Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8189 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

עשיתי חיפוש ולא ראיתי שהיה דיון בנושא בעבר

אז ככה, רשום לי ברישיון שאני חייב ללבוש משקפי ראיה או עדשות

(למרות שיש לי מינוס ממש קטן :mad: )

עכשיו השאלה שלי היא איך השוטר יכול לדעת אם אני לובש עדשות או לא?

ומה הקנס על נהיגה ללא משקפיים?

פורסם
שלום לכולם,

 

ומה הקנס על נהיגה ללא משקפיים?

 

בלילה נהג רחוק לפניך יעצור עצירת חירום, ואתה תראה את אורות הבלמים שלו מטושטש (או את רכבו) ולא תעמוד את מרחק הבלימה הנכון שאתה צריך לבלום ותכנס בו מאחור...

 

 

זה הקנס לנהיגה בלי משקפיים!

Finger's gonna kill me.

פורסם
השוטר יתחיל לרשום לך תדוח, רק אם תוכיח לו שאתה עם עדשות ותוריד אותם לידו אז הוא יוותר לך

 

אני לא חושב שיש מצב ששוטר יכריח אותך להוריד את העדשות כדי להוכיח

לו (היגיינה וכו'...).

שוטר ששאל אותי על המשקפיים לא מזמן, ונענה ב"אני עם עדשות", עבר הלאה בלי לבדוק.

אבל שוב, בשבילך:

אם לא רואים- לא נוהגים. בשביל זה יש משקפיים 8)

ילדים הורגים נמלים בצחוק- נמלים מתות ברצינות

כל יום אני משכר את עצמי מחדש

בצי המשפחתי- סיויק האצ'בק 96, E30 87

פורסם
אתה דביל.

 

למה לעזעזל שלא תנהג עם משקפיים !?!?!? זה רק יטיב איתך !!!!

 

כי אני רואה טוב גם בלי המשקפיים

המקשפיים הם 0.5 - בשתי העיניים

 

לפי שאר התשובות לא יבקשו ממני להוריד עדשות, נכון?

פורסם
אתה דביל.

 

למה לעזעזל שלא תנהג עם משקפיים !?!?!? זה רק יטיב איתך !!!!

 

כי אני רואה טוב גם בלי המשקפיים

המקשפיים הם 0.5 - בשתי העיניים

 

לפי שאר התשובות לא יבקשו ממני להוריד עדשות, נכון?

 

לי יש עדשות, וכבר עצרו אותי וכשבדקו, אמרתי להם שיש לי עדשות ולא אמרו כלום.

מחבר שמעתי (ממקור ראשון) שהוא נעצר לבדיקה, והשוטר אמר לו להסתכל למעלה והביט לו לעין (נשמעת סיטואציה מצחיקה...)

 

ואני לא מבין למה אתה לוקח סיכונים מיותרים???? אין לך משקפיים ספייר לשים באוטו?

במקרה של תאונה, אם ידעו שנהגת ללא משקפיים/עדשות, הסיכוי שלך לצאת זכאי קשה יותר...

אל תתעצל, שים עדשות - וסע בראש שקט! :p

הראל.

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם

אני רק רוצה לציין שמקבלים שלילה כאשר נתפסים בנהיגה ללא משקפיים או עדשות כאשר רשום ברישיון שאתה צריך.

תחשוב על מצב שחס וחלילה תיפגע באיזה זקנה כי היא קפצה לכביש ...השוטר שיגיע יבקש רישיונות ובמקרה ואתה בלי עדשות או משקפיים הביטוח יתנער מאחריות.

פורסם

לחבר שלי יש מספר גבולי, ולא כתוב לו ברשיון שהוא צריך משקפיים

שכנעתי אותו פעם לנסות לנהוג עם משקפיים בכל זאת ואחרי שהוא ניסה פעם אחת, הוא תמיד עם משקפיים בנהיגה

זה לא עניין של חוק, זה עניין של בטיחות... לראות הכל ברור יותר

פורסם

יכול להיות מצב ששוטר ישאל אותך אם אתה רואה את התמרור שמוצב לא הרחק משם... בקיצור יעשה לך בדיקת ראיה מאולתרת....

בכל מקרה, כבר שנה אני נוהג עם עדשות ואף שוטר שעצר אותי לא העלה את הנושא הזה.

פורסם
יכול להיות מצב ששוטר ישאל אותך אם אתה רואה את התמרור שמוצב לא הרחק משם... בקיצור יעשה לך בדיקת ראיה מאולתרת....

בכל מקרה, כבר שנה אני נוהג עם עדשות ואף שוטר שעצר אותי לא העלה את הנושא הזה.

 

ולכן זה אומר שזה בסדר?

 

אני לא יודע מה החוק אומר לגבי עדשות מגע אבל אזכיר לך שאי ידיעת החוק לא פוטרת אותך מעונש...

פורסם
יכול להיות מצב ששוטר ישאל אותך אם אתה רואה את התמרור שמוצב לא הרחק משם... בקיצור יעשה לך בדיקת ראיה מאולתרת....

בכל מקרה, כבר שנה אני נוהג עם עדשות ואף שוטר שעצר אותי לא העלה את הנושא הזה.

 

ולכן זה אומר שזה בסדר?

 

אני לא יודע מה החוק אומר לגבי עדשות מגע אבל אזכיר לך שאי ידיעת החוק לא פוטרת אותך מעונש...

 

לא אמרתי שזה בסדר :!:

להפך... זה נורא!, זה כמו לנהוג שיכור... זמן ההתאוששות מסנוור גדל, אתה מגיב לאט יותר לכל דבר, אתה מבולבל בגלל שאתה צריך להסתכל על כל פריט יותר זמן כדי להבין אותו...

מתכון בריא לתאונות!

 

לי תמיד יש משקפיים ספר בתא הכפפות, וגם משקפי שמש עם עדשות של ראיה..

פורסם

אתה חייב משקפיים בזמן נהיגה?

יש לי גם חצי צלינדר והרופא אישר לי (בתקופה שעשיתי רשיון כמובן) לנהיגה בלי.

מישהו יודע אולי את ההבדל בין צלינדר למספר רגיל?

 

אצלי למשל החצי צלינדר מתבטא בזה שהעניים שלי מתעייפות יותר מהר,סך הכל אני רואה טוב.

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

×
×
  • תוכן חדש...