Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6096 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1) די מסוכן מה שאתה מציע ועוד לאדם שזהו לא תחום עיסוקו. התחלת נסיעה בהילוך משולב, גלגל באויר יחד עם לחיצה על דוושת הבלם יוצרת מעיין נעילת דיפרנציאל רגעית , תכסיס ידוע לכל ג'יפאי ותיק, והרכב עלול להתקדם בפתאומיות וליפול מהבוק. אם כבר לעשות זאת אז על ליפט שגם הגלגלים האחוריים באויר ואין סיכוי לרכב להתקדם. אפשר גם ללא הרמת הרכב לבצע בדיקת חנק (מצערת פתוחה יחד עם דוושת בלם לחוצה) כאשר אדם נוסף עומד לצד הרכב ומקשיב לרעש והכוון ממנו הוא מגיע. רק לשם לב לבצע בדיקה זו לפרק זמן קצר (מספר שניות בודדות ואז להמתין מספר דקות להתקררות לפני בדיקה חוזרת) אחרת נזק לתיבה האוטומטית או לממיר מומנט עלול לקרות.

 

2) איתור רעשים ברכב, במיוחד כאשר הם מתרחשים בתנאי נסיעה ושלא ניתן לשחזר אותם בתנאי עמידה, עלול להיות עסק די מתסכל ומיגע לכל בעל מקצוע. ולא אחת מגיעים למסקנה שיש לתת לרעש "להתפתח" כדי שיאובחן בקלות רבה יותר.

 

3) יותר מהאשר הומלץ כאן קשה לי להציע, כוון שרעש זה משהו שצריך לחוות בכדי לקבל כוון, לכן כדאי שתכנס למוסך שמכיר הייטב את הרכבים הללו ואת "שגיונותיו".

 

4) למרות הכתוב בסעיף 3 להלן עוד כוון אפשרי, גם תושבת מנוע/תיבה עלולה ליצר רעש נקישה רק בתחילת נסיעה בעומס או שינוי עומס פתאומי בנסיעה, עוד משהו לתת לבעל המקצוע לבדוק.

פורסם

1. אז קודם כל - להזכיר לכולם שבלם היד בC5 הוא בגלגלים הקדמיים ולכן יהיה מאוד מסוכן להרים את האוטו עם גלגל אחד באוויר ולנסוע עם ברקס טיפה לחוץ - האוטו יעוף הצידה!

 

2.אכן תושבת המנוע העליונה קרועה ומחשבה זו עלתה גם כאפשרית.

 

3. האם יכול להיות שממיר המומנט (שעליו שמעתי בפעם הראשונה היום) נפגם? וזאת בגלל שכל הזמן הנקישות הן באותה תדירות ונשמעות רק בעומס עד להחלפת ההילוך להילוך גבוה יותר.

קיה סיד SW (ליסינג) וניסן נוט של האשה,

פיאט 127 903cc , 1979 (נמכרה...)

מחפש אספנות - איטלקית חמה - אלפא/לנצ'יה , או DS23/21

פורסם

אני לא סותר אף אחד מכם אני פשוט מתחשב בעובדה שברקסים עוצרים באותו הזמן בשתי הגלגלים.

ואולי זה קצת מסוכן אבל לי זה עזר המוון פעמים במקרים בהם הרעש נשמע רק בנסיעה במהירות מסוימת או רק בעומס. לסיכום:

אולי זה קצת מסוכן אבל זה פותר המון הרהורים וחוסר שינה לבעל האוטו

פורסם

נושא הממיר מומנט הועלה רק כהדגשה לבדיקת החנק ולא כגורם אפשרי לתקלה.

 

אם יש תושבת קרועה החלף אותה תחילה, הרי בכל זאת מדובר בחלק שצריך להחליף במקודם או מאוחר ובכל מקרה ואז אולי גם תחסל שני אבנים עם ציפור אחת...

