Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניית שעוני boost,EGT


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6257 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הסידרה החדשה של גריידי היא עם תאורה אדומה. שעון הגדישה מראה יחידות PSI.

שעון EGT חדש של גריידי יש רק בלבן. משום מה את הדגם בצבע השחור הם לא מייצרים יותר. לקח לי כמה חודשים עד שמצאתי אחד באיביי שמכר EGT בצבע שחור.

שעון בוסט יש בשחור או בלבן.

אישית אני מאוד אוהב את העיצוב הסולידי של גריידי (יש לי 4 שעונים שלהם ברכב).

כשפרסמתי את ה EGT והבוסט של גריידי המשומשים שלי, הם נמכרו תוך פחות מ 24 שעות.

 

 

אני הוא זה שקניתי את השעונים,ואני מאוד מבסוט מהם!!:twisted::-)

DSCF901111111105_resize1.jpg
  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אלעד, יש לך לינק למכירה?

אורן - אני בטוח שהשעון בוסט שמח לראות את המחט שלו עולה ללחץ חיובי. :p

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

אלעד,

סידרת ה SMI היא בקוטר 60ממ ולא 52. סתם שתדע.

 

אם כבר, סידרת הנקסוס של autometer ממש מגניבה. גם בקוטר 52ממ וגם צבע התאורה משתנה אם החיישן מראה ערך מעל למה שקבעת. בערך ב 800 דולר אתה יכול לקנות EGT, Boost ויחידת שליטה.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

מישהו אמר לי פעם שבעניין הEGT לא מומלץ בכלל לקנות יד שנייה, מכיוון שחיישן

שעבר פירוק והרכבה חוזר עלול להתקלקל במהרה או פשוט להתפורר.

האם יש אמת בדבר?

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם
למה שלא תקנה את ה Defi Racer?

 

כי הם מכוערים. יש ל- DEFI שעונים הרבה יותר יפים, אבל בקוטר 60ממ ודרושה יחידת שליטה.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

דווקא ראיתי אותם במציאות אצל חבר ולא אהבתי. ברור שהשעון איכותי אבל העיצוב שלו לא יפה בעיני. במיוחד העובדה שהמחוג האדום נשאר גלוי כשהשעון כבוי. הסדרה של ה 60 ממ לעומת זאת, פשוט יפיפיה. חוץ מזה, התאורה שלו לא תתאים לזאת של ה WRX, כי ב racer היא אדומה, כחולה או לבנה וב WRX התאורה היא ירוקה, אם אני זוכר נכור.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

איפה ניתן להשיג שעונים של DEFI ומה העלות +-?

 

בעניין אחר, לאחרונה הרכבתי ברכב את צינור האפ פייפ והדאון פייפ 3 אינץ של HELIX

 

מכיוון שאין לי כרגע שעון בוסט יכול להיות מצב שלחץ הגדישה עלה אוטומטית? כי מאז התחילה להיות

 

לי תופעה של ניתוקי דלק-קרטועים בגדישות:?, האם אני אצטרך טיפה לסובב את ברז הגדישה

 

כדי להפחית את הלחץ וזה יפתור לי את הבעיה? הניהול מנוע עדיין מקורי ברכב.

 

אלעד

:evil:LEON CUPRA 2011 ,GIAC STAGE 1

פורסם

היה בעבר פורק חיצוני של פורג' ועקב בעיות איתו הוחלף לHKS

 

נשארתי עם הצינור המקורי במיד פייפ והדוד של פרודרייב,

 

מה יכול להיות מקור הבעיה? האוטו מקרטע בצורה קריטית מ4 סל"ד.

:evil:LEON CUPRA 2011 ,GIAC STAGE 1

פורסם

לקרטע הוא לא אמור, אבל אם יש לך משאבת דלק, פורק פתוח וממירים אתה מידי פעם תקבל "פוקים" כתוצאה מהדלק העודף שנזרק אל הממיר ומתפוצץ שם.

 

אם כבר החלפת אפ ודאון פייפ, למה אתה לא מחליף את המיד פייפ (ונשאר עם הדוד המקורי עם מתאם מ 3 ל 2.5)

פורסם

תלוי איזה שעונים ש לdefi אתה מחפש. אפשר להשיג באיביי.

ה 60 ממ יקרים יותר מה greddy.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

שכחתי לציין שכבר החלפתי פלאגים לפני כמה ימים של אירידיום NGK, ובנוסף נורת הניהול מנוע הייתה דלוקה

 

עקב חיישן למדה תקול(מבדיקת סורק תקלות) וגם הוחלף לאחד במצב תקין ועדיין בעיית הקרטועים לא נעלמה

 

עשיתי בדיקת לחץ דלק בעזרת חיבור שעון, והלחץ בסרק הוא 3 באר שזה אומר- תקין.

 

האם יש למישהו פתרון למצב? כי לי נראה שלבעיה הזו כבר אין סוף.

 

אלעד

:evil:LEON CUPRA 2011 ,GIAC STAGE 1


×
×
  • תוכן חדש...