Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6271 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הצלחתי לסדר את האינטרנט ולהגדיר את הראוטר החדש.

הבעיה היתה בשם המשתמש , השם המשתמש הישן היה user@017, אך כרגע הוא user@INetvision כמו שנכתב למעלה.

 

שירות מעולה מצד נטוויז'ן וחברי הפורום :-) .

 

דבר אחרון שנשאר להגדיר הוא סיסמא , ברצוני להגדיר סיסמא כך שרק אני או המחשבים השונים יוכלו להתחבר לרשת האלחוטית שלי.

 

מופיע לי המסך הבא עם אפשרויות שונות, מה הדרך הנכונה ו\או הטובה ביותר להגדרת סיסמא.

 

* תמונה מצורפת.

wireless.JPG

פורסם

תבחר באחד לפני האחרון וזה יבקש ממך להזין סיסמא

 

תאכלס אפשר לאבטח יותר אבל זה מספיק בהחלט

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

סטס כמו שאמרתי לך, בקש בתמיכה שישלחו לך את המדריך הצפנה אלחוטית של לוול1, הכל מוסבר שם.

בכל אופ אני אנסה לעזור לך מהזכרון:

 

לא יודע מה זה WPA-PSK, אבל אצלנו נהוג להצפין בWEP

ואז אתה בוחר להלן:

 

bit length - 64 bit

איזשהי הגדרה - ASCII

 

ואז בשדה WEP KEY 1 אתה מכניס רצף של 10 תווים מהתחום הנ"ל: 0-9 ו/או A-F

ואם לא שכחתי כלום - אתה מסודר, לוחץ save ואז reboot, בודק שוב שהתחברת (בחיבור קווי).

 

והולך לאלחוטי לראות אם הוא מבקש סיסמא על הרשת שלך.

אם לא - רענן רשימת רשתות.

אם עדיין לא - שנה סדר רשתות מועדפות, מחיקת כל הרשתות, ונסיון שוב.

למכירה המערכת שלי -Focal, Nakamichi, Xetec, Eclipse...

פורסם

WPA-PSK זו הצפנה הרבה יותר טובה מ WEP

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

חסרונות של מה (סימן שלאה) פשוט מה שהמלצתי יותר מוצפנת כלומר יותר קשה לפריצה

 

נדיר שתמצא כרטיס שלא יתמוך בה

 

מבחינת תויים (לא זוכר בדיוק) אבל אני לרוב נותן ססמא של מעל 8 תוים שמכילים מספרים ואותיות

בכל אופן אם הססמא שאתה נותן לא תקינה הראותר יתריע אותך ויתן לך טיפ איך היא אמורה להיות

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...