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ - לאחר נסיעה של כ 15000 ק"מ עם האוטו(מעל חצי שנה) ללא תיקון.

-היום בדרכי חזרה מאילת מתחנת הדלק ביציאה מהעיר ועד לפנייה לכיוון מצפה רמון - התחילו רעשים מתא המנוע - מאוד חזקים ומפחידים,

כאילו מישהו לקח מוט ברזל ומסובב אותו בתוך דלי מתכתי עם בליטות

ברגע שהעלתי מהירות מעל 90 קמ"ש (הכביש היה עמוס) הרעשים פתאום נעלמו ולא חזרו שוב אלא למצב שהיה קודם (בזמן עומס)

ניסיתי תוך כדי נסיעה להוציא מהילוך למצב N ועדיין נשמעו התקתוקים,

מה זה יכול להיות והאם ללכת בבוקר למוסך? - הם בטח שוב לא יאמינו לי...כי לא שומעים שוב כלום.

קיה סיד SW (ליסינג) וניסן נוט של האשה,

פיאט 127 903cc , 1979 (נמכרה...)

מחפש אספנות - איטלקית חמה - אלפא/לנצ'יה , או DS23/21

  • ספונסר פורום
פורסם

לדעתי אכן מדובר בציריה,ביחוד לאור העובדה שבהעברה לניוטרל הרעש ממשיך.



כנס למוסך שמכיר את הדגם,שינסה לבדוק אם יש חופש מוגזם באחת הציריות,במידה ולא,יהיה קל יותר לאבחן את הרעש על בור ולא על ליפט,לנסות לדמות את הרעש כאשר בעל מקצוע בודק למטה עם תאורה חזקה.

פורסם

טוב. - האוטו מהבוקר במוסך, אותרה כנראה התקלה,

מדובר במיסב הציריה שיושב בתוך תושבת המנוע התחתונה והוא נאכל לגמרי - לא נשארו לו הכדוריות, ומכיוון שלא הצליחו לחלץ אותו מתוך התושבת - פורקה התושבת וחולצו כל החלקיקים,

כמובן שהתושבת הושבתה וגם הגומייה הייתה קרועה,

זהו - הזמינו חלק מת"א יגיע רק מחר בבוקר,

המחיר? - בסביבות ה - 1700 ש"ח

קיה סיד SW (ליסינג) וניסן נוט של האשה,

פיאט 127 903cc , 1979 (נמכרה...)

מחפש אספנות - איטלקית חמה - אלפא/לנצ'יה , או DS23/21

פורסם

באותה הזדמנות הייתי ממליץ לך להחליף גם את התושבות העליונות שציינת שהן קרועות, חבל להחליף תושבת אחת בעוד האחרות קרועות גם כן, זה סתם יקצר לה את החיים כי החופש של התושבות העליונות יאפשר למנוע להתנדנד ולהעיק על התושבת התחתונה.

פורסם

צודק, תודה

קיה סיד SW (ליסינג) וניסן נוט של האשה,

פיאט 127 903cc , 1979 (נמכרה...)

מחפש אספנות - איטלקית חמה - אלפא/לנצ'יה , או DS23/21

פורסם

סיכום

הוחלפו היום שתי תושבות המנוע העליונות (20 דקות עבודה)

הורכבה התושבת התחתונה עם מיסב חדש וטבעת חדשה,

האוטו נשמע מצויין, מרגיש מצויין, אין אפילו רעידונת אחת , לא מרגישים שהמנוע עובד כלל - שוב חזרה האיכות לחיים,

אהה כן - הנזק... 2300 ש"ח לאחר הנחת מזומן.

קיה סיד SW (ליסינג) וניסן נוט של האשה,

פיאט 127 903cc , 1979 (נמכרה...)

מחפש אספנות - איטלקית חמה - אלפא/לנצ'יה , או DS23/21

×
×
  • תוכן חדש...