Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6300 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה תלוי במצב בו יהיה עוד X שנים ובקילומטראז' שתעשה עד אז. אגב, העסקה נשמעת לא רע בכלל.

 

כאמור, אני נוסע בסביבות 15K בשנה ומתכוון לשמור על הרכב, כך שהוא אמור להיות במצב טוב.

אתה אומר אם כך ש-20% הורדה לרכב השכרה לשעבר עם קילומטראז' סביר ובמצב טוב זה מה שאני צריך לצפות לו במכירה? כי זאת פחות או יותר ההנחה שאוויס מציעים לי כרגע (18%, אבל גם נותנים אחריות לשנה).

פורסם

טוב, לאחר נסיון מיקוח נוסף, לא נראה לי שאצליח להוריד את המחיר מתחת ל-18% הנחה מהמחירון (66400 ש"ח), אלא אם כן יהיה משהו בבדיקה.

 

איזה הטבות נוספות אני יכול לבקש? קראתי בשרשור אחר שמישהו קיבל שנתיים אחריות וטיפול 15000 על חשבון חברת ההשכרה. יש עוד משהו שאני יכול לבקש כהטבה?

פורסם

קח בחשבון שכשתמכור רכב שהיה מהשכרה הבעיה תהיה לא דווקא המחיר. תתכונן לאפשרות שבמשך תקופה ארוכה אף אחד לא יבוא לראות את האוטו. מנסיון זאת חוויה די מיאשת.

 

יהודה

פורסם
קח בחשבון שכשתמכור רכב שהיה מהשכרה הבעיה תהיה לא דווקא המחיר. תתכונן לאפשרות שבמשך תקופה ארוכה אף אחד לא יבוא לראות את האוטו. מנסיון זאת חוויה די מיאשת.

 

יהודה

 

אתה יכול לפרט קצת? איך רכב ניסית למכור? באיזה מצב? כמה זמן לקח, וכמה הורדת בסוף במחיר?

 

תודה.

פורסם

זה היה לפני הרבה שנים , ומאז למדתי ולא קניתי יותר רכב מהשכרה.



הרכב היה סוזוקי סויפט בן 5 שנים, שהיה רכב מבוקש באותו הזמן. במשך יותר מחודש היו טלפונים אבל אף אחד לא בא. בסוף הראשון שבא קנה, כי הרכב היה טוב והתגמשתי במחיר.

 

יהודה

 

פורסם

זה היה לפני הרבה שנים , ומאז למדתי ולא קניתי יותר רכב מהשכרה.



הרכב היה סוזוקי סויפט בן 5 שנים, שהיה רכב מבוקש באותו הזמן. במשך יותר מחודש היו טלפונים אבל אף אחד לא בא. בסוף הראשון שבא קנה, כי הרכב היה טוב והתגמשתי במחיר.

 

יהודה

 

 

מבאס מאד. אני לא מבין את פשר הרתיעה הנוראית מרכבי השכרה. אתה חושב שהיום זה עדיין כה או שכבר פחות מפחדים מהשכרה לשעבר?

פורסם

גם היום זה ככה.

 

אנשים לא אוהבים השכרה שלעבר.

כבר כתבתי לך בשרשור, לקנות ישירות מהשכרה זה קל, כיף ונעים.

השיטה הפשוטה.

הבאסה זה למכור את זה אח"כ.

 

אם תבדוק כמה דורשים על רכבים שהיו בעברם השכרה תראה שבד"כ המחיר המבוקש הוא באחוזים ניכרים מתחת למחירון וגם אז אין קופצים.

×
×
  • תוכן חדש...