Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6317 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניינת לקנות סט צמיגים חדש, לאחר ברורים וקריאה בפורום (והמון קדיחות מאסיביות בראשים של אנשים) החלטתי לקנות את ה טויו T1R.

הרבה אמרו לי את המשפט הבא: ה T1R פחות טוב מהפרוקסס 4 על רטוב.

אין להשיג למידה שלי את הפרוקסס 4 בארץ (16/205/45).

(הנה באה השאלה) האם הT1R יותר טובים על רטוב מהטורנזה? (מה שכרגע יש לי)

 

אני רוצה לשדרג את הטורנזה במשהו יותר אוחז על יבש, אבל לא לרדת ברמה על הרטוב.

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם

בואי נתחיל מזה שעל יבש הם בטוח יותר טובים מהטורנזה, שהוא בסה"כ צמיג דיי בינוני ומשפחתי.

קשה מאוד להשוות מדעית בין אחיזה+ניקוז של 2 צמיגים שונים.

 

לדעתי מעבר לT1R יתן שיפור בוודאות שיפור באחיזה על יבש, והייתי מצפה גם לשיפור בשאר האספקטים כי הוא יותר HIGH END.

דרך אגב, אני הרכבתי את הפרוקסס4 כי הוא ALL SESON ומשפר על רטוב, בין היתר, את החפירה של הרכב ביציאה מהמקום (אין ESP). שניהם בדירוג ultra-high performance דרך אגב.

בהשוואה לרכב דומה עם T1R לא הרגשתי הבדל באחיזה ביבש.

 

בכל מקרה, במידה הזאת הייתי בודק גם את ה S-DRIVE למרות שהT1R הוא הפייבוריט לדעתי.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

על יבש אין ספק שהטורנזה פחות טוב.

אבל מכיוון שיש לנו כמה ימים גשומים בשנה, חשובה לי האחיזה גם על רטוב.

צמיג לא אוחז על רטוב הרבה יותר מסוכן מאשר הטורנזה על יבש. (לפחות מנקודת מבטי)

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם

בכל מקרה, במידה הזאת הייתי בודק גם את ה S-DRIVE למרות שהT1R הוא הפייבוריט לדעתי.

 

הT1R אכן פייבוריט. הS-DRIVE גם מדורג רמה אחת פחות (HP) ולא UHP

CoupéF7R

פורסם

ה-S.Drive הוא UHP. לא HP.

 

אייל, יש לך ניסיון עם הטורנזה ER300 בכלל?

אני בספק.

מדובר בצמיג OEM - שמגיע ברכבים ספציפיים - ואך ורק במידות שלהם.

 

הוא לא משובח על יבש, אבל בהחלט טוב.

על רטוב הוא מעולה. נקודה.

 

נטלי, שימי את ה-S.Drive בעדיפות ראשונה ואת ה-T1R מיד אחריו.

ה-S.Drive מעט יקרים יותר.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אני דווקא הייתי מדרג אותם בדיוק להיפך- טויו קודם.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

אתה יותר ממוזמן להיכנס לאתר העולמי של Yokohama ול-Tirerack ולראות שמדובר בצמיג UHP, ולא צמיג HP - זאת טעות.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אוראל, הנחרצות שלך קצת מקוממת , כי הנסיון האישי שלך עם הצמיגים הנידונים כאן הוא דיי אפסי.

(נסיון אישי = היו כאלה על הרכב שלך ונסעת עליהם אי אלו אלפי ק"מ)

למיטב ידיעתי שני הרכבים של המשפחה שלך עליהם נהגת, האיביזה והסקודה הנוכחית לא נעלו S DRIVE.

(או טויו)

 

הטורנזה על רטוב הוא מעולה נקודה? כנראה שעוד לא ראית באמת מה זה צמיג מעולה ברטוב...

אי אפשר לומר על צמיג שהוא לא WINTER שהוא מעולה ברטוב או אפילו קרוב לכך.

גם הצמיגים שלי לא מעולים ברטוב או קרובים למעולים ברטוב ( אבל משביעי רצון בהחלט יחסית ל ALL SEASON)

 

 

אבי32, אתרי דירוג הצמיגים האלה הם לא משהו שהייתי מסתמך עליהם . אין לדעת מי המדרגים ובעלי האתרים ומה האינטרס שלהם.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אייל, את ההתנשאויות שלך תשאיר בבית.

 

זה שהרכב משרת גם את אימי זה רלוונטי לכאן? ממש לא.

אתה פשוט סתם נהנה לעקוץ על שטויות.

להזכירך, אני המשתמש העיקרי ברכב - ואני גם עושה את רובו המוחלט של הק"מ ברכב.

 

אומנם לי ספציפית אין S.Drive, אבל יצא לי לנהוג מספיק פעמים ב-FR של חבר שנועלת את הצמיגים הנ"ל (לפני כן היא נעלה P ZERO) והם פשוט מצויינים על יבש.

 

ואגב, דיברת על צמיגי חורף - אני עשיתי 1400 ק"מ על בראבו עם צמיגים שכאלה וברור שצמיגי חורף אוחזים הכי טוב... בחורף.

יצא לך אי פעם לנהוג עם צמיגים כאלה? אני שוב בספק.

 

הטורנזה אוחזים מעולה ברטוב - ביחס לצמיגי קיץ אחרים שאני מכיר (יוקוהמה C.Drive, יוקוהמה AVS DB, דנלופ SP2000SPORT, קונטי' Premium Contact, פירלי P ZERO).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

:?

אני מאוד רוצה את הטויו T1R, נראה לי שהם התמורה הכי טובה לשקל. (אם למישהו יש משהו לחדש לי, הוא מוזמן).

אממה, אני לא רוצה לרדת באחיזה שיש לי כרגע על הרטוב, מבחינה בטיחותית נטו.

ברכב הקודם היו לי יותר מידי התנסויות בסיגנון סקי חופשי וצניחת הלב לתחתונים. (לפני שהחלפתי לדנלופ סבבה- דגם חדש שהמצאתי כרגע :-P )

זה משהו שאני לא רוצה לחוות שוב.

בינתיים הטורנזה האלה אוחזים על רטוב באופן מצויין, תשאר לי האחיזה הזאת עם הטויו T1R?

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם

נטלי, במקרה כזה הפתרון הולך להיות פשוט מאוד:

תסעי על הטורנזה עד שייגמרו ,ואז כשתראי כמה עולים חדשים כבר לא תהיה התלבטות :)

לאחרונה ביררתי מחירים במידה יותר קטנה של הטורנזה וכבר שם המחיר היה יותר מ T1R !

 

אייל, את ההתנשאויות שלך תשאיר בבית.

 

זה שהרכב משרת גם את אימי זה רלוונטי לכאן? ממש לא.

אתה פשוט סתם נהנה לעקוץ על שטויות.

להזכירך, אני המשתמש העיקרי ברכב - ואני גם עושה את רובו המוחלט של הק"מ ברכב.

 

אומנם לי ספציפית אין S.Drive, אבל יצא לי לנהוג מספיק פעמים ב-FR של חבר שנועלת את הצמיגים הנ"ל (לפני כן היא נעלה P ZERO) והם פשוט מצויינים על יבש.

 

ואגב, דיברת על צמיגי חורף - אני עשיתי 1400 ק"מ על בראבו עם צמיגים שכאלה וברור שצמיגי חורף אוחזים הכי טוב... בחורף.

יצא לך אי פעם לנהוג עם צמיגים כאלה? אני שוב בספק.

 

הטורנזה אוחזים מעולה ברטוב - ביחס לצמיגי קיץ אחרים שאני מכיר (יוקוהמה C.Drive, יוקוהמה AVS DB, דנלופ SP2000SPORT, קונטי' Premium Contact, פירלי P ZERO).

 

אין כאן התנשאויות ,אתה בין חברים. העובדה היא שאתה ממליץ על צמיגים שלא היו על הרכב שלך (זה לא משנה אם זה הרכב שלך כמובן)

אני לא מעיז להמליץ בפה מלא על משהו שלא התנסיתי בו אישית לאורך זמן (אני ממליץ לבדוק משהו ששווה בדיקה) והייתי מצפה גם מאחרים אותו הדבר, אבל זכותך לעשות מה שאתה רוצה.

לדעתי היחיד פה שיכול לתת חוות דעת על SDRIVE הוא רוני (SRONIS) שהקליאו שלו נעלה כאלה במשך תקופה כולל ג'מיקנות למיניהם.

 

צמיגי חורף בהחלט יצא, אני מסכים איתך שעדיף לנסוע עם צמיגי קיץ בחורף מאשר עם צמיגי חורף בקיץ.... :)

אין הרבה משותף בין הצמיגים שנתת שם ברשימה הזאת, כולל הייעוד שלהם, אבל זה לא ממש משנה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

×
×
  • תוכן חדש...