Jump to content

danzl

  • הודעות

    95
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי danzl

  1. למרות שהרכב נוסע מצוין התחילו מן צלצולים שמופיעים מדי פעם אחרי שכיוונו לי את הדיסטרביוטר. מישהו יכול להסביר לי איך לכוון את זה לבד? איזה ברגים לסובב וכמה?
  2. הבעיה נפתרה- הוחלפו כבלי הצתה והכל חזר לקדמותו. לא מנוע ולא נעליים. תודה לצביקה על העזרה.
  3. הרכב לא מתפקד טוב גם במישור ובמיוחד בעליות, אני גר בירושלים. לוקח לי במישור להגיע ל-60 קמ"ש במשך זמן ממושך מאוד.
  4. פתאום בין רגע הרכב בקושי נוסע במיוחד בעליות, ההילוך השני והשלישי נהיו מאוד חלשים, בנוסף יש רעש מוזר מהאגזוז. הרכב עבר טיפול 10K לפני 7000 ק"מ. עליות שהרכב היה נוסע בקלות על 90 קמ"ש פתאום בקושי מגרד את ה-60 קמ"ש בהילוך שלישי כשהרכב כבר נחנק. אנא עזרו.
  5. עוד משהו ששכחתי לציין זה קורה אחרי בערך 10 דקות מתחילת נסיעה וקודם כל הרדיו דיסק מכבה ואחרי כמה שניות גם הרכב.
  6. לא ציינתי שום דבר לגבי בעיה בהנעה ולכן המצבר תקין, צביקה אתה יכול להמליץ לי על מוסך אמין בירושלים שיוכל לבדוק לי את מערכת הדלק ולא יחטט לי יותר מדי בארנק?
  7. אמרו לי שיש סיכוי שזה אלטרנטור, מישהו יכול לאמת? כמה זה עלול לעלות?
  8. לפני 6,500 ק"מ עשיתי טיפול 10K מלא כולל פילטר דלק
  9. שלום לכולם, בימים האחרונים באמצע הנסיעה קורה שדוושת הגז לא מגיבה והרכב פשוט מתכבה. צריך לציין שהוא לא מתחמם/מתקרר ולא הייתה לו בעיה כזאת בעבר. יכול להיות שזה קשור לרצועת טיימינג? אני יודע שאני חייב ללכת למוסך אבל אני אשמח לשמוע אם זה קרה למישהו ואיךל הוא טיפל בזה, בשביל שלא יתפרו אותי במוסך במחירים ולוקשים.
  10. danzl

    קבלת רישיון לאחר שלילה

    תודה לך, זה מה שרציתי לשמוע.
  11. danzl

    קבלת רישיון לאחר שלילה

    אתה אומר את זה מתוך ידיעה? שוב-אני לא נהג חדש.
  12. danzl

    קבלת רישיון לאחר שלילה

    הרישיון הופקד בבית המשפט זו לא שלילה מנהלתית של משטרה. למישהו יש תשובה ודאית?
  13. שלום, בעוד מס' ימים נגמרת לי תקופת שלילה של 3 חודשים, אני אמור לקבל את הרישיון במשרד הרישוי לאחר הצגה של מסמך מבית הדין של ימי השלילה והפקדת רישיון. למישהו יש מושג אם יהיה תנאי כלשהו כמו תאוריה? צריך לציין שאני לא נהג חדש ואין לי עברות קודמות (כלומר יש לי 10 נקודות בגלל העברה הנוכחית). אני אשמח לקבל תשובה ממישהו שבאמת יודע ולא משער. תודה.
  14. שלום לכולם, נתפסתי עם כמות של 280 מיקרוגרם אלכוהל (מעט מעל המותר) ורישוני נשלל לחודש+ הזמנה למשפט. צריך לציין שהרכב שלי לא הוחרם. מי שמכיר מקרים דומים נא לייעץ אם לקחת עורך דין או לא. מה העונש הצפוי? אני מבקש תגובות רציניות בל ביקורות י "למה שתיתי" וכו' וכו' אני יודע שעשיתי טעות.
  15. שלום לכולם, הסתובבתי באזור תלפיות ואלו שמצאתי לא נראים לי אמינים ומקצועיים, יש למישהו המלצה לבן אדם אמין ומקצועי באזור ירושלים??
  16. הרכב הוא בעל גיר ידני מנוע 1300 סמ"ק, לגבי הקרבורטור אני לא יודע מתי בוצע בו טיפול לאחרונה, קניתי את הרכב לפני חודשיים. הבדיקה של הצריכה נעשתה רק בנסיעה משולבת(7.5-8 ק"מ לליטר) אני אשמח לשמוע לגבי הטיפולים שצריך לעשות לקרבורטור, מה התדירות, ומה המחירים.
  17. הרכב צורך דלק בצורה מוגזמת - בערך ליטר בכל 7.5-8 ק"מ בתוך העיר, הנהיגה שלי רגילה ולא פרועה, הטורים לא גבוהים מהרגיל. מה יכולות להיות הסיבות? ומה הצריכה הממוצעת לרכב זה?
×
×
  • תוכן חדש...