Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6286 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי אני מנסה להבין מה היום נחשב שמן סנטטי מלא איכותי, ומהם המדרגות איכות.

השמן עבור יאריס T אם זה משנה..

הצמיגות 5-40W

בעבר השתמשתי עבור רכב אחר ב LM הגרמנית בקבוק סגול אך לא יודע למה הוא עשה לי איזה הרגשה בעיקר פסיכולוגית של ירוד עקב כל מיני התבטאויות בפורום.

אשמח לקבל המלצה מה נחשב טוב ובמחיר סביר בארץ.

מישהו שאני מכיר בטויוטה אמר לי ש Volvoline או משהו כזה, נחשבת לחברה טובה.

פעם שמעתי פה על Mobile1 ו mobileS

בקיצור אשמח לקצת סדר בבלאגן ממישהו שמבין.

 

תודה רבה רבה!

תודה רבה,

Hybrid

פורסם

ואם אני אכתוב שמובייל 1 הוא חרא של שמן, זה יהפוך אותו לכזה? (השמן נחשב לאחד הטובים שיש, אגב).

יש תקנים לשמן, ואם הוא עומד באותם תקנים (אני מניח שיצרן כמו LM לא יזייף תוצאות מעבדה, וגם היבואן (פרומט) לא יסכן את הזכיון שלו).

חיפוש בפורום יביא לך טונות של אינפורמציה בנושא.

פורסם

בגלל שיש טונות של חומר ומלא תקנים אני אשמח לשמוע מהם התקנים הגבוהיים היום ולקבל איזה 2-3 חברות מומלצות ומחיר מומלץ אין לי צורך ביותר.

 

תודה!

תודה רבה,

Hybrid

פורסם

אני אישית השתמשתי רבות בליקווי מולי הסגול לשביעות רצוני ואחי המשיך אחרי.

עד עכשיו אין תלונות.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

איזה איכות הוא מדורג? ומה הגבוהה היום ביותר?

 

האמת שגם לי הוא לא עשה בעיות, סתם באוטו הראש מנוע היה לקראת סוף חייו אז אולי סתם נתן לי תחושבה שהשמן תרם לעניין..

אני משוכנע שיש פה גם היבט פסיכולוגי..

הפעם אני רוצה ללכת על משהו שאני יודע שהוא ממש טוב להיות מבסוט ורגוע.

תודה רבה,

Hybrid

פורסם

mobil 1 ,אבל הבעיה שמציקה לי בו זה פשוט כי הוא בא 4 ליטר וזה לא מספיק אז צריך לקנות 8 ליטר (למרות שיש ליטר בתחנות דלק במחיר מופקע ) ואז צריך להשאיר ג'ריקן אחד פתוח עד הטיפול הבא וחוזר חלילה,

הLM מגיע כבר 5 ליטר ואין את כל ההתעסקות הזאת.

פורסם

השתמשתי שנים בLM הסגול אבל ברגע שעברתי למובייל 1 יש הרגשה שהמנוע עובד יותר חלק, וכן ברוב המכוניות נכנס בערך 4.5 ליטר (הפילטר שמן לוקח איזה 0.5 ליטר).

פורסם

לדעתי אחד השמנים האיכותיים ביותר הנמכרים בארץ הוא ה Royal Purple לסוגיו.

כל המוצרים של LM בארץ הם בגדר "כבדהו וחשדהו" בעיני.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

קיבלתי המלצה מחבר מוסכניק על שני סוגי שמנים שהוא יכול להביא לי במחיר טוב

מה נחשב טוב יותר:

 

1. AGIP סינטטי מלא

2. valvoline סנטטי מלא

 

שניהם 5-40W

לא יודע אם יש תתי דגמים בניהם אשמח לשמוע אם יש פה מישהו שיודע לספר לי יותר.

 

תודה!

תודה רבה,

Hybrid

פורסם

שמני המנוע Mobile1 ו mobileS וכן ה AGIP סינטטי מלא/ או חצי סינטטי 10-40 (לרכבים היותר ישנים )

נמצאים אצלנו בשימוש ב 4 שנים האחרונות , ברכבים חדשים וישנים , ומנסיון מעולים ומבצעים את העבודה היטב .

 

לגבי ה valvoline - אין לי ניסיון , אבל הבנתי מהודעות ומבט במפרט הטכני שלהם , כי זה שמן מנוע איכותי .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
קיבלתי המלצה מחבר מוסכניק על שני סוגי שמנים שהוא יכול להביא לי במחיר טוב

מה נחשב טוב יותר:

 

1. AGIP סינטטי מלא

2. valvoline סנטטי מלא

 

שניהם 5-40W

לא יודע אם יש תתי דגמים בניהם אשמח לשמוע אם יש פה מישהו שיודע לספר לי יותר.

 

תודה!

 

שני סוגי השמנים טובים רק שה VAIVOIEN יקר יותר .

יהיה טוב, רק לא ידוע למי ומתי .

פורסם

אז לסיכום עניין השמן נחשב איכותי? לפחות איכותי יותר מהשמן שטויוטה ממלאים (חצי סנטטי שממלאים מאיזה מיכל מרכזי עם צינור)

ו/או יותר איכותי מ LM ?

 

אני צריך איזו אמת מידה..

 

תודה!!!

תודה רבה,

Hybrid

פורסם

לפני כמה ימים מצאתי קשר לסוכן של רויאל פרפל בארץ.

סינטטי מלא 5-40 - 45 ש"ח לליטר באריזות של ליטר- שווה!!!

מי שמעוניין שיפנה בפרטי ואני יפנה אותו לבחור שעובד באיזור הצפון.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6286 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...