Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6270 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני מנסה להכנס להגדרות של הראוטר שלי, מבית level One.

הסיסמא בזמנו הייתה Admin לפי זכרוני, אך הוא רושם לי כי הסיסמא שגויה.

 

איך ניתן לגלות את הסיסמא אולי ולהכנס להגדרות?.

 

צילום מסך שיראה על מה מדובר :

ללא שם.JPG

פורסם

לראוטר של LEVELONE אין סיסמא ראשונית למיטב זיכרוני (יש לי שניים)

רק שם משתמש ADMIN

תנסה אולי 1234

או PASS

ריסט פיסי חייב למחוק סיסמא.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

אין , שום דבר לא עוזר.

על הכל הוא רושם " wrong password ".

 

ניסיתי את כל הקומבינציות השונות.

 

אולי בכניסה אני עושה משהו לא נכון :

 

CMDב"הפעלה"

 

IPCONFIG, ואז העתקת default getaway לדפדפן.

ואז זה מראה את הדף שהצגת קודם לכן.

לא נותן להכניס שום סיסמא.

 

כעיקרון אני מנסה להגדיר שם חדש לרשת הביתית האלחוטית והגדרת סיסמא לרשת ( כרגע אין סיסמא ).

פורסם

יש לי את אותו הראוטר.

1. הכתובת של הראוטר היא: 192.168.123.254

2. תוריד את הקאפס לוק. הסיסמה היא קייס סנסטיב

3. תבצע את הדברים מחיבור פיסי ולא דרך ווירלס

 

תחזור לדווח

"מה אתה מעדיף, מה רע בשביט? או מראה בשביט?"

פורסם

זה אותה הכתובת שהכנסתי.

הcaps lock הורד.

 

הכניסה לראוטר דרך חיבור מהנייד (לא דרך אלחוטי).

 

יש עוד שני מחוברים בבית לראוטר , האם זה משפיע?.

פורסם

בד"כ ריסוט של הגדרות הראוטר דורש להחזיק את כפתור הריסט לחוץ ואח"כ לכבות ולהדליק תוך כדי החזקת הכפתור לחוץ (למשך כחצי דקה בזמן שהראוטר עולה). לאחר מכן הוא יתרסט מעצמו\תרסט אותו והוא אמור לחזור להגדרות הדיפולטיביות. משם חיפוש בגוגל יתן לך את סיסמת ברירת המחדל.



I always get confused between the sound of a Sopwith Camel, and the sound of a malodorous runt wasting everybody's time

http://www.pavius.net

פורסם

האם אתה קנית את הראוטר או שקיבלת מהספקית או משהו כזה?

חבר קיבל בידיוק ראוטר כזה והוא לא יכול לשלוט על כלום גם דרך המסך הזה וכדי להוסיף עוד משתמשים הוא חייב להתקשר אליהם

ולהם יש שליטה מרחוק או משהו כזה על הראוטר..

פורסם

הסיסמת דיפולט של הראוטר הזה היא admin, רק אותיות קטנות, ללא רווחים, בדיוק כמו שרשום.

כנראה שאצלך מישהו שינה את הסיסמת גישה.

 

חידוד לגבי ריסט - יש ריסט תוכנה וריסט חומרה. אנחנו מדברים על חומרה - נקרא גם הארד ריסט.

אתה לוחץ על הכפתור מאחור (או אם זה חור אז מכניס משהו דק ולוחץ חזק) למשך 30 שניות, והנורות אמורות להבהב.

 

אצלנו בתמיכה מקובל לעשות זאת פעמיים, לפעמים זה לא תופס.

 

נ.ב.: יש ראוטרים שבהם הארד ריסט נעשה באמצעות גישור כבל רשת בין שתי יציאות רשת (LAN) של הראוטר.

 

נ.נ.ב: קח בחשבון שאמנם זו פעולה פשוטה ולרוב נטולת סיכונים, אך קרו וקורים מקרים שבהם הראוטר יוצא מתפקוד, ולכן

עדיף למצות פעולות אחרות (כמו לחפש את הסיסמא ששונתה) ורק בלית ברירה לעשות הארד ריסט.

למכירה המערכת שלי -Focal, Nakamichi, Xetec, Eclipse...

פורסם

ניתקתי את המחשבים בחדרים האחרים .

עשיתי ריסט לראוטר , ולמודם.

 

ו... כל הגדרות האינטרנט נחמקו :-(.

 

איך מגדירים את הראוטר מחדש?.

אני כבר כשעה מנסה ולא הצלחתי.

 

(הצחלתי להכנס לדף הגדרות של הROUTER).

 

איך אני ידע אם לא מחקתי את כל הגדרות האינטרנט אלא רק של הראוטר?.

(אין באפשרותי להכנס לאיטרנט כלל)

 

האיטרנט הוא של נטטויז'ן , 2.5MBPS לפי זכרוני.

 

דיסק או חוברות של הראוטר אין לי בגלל שהוא דיי ישן כבר.

 

תודה לכולם.

סטס.

 

*אלו ההגדרות כרגע של הראוטר

1.JPG

פורסם

הIP שקיבלת 10.125 זה IP פנימי של בזק, זה אומר שלא הצלחת להתחבר לספק (אני עובד בתמיכה בנטויז'ן)

בד"כ זה נובע מש"מ או סיסמא לא נכונים. אם אתה עוקב אחרי המדריך שנתנו לך פה ועדיין מקבל IP דומה ולא יכול לגלוש,

תפנה אלינו ויבדקו את הש"מ וסיסמא שלך.

 

אצל רוב הלקוחות ש"מ הולך ככה: user@INetvision

אבל אי אפשר לדעת כי יש גם לקוחות ברק וכו'.

 

אם אתה מתקשר אלינו תבקש גם שישלחו לך מדריכים על לוול1, יש כמה כאלה, מאוד שימושיים (התחברות, הצפנה אלחוטית, וכו')

למכירה המערכת שלי -Focal, Nakamichi, Xetec, Eclipse...

פורסם

תודה על העזרה.

 

המדריך שהועלה פה הוא לדגם 3405 , הדגם שלי הוא 3406.

 

האם יכול להיות ששם המשתמש לאינטרנט הוא user@017 עדיין?.

 

שוב תודה.

×
×
  • תוכן חדש...