Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6277 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל החכמים

 

אז הבעיה היא כזאת: האינטרנט אצלי פשוט איטי בטירוף או ליתר דיוק דפי האינטרנט לא ניטענים - הורדה של קבצים מתבצעת בצורה סדירה. הקטע הוא (כשאני לוחץ על קישור לדוגמא) המנורה במודם ביכלל לא מהבהבת, בפעם הראשונה שדף ניטען (קורה רוב הזמן) אני מגיעה ל (PAGE LOAD ERROR) ורק כשאני מרענן את הדף הוא עולה לי. מה יכולה ליהיות הבעיה פה? ואיך ניתן לתקן אותה?

 

- לא מישתמשים באימיול (או כל תוכנת שיתוף אחרת).

- הבעיה רק בטעינת דפים - בהורדות בסדר גמור.

- ניסיתי כל דפדפן אפשרי - בכולם אותה תופעה.

- ראוטר של חברת BELKIN

- מודם של בזק B-FOCUS 312

 

תודה רבה לעוזרים. יבגני.

וכמו שפיתגם סיני עתיק אומר: "אם אין לך משהוא חכם להגיד - תגיד פיתגם סיני עתיק אמר"

פורסם
שלום לכל החכמים

 

אז הבעיה היא כזאת: האינטרנט אצלי פשוט איטי בטירוף או ליתר דיוק דפי האינטרנט לא ניטענים - הורדה של קבצים מתבצעת בצורה סדירה. הקטע הוא (כשאני לוחץ על קישור לדוגמא) המנורה במודם ביכלל לא מהבהבת, בפעם הראשונה שדף ניטען (קורה רוב הזמן) אני מגיעה ל (PAGE LOAD ERROR) ורק כשאני מרענן את הדף הוא עולה לי. מה יכולה ליהיות הבעיה פה? ואיך ניתן לתקן אותה?

 

- לא מישתמשים באימיול (או כל תוכנת שיתוף אחרת).

- הבעיה רק בטעינת דפים - בהורדות בסדר גמור.

- ניסיתי כל דפדפן אפשרי - בכולם אותה תופעה.

- ראוטר של חברת BELKIN

- מודם של בזק B-FOCUS 312

 

תודה רבה לעוזרים. יבגני.

 

בדקת האם יש procces מיותרים שרצים? איזה explorer מותקן אצלך?

פורסם

נכון להיום אני משתמש בפיירפוקס 3 עם כל העידכונים (לפעמים בכרום של גוגל)

וכמו שפיתגם סיני עתיק אומר: "אם אין לך משהוא חכם להגיד - תגיד פיתגם סיני עתיק אמר"

פורסם

כמה זמן התופעה הנ"ל במחשבך? ניסית לעשות שחזור לתאריך מוקדם יותר במקרה וזה רק בזמן האחרון?

 

כמו שקודמי ציין - אולי משהו כבד "אוכל" לך את כל המשאבים

 

ובשביל הורדות אין צורך בהמון ככה שהם יעבדו בסדר גמור ברוב המקרים

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

את הבעיה יש לי כבר הרבה מאוד זמן, מאז התקנתי מחדש שני ווינדוסים (לא בגלל הבעיה אלא לצורך "התחדשות")

המצב היתדרדר בזמן האחרון (שבוע, שבועיים) והפך לממש בילתי ניסבל (ולכן פתחתי את השירשור).

וכמו שפיתגם סיני עתיק אומר: "אם אין לך משהוא חכם להגיד - תגיד פיתגם סיני עתיק אמר"

×
×
  • תוכן חדש...