Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6331 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דיהו אספרו 96

מנוע 1800 עם 230 אלף בקירוב אחרי ראש מנוע ב200 אלף

צריכת הדלק זועתית של 1:6

בבדיקה לפני קניה נרשם דוד עמום וCO גהוהה

העם שזה מה שגורם לצריכה כזאת גבוהה? כמובן שהנסיעה היא חצי ערונית חצי בין עירונית

האם זה מוביל לממיר קטליטי סתום?

מזרקים דולפים?

נ"ב עבר טיפול שמנים ופילטירים(אוויר,דלק,שמן,מצתים,K44)לפני 3 אלף ק"מ

פורסם

שלום,

 

ברכב הנ"ל אין כיוון אויר או דלק, הנהג פותח את כניסת האויר עם הלחיצה על דוושת התאוצה

והמחשב לפי כמות האויר הנמדדת, מורה למזרקים כמה זמן הם צריכים להיפתח.

 

מזרקים דולפים - פחות סביר להניח.

האם החלפת פילטר דלק אחרי שימוש בתוסף דלק ?

הכיוון שיש לבדוק אותו הוא מערכת הפליטה, כפי שרשמת, ממיר, דודים וכו'.

פורסם

robert אכן החלפתי את הפילטר דלק אחרי השימוש בתוסף.

אם את אומר שהסיכוי שהמזרקים לא דולפים, יכול להיות שזמן ההזרקה גדול מהנדרש או לחץ הדלק גדול מהנדרש?

פורסם

לי אישית קשה להאמין, אבל הכל יכול להיות. זמן הזרקה ניתן לבדוק בקלות ע"י חיבור לסקאנר יעודי.

לחץ דלק, יש וסת. גם ניתן לבדוק ע"י שעון מיוחד שמחברים ונוסעים איתו.

בדוק ראשית את מערכת הפליטה.

פורסם

תנסה לנקות את בית המצערת ואת המזרקים יחד

תבצע בדיקת 4 גזים לפני ואחרי

תוספים דרך מיכל הדלק לא מספיק יעילים לבעיות מסוג זה

תחפש מוצרים איכותיים ומקצועיים בתחום

פורסם

גם כאשר הרכב היה חדש הצריכת דלק שלו הייתה מזעזת .



 

כמו שהציעו מקודם , כנס לבדיקת 4 גזים ומשם תתחיל להתקדם .

 

כמו כן , האם הרכב גיר רגיל או אוטומט ?

פורסם

CO גבוה הוא הנתון הראשון שיש לטפל וסביר להניח שאז גם תצרוכת הדלק תסתדר.

בדגמים אלו יש לבדוק את החיישן החמצן שנוטה לסיים את חייו ואז ה CO גבוה, יתכן גם בעיית תזמון או דחיסה שגורמים לוואקום מנוע נמוך וCO גבוה.

כנס למוסך שיש לו סורק תקלות המתחבר לרכב לצורך אבחון מקצועי.

×
×
  • תוכן חדש...