Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8192 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה דביל.

 

למה לעזעזל שלא תנהג עם משקפיים !?!?!? זה רק יטיב איתך !!!!

 

כי אני רואה טוב גם בלי המשקפיים

המקשפיים הם 0.5 - בשתי העיניים

 

לפי שאר התשובות לא יבקשו ממני להוריד עדשות, נכון?

 

אז למה שלא תעשה בדיקת ראיה חוזרת ןתפנה למשרד הרישוי? זה אפשרי

פורסם
אתה חייב משקפיים בזמן נהיגה?

יש לי גם חצי צלינדר והרופא אישר לי (בתקופה שעשיתי רשיון כמובן) לנהיגה בלי.

מישהו יודע אולי את ההבדל בין צלינדר למספר רגיל?

 

אצלי למשל החצי צלינדר מתבטא בזה שהעניים שלי מתעייפות יותר מהר,סך הכל אני רואה טוב.

הצלינדר שלך מכפיל או אפילו משלש לך את המספר

 

עלומר עם ישעו לך משקפיים שלי צלינדר

ויש לך -3

יצתרכו לעשות לך עדשות של -9

 

משהו כזה............ זה מאוד מאוד על קצה המזלג ........

 

בקיצור המצב שלך יותר קשה ממספר רגיל

פורסם
עם מיסתכלים טוב טוב רואים שלבן אדם יש עדשות..

 

זה לא בעיה ליראות.. אפילו בלילה.

 

 

אמת

או בקיצור בסמכות השוטר גם לבקש ממך להראות לו אותם ... ביד שלך ...

פורסם

אף שוטר לא יחייב אותך להוריד את העדשות וזה משום ש...

ברגע שמורידים עדשות מהעיניים הן חייבות להיכנס לתוך המים המיוחדים שבהן הן שוהות במהלך הלילה כאשר האדם ישן (אדם לא ישן עם עדשות)--וזאת מכיוון שיש לכלוך עליהן!!

במקרה ושוטר יחייב אותך להוציא ובאמת תוציא את העדשות רוב הסיכויים שהן יהרסו.

וככה תוכל לתבוע את השוטר!

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

פורסