Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8182 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אולי מישהו יכול לעזור לי?

אני מסים יג באלקטורוניקה עוד חודשיים והגיוס במאי אני חושב!

אחותי היא משקית (או קשלב :roll: ) של מפקד פיקוד מרכז זה אומר שהיא יכולה לסדר לי תפקיד איפה שאני רוצה! אחלתתי שאני רוצה בסיס פתוח חשבתי אולי להיות נהג בפיקוד מרכז אבל אחותי אומרת שאין לנהגים חיים אבל מיצד שני יהיה לי רכב צמוד (ודלק :twisted: ) אז מה אתם מצעים לי לעסות???

 

אח שלי, עיסויים זה לא בצבא - שכח מזה. אל תבנה על לעסות :lol:

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אם באמת הייתי יכול לבחור כל תפקיד...

ללא כל ספק, הנהג האישי של הרמטכ"ל, לומדים מלא דברים, נהיגה מתקדמת, נסיעות חירום, התחמקויות וכד'. חוץ מזה, בשבילי זה קל"ב הוא שכן שלי.

 

הוצאת לי ת'מילים מהפה

זה ממש כיף להיות נהג של הרמטכ"ל

אם אני לא טועה יש לו ב.מ.וו לא...?!

או זה או להיות נהג האמר.... :oops:

ראיתי איך ענייך היפות דיברו בלי קול,במבטך בחיוך סיפרת לי את הכל,בכל מילה היכול צחוקך עולם אחר לא שלך!!!

רצית לדעת מדוע נישארתי טוב ונחמד איתך!!!

שלאא תעצביי עודד,לאא תכאביי עודדד,לא תהיה לבד יושבת בעולם אכזררר

יאסוו איציק קלה!!!

פורסם

לי יש עוד שנתיים וחצי למנייק בבית ספר ואחר כך אני רוצה לשרת או ב:מודיעין או ב:חיל האויר בתור טכנאי מטוסים,אני לומד חשמל ואלקטרוניקה התמחות במחשוב ובקרה ,אז אני חושב שעם אני ישקיע הרבה אז אני ילך לאן שאני רוצה.

עם יש למישהו מאלה שסיימו צבא להמליץ לי על משהו לפני הגיוס אני השמח מאוד.

i don't afraid to die ,i afraid to loss my freedom -Sokrates

פורסם
לי יש עוד שנתיים וחצי למנייק בבית ספר ואחר כך אני רוצה לשרת או ב:מודיעין או ב:חיל האויר בתור טכנאי מטוסים,אני לומד חשמל ואלקטרוניקה התמחות במחשוב ובקרה ,אז אני חושב שעם אני ישקיע הרבה אז אני ילך לאן שאני רוצה.

עם יש למישהו מאלה שסיימו צבא להמליץ לי על משהו לפני הגיוס אני השמח מאוד.

 

טכנאי מטוסים זה לא קל, אבל אם אתה טוב ומגדיל ראש, והגעת כממ"ס או אלקטרונאי לטייסת קרב או לדרג ד' - תוכל להתקדם לתפקידים די מהר עם אחריות על ציוד של מיליוני דולרים, שלדעתי נותנים טעם לשלוש ארבע שנים האלה יותר מאשר עמידה באיזה מחסום במעלה גללים.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 


×
×
  • תוכן חדש...