Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6268 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקי עדכון , היבואן בכלל לא מבין על מה אני מדבר והם אומרים שזה בכלל לא עניין שלהם .

הלכתי למכון רישוי דברתי עם אחד הבוחנים , לפי דבריו :

הכל תלוי בעמדה מספר 1 , אם הם מאשרים אז הכל מסודר .

עכשיו , האם אני צריך לנסוע ולשרוף יום שלם רק בשביל לשאול שאלה האם הם יאשרו לי להחליף ? , או שיש איזה דרך באינטרנט או בטלפון לברר עניינים כאלה .

כמובן שאני לא רוצה לבצע את הפרויקט ובסוף יגידו לי שזה לא עובר .

מצאתי בפורום שירשור של אדם שהלך לו המנוע באפלויז ואישרו לו להרכיב מנוע של שרייד קלאסיק , לומרות שלא נמכר ככה לעולם ודגמי המנועים שונים (he hd) וזה כתגובה לתגובה של razmel , אז אולי יש סיכוי ?

פורסם

להרכיב מנוע HE באפלאוז אין בעיה כי אתה עושה פעולת שינמוך.(נפח יותר קטן)

להגדיל נפח אני בספק אם יאשרו, לדעתי אין סיכוי.

וכן אתה צריך להגיע פיזית לעמדה מספר 1 ולשאול, אין אופציה דרך הטלפון או האינטרנט.

:twisted:הכל נראה בסדר אבל בעצם שום דבר לא בסדר.:twisted:

פורסם

אני הייתי בעמדה מס' 1 לצורך שאלה דומה וסיימתי שם תוך 5 דקות, אבל התשובה שקיבלתי ושגם אתה כנראה תקבל היא שאתה צריך אישור מהיבואן. היבואן שלי הוא צ'מפיון, ושם לא רק שידעו על מה אני מדבר אלא גם קיבלתי אישור להגדלת נפח תמורת 250 ש"ח.

פורסם

אוקי סוף סוף דברתי עם האדם שאחראי על כל העניינים הטכנים ביבואן , לצערי הוא אמר שהם לא נותנים אישורים כאלה .

אישית אני מאוד מאוכזב במיוחד ששמעתי שבצמפיון נותנים \= .

ולכן אני חוזר לאופציה השניה : הפיכת המנוע למוזרק .

תודה רבה לכולם .

×
×
  • תוכן חדש...