Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8182 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם הייתם יכולים לבחור מה לעשות בצבא לאיזה תפקיד הייתם מנסים להתקבל ?

 

בוא נצא מנקודת הנחה שיש לכם קב"א גבוהה ופרופיל 45 8) .

 

אני מקווה לא לקבל תשובות כמו "כמה שיותר קרוב הבייתה..." (גם אם זה מה שאתם הייתם רוצים), אני באמץ רוצה לדעת לאיזה תפקיד אתם הייתם מנסים להגיע.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם באמת הייתי יכול לבחור כל תפקיד...

ללא כל ספק, הנהג האישי של הרמטכ"ל, לומדים מלא דברים, נהיגה מתקדמת, נסיעות חירום, התחמקויות וכד'. חוץ מזה, בשבילי זה קל"ב הוא שכן שלי.

פורסם
אם הייתם יכולים לבחור מה לעשות בצבא לאיזה תפקיד הייתם מנסים להתקבל ?

 

בוא נצא מנקודת הנחה שיש לכם קב"א גבוהה ופרופיל 45 8) .

 

אני מקווה לא לקבל תשובות כמו "כמה שיותר קרוב הבייתה..." (גם אם זה מה שאתם הייתם רוצים), אני באמץ רוצה לדעת לאיזה תפקיד אתם הייתם מנסים להגיע.

 

דניאל.

 

ממר"ם (וזה אגב מה שאני עשיתי הפרופיל שלי היה הרבה יותר נמוך...)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
אם הייתם יכולים לבחור מה לעשות בצבא לאיזה תפקיד הייתם מנסים להתקבל ?

 

בוא נצא מנקודת הנחה שיש לכם קב"א גבוהה ופרופיל 45 8) .

 

אני מקווה לא לקבל תשובות כמו "כמה שיותר קרוב הבייתה..." (גם אם זה מה שאתם הייתם רוצים), אני באמץ רוצה לדעת לאיזה תפקיד אתם הייתם מנסים להגיע.

 

דניאל.

 

ממר"ם (וזה אגב מה שאני עשיתי הפרופיל שלי היה הרבה יותר נמוך...)

הפרופיל שלך היה הרבה יותר נמוך ?

 

מה זאת אומרת היית חייב נקודות ?

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
אם באמת הייתי יכול לבחור כל תפקיד...

ללא כל ספק, הנהג האישי של הרמטכ"ל, לומדים מלא דברים, נהיגה מתקדמת, נסיעות חירום, התחמקויות וכד'. חוץ מזה, בשבילי זה קל"ב הוא שכן שלי.

 

זה נכון שלרמטכ"ל יש נהגת????

בטח כוסית או משהו כזה :wink:

 

ואני הייתי רוצה להיות בתפקיד של המפקד שלי.

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם
לא להיות שם... 8)

 

מה שנכון...

קחו בחשבון שלצאת אחרי שאתה כבר בפנים זו בעיה הרבה יותר גדולה מאשר לא להיכנס לזה מההתחלה.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אני הכי הייתי רוצה להיות ...

סמב"צ בביסל"ש... :roll:

 

אבל לא הייתי מתנגד להיות מפקד בקורס יא"גים/ניווט רכוב/נהיגת שטח מתקדמת.

 

הראל.

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם

אני שירתתי בצבא בתפקיד שהכי רציתי - להקה צבאית.

מבחינת להיות ג'ובניק... זה מתחרה רציני בפסגה. חוצמזה שכך ביליתי ביורודיסני על חשבון צבא ההגנה... 8)

 

אם היום הייתי מתגייס, השאיפה שלי היתה בכיוון הדרכה על האמר.

 

יניב

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

לא יודע כבר בגיל 15 אמרו לי מה אני יעשה בצבא ולאיזה משפחה אני שייך ומה היעוד שלי...

כאילו הטביעו לי ברקוד...

סאאאאאמקקקק למה שלחו אותי לטכני........ :evil::evil::evil::evil::mad::mad::mad::mad::mad:

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

ואני רוצה לשרת בשייטת 13.. זה חלום שלי..

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

אני הייתי רוצה לעשות את השירות שלי במשטרה (לא מ.צ. -> אלא משטרה כחולה) ביחידה מיוחדת של היס"מ שמגייסים אליה סדירים.

 

שכחתי את שם הפרוייקט, אבל רוב העבודה נעשית בשכונות הסמים ברמלה/לוד וכאלה...

 

מסיפורים של שני חברים שהגיעו לשמה...אני פשוט מזיל 8) .


×
×
  • תוכן חדש...