Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8176 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, אז עוד כשקניתי את המונדאו שמתי לב שמד המהירות סובל מפרקינסון קל, שהלך והתגבר עם הזמן (רעידות שהאמפליטודה שלהן קטנה עם המהירות), ואתמול הלך כנראה כבל הספידומטר בשעה טובה לעולמו, ואני נוסע קבוע על אפס קמ"ש. יופי, לקחתי את ההיינס והרמתי טלפון לחנת חלפים, והנה השאלות :

 

1. 200 שקל זה לא קצת יקר בשביל כבל ספידומטר, רבאק ?

 

2. מישהו שמכיר את האוטו (אולי שי) - יותר נוח להגיע לחיישן המהירות שעל הגיר מלמעלה או מלמטה ?

 

3. יכול להיות שזה משהו אחר ולא כבל ספידומטר ?

 

 

 

לסיום, מי אמר שאין קדמה בעולם הרכב .... ממודל 97 מסתבר שאין יותר כבל, הכל אלקטרוני...

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

יתכן וכדאי לך לבצע את החלפת הכבל אצל מכשירן לרכב המרכיב כבל חליפי וסביר שהעלות תהיה זולה וכוללת את העבודה.

אם תרצה הכוונה למכשירן רכב ציין מאיזה אזור אתה.

בברכה - רפי לין :idea:

פורסם

תודה על העצה!

 

אני מראשון לציון, קראתי כאן בפורום המלצה על מישהו מחולון, "מיקי ספידומטרים" ברחוב המלאכה, אם יש לך המלצה אחרת - אשמח לשמוע.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
טוב, אז עוד כשקניתי את המונדאו שמתי לב שמד המהירות סובל מפרקינסון קל, שהלך והתגבר עם הזמן (רעידות שהאמפליטודה שלהן קטנה עם המהירות), ואתמול הלך כנראה כבל הספידומטר בשעה טובה לעולמו, ואני נוסע קבוע על אפס קמ"ש. יופי, לקחתי את ההיינס והרמתי טלפון לחנת חלפים, והנה השאלות :

 

1. 200 שקל זה לא קצת יקר בשביל כבל ספידומטר, רבאק ?

 

2. מישהו שמכיר את האוטו (אולי שי) - יותר נוח להגיע לחיישן המהירות שעל הגיר מלמעלה או מלמטה ?

 

3. יכול להיות שזה משהו אחר ולא כבל ספידומטר ?

 

 

 

לסיום, מי אמר שאין קדמה בעולם הרכב .... ממודל 97 מסתבר שאין יותר כבל, הכל אלקטרוני...

 

האמת היא שגם אצלי גם יש רעידות קטנות, במיוחד כשחם בחוץ ובמיוחד במהירויות בין 50-80 קמ"ש. זה נמשך כבר די הרבה זמן, אבל מכיוון שזה ממש לא מפריע - אין סיבה לנגוע.

 

בכל אופן, אשמח לשמוע עדכון.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

אוקיי, היום תוקנה התקלה.

 

הייתי קודם ב"המחוון", אותו פניאל לא היה, והבחור השני במקום טען שצריך לפרק את כל הדשבורד (לא נכון), לשבור את הפלסטיק האחורי של לוח השעונים ובכלל להחליף את כל מערכת הספידומטר. אמרתי לו שאפשר גם אחרת, הוא לא הסכים אז אמרתי שלום יפה והלכתי בלי לשמוע מחיר אפילו.

 

נסעתי כמה מאות מטרים ל"מיקי ספידומטר", והוא התגלה כאיש חביב מאד (ידעתם שהבת שלו זמרת סופרן? קוראים לה חן רייס)

 

מיקי אמנם רטן שהגישה לחיישן המהירות על הגיר לא קלה (וזה מלמטה, למתעניינים), אבל הוציא את הכבל הישן בזריזות וללא פירוק וישרים וכד' (דרך החור בקיר האש).

 

מסתבר שצופר האזעקה שהותקן מקומית הותקן כך שהוא לוחץ על כבל הספידומטר בזוית חדה וגרם להישחקותו בדיוק לפני הכניסה שלו דרך קיר האש. מיקי מצא לו מקום חדש.

 

200 ש"ח במזומן ושעת עבודה ועכשיו יש לי ספידומטר יציב ותקין - ואתם מקבלים המלצה חמה על מיקי, שעשה עבודה מקצועית ונקייה במחיר הוגן.

 

 

מוסך מיקי ספידומטר

רח' המלאכה 23 (הכניסה מרח' הצורף)

אזור התעשיה חולון

03-5506362

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

×
×
  • תוכן חדש...