Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאול (מופז) מצא את האתונות.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6304 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שר התחבורע שלנו (NOT FOR LONG, THANK GOD) משתבח בהשגיו (הורדת כמות ההרוגים) :shock:.

 

במקום שאכתוב עליו, החלטתי להקדיש לו שיר של המשורר הרוסי ויסוצקי, כפי שתורגם ע"י יהונתן גפן:

 

טמבל

ארקדי דוכין

מילים: ולדימיר ויסוצקי

לחן: ולדימיר ויסוצקי

גרסה עברית: יהונתן גפן

 

היו היה אחד טוב לב אבל קצת טמבל

אחד שכבר צבר הרבה שעות של סבל

עד שיום אחד פגש במזל

שהעיף אותו לארץ בחלל

כן תבכה תשפוך פרצוף של עגל

שהולך תמיד הפוך, כזה מן טמבל

 

טמבל, טמבל

 

באמצע השדה, פתאום ראה הטמבל

כיסאות שלושה, לכל כיסא יש דגל

כיסא של אורחים, כיסא של קצינים

וכורסא רכה למלכים

על הכיסא של האורחים ישב הטמבל

בלי שום כיף, כל כך עייף, מרגיש באבל

 

טמבל, טמבל

 

הוא רק ישב, לא הספיק להתרווח

המשרתים מזגו חבית של יין לאורח

אכל מהסיר, שתה כמו חזיר

והרגיש חזק כמו פר צעיר

אחרי שהמטומטם שתה עוד ספל

לכיסא של הקצין עבר הטמבל

 

טמבל, טמבל

 

על הכסא הזה הרגיש פתאום בכח

גבר עם ביצים, אבל בלי מוח

הוא גייס ת'אומה ושידר ת'סיסמא

האידיוט הכריז - מלחמה

הצבא שלו כבש לו את הדרך

לעבור לשבת, על כיסא המלך

 

על הכסא המלך הוא דפק עם הרגליים

בשמחת שלטון צרח עד השמיים

תהיו אבירים, תהיו חברים

מילה אחת שלי, אתם גמורים

אפילו אלוהים נקשר בחבל

הוא החזיק אותם ממש קצר, הטמבל

 

טמבל, טמבל

 

אבל הטמבל איש טוב לב, לכן נראה לו

לחלק לעם את כל מה שהיה לו

ואז הכיסא התנדנד כמו ערסל

הטיפש התעלף ונפל

הוא התעורר בערמה של קש וזבל

בבגדים בהם נולד, עירום וטמבל

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=WNk7HbecCvk דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
פורסם

שמר, נראה לי שישנה כאן אי הבנה :roll: הוא לא אמר שהוא הוריד את כמות ההרוגים, אלא את מספר ההרוגים :shock: (יש לא מעט שיטות להוריד מספרים, לדוגמה, הגדרת "הרוג" כמישהו שנפטר עד 7 ימים אחרי התאונה ופצוע אחרת.)

מופז: "הורדתי את מספר ההרוגים"

 

לגבי השיר, אחד הגדולים. לצערנו הוא נכון לשרים ונבחרי ציבור לא מעטים אחרים..

פורסם

במקרה שלו, זה מתאים אחד לאחד, כולל הקריירה כקצין...

 

הבעייה תהיה עם מחליפו, גלעד טרדן. מן הפח אל הפחת.

פורסם

השיר הזה מתאים לו בול - ביננו הוא מתאים ל116 אנשים שיכהנו בעוד שבועיים בין כותלי המוסד הקרוי "הכנסת".

החתימה שלי אינה מיישרת קו עם כללי הבד"ץ המרה"ל ריה"ל השב"ח ישתב"ך שמ"ו

חבר במועדון ה5...מטר אורך :-P

פורסם
במקרה שלו, זה מתאים אחד לאחד, כולל הקריירה כקצין.

 

בשיר הוא באיזה שהוא שלב מלך אז כמו שסבתא שלי עליה השלום הייתה אומרת:

CAREFULL WHAT YOU WISH FOR:roll:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...