ברכב שלי יש 2 נורות: (P) לבלם יד ו, (!) למה שציינתי - בדוק ב-%100 פעם אחרונה הוחלף נוזל בלמים לפני 10k, האם זה נורמלי אחרי תקופה כזאת לאיבוד של נוזל?
  13. לבלם היד יש נורית משלו. לגבי נוזל בלמים, איזה סוג אני צריך למלא? הנוזל נמצא בחצי מיכל בין low ל-full ואין סימנים לנזילה. כל כמה זמן צריך למלא נוזל בלמים בממוצע?
  14. שלום לכולם, אתמול בפתאומיות נדלקה לי נורית אזהרה (סימן קריאה) בלוח השעונים. הרכב בבעלותי כבר למעלה משנה ולא נתקלתי בזה אף פעם. מישהו יודע בוודאות מה זה אומר?
  15. הרכב שלי הוא משנת 1993 ומן הסתם בגלל הגיל יש כמה שריטות קטנות, לגבי הצבע של הרכב הוא תכלת מטאלי. בחלקים קטנים בשתי הכנפיים האחוריות הצבע פשוט דהה, הלכה התקלפה וזה נראה ממש מכוער. מכיוון שאין לי תקציב כרגע לצביעה מקצועית של הרכב, הייתי רוצה לדעת מה כן אפשר לעשות לגבי השריטות והצבע. ווקס/פוליש/ספריי צבע???
  16. מישהו??????
  17. מישהו יכול להסביר מיקום מדוייק? תמונות יתקבלו בברכה.
  18. תמיד תשדלו לרשום את השם/מספר אישי של השוטר/ת ואפילו לצלם בוידאו. הנה עוד סרטונים על שוטרי התנועה "המעולים" שלנו: - - תסתכלו ב- 0:45 בטוח שהניידת הייתה בדרך להצלת האומה לכן היא מיהרה.... כמה קנס וחודשי שלילה אזרח רגיל היה מקבל על מהירות כזאת?? - כל הכבוד לבן אדם שצילם
  19. סליחה על הבורות ,אבל מישהו מוכן להסביר לי מה זה קסנון?
  20. מישהו יודע??
  21. שלום לכולם, בעקבות מקרים רבים של תחנות שמוהלות/מהלו דלק באיזור ירושלים (לאחרונה פז ליד גן סאקר) רציתי לפתוח שרשור שירכז את התחנות האמינות.מי שחווה ירידה בביצועי רכב לאחר תדלוק בתחנה מסויימת או גילה תחנה שמוהלת דלק גם מוזמן להגיב. רוב הרשימות שמסתובבות ברשת די ישנות ובטח היו שינויים לטובה ולרעה בזמן הזה. אז תתחילו לשרשר.
  22. הייתי במספר תחנות דלק ובחלק רשום לחץ של 26 לכל הגלגלים ובחלק 28. מישהו יודע בוודאות מה הלחץ התקין של היצרן?
  23. מין הסתם יש עוד הרבה סיבות, אני רק ציינתי את מה שעזר לי.
  24. לאחר החלפת חוטי הצתה וכיוון הצתה נכון צריכת הדלק ברכב השתפרה בצורה ניכרת בתוך העיר. עד עכשיו הצריכה עמדה על 1:8-8.5 וכעת היא עומדת על 1:10.5-11. מכיוון שהרבה אנשים מתלוננים על צריכה בשרייד רציתי לשתף אותכם. מקווה שעזרתי למישהו.
×
×
  • תוכן חדש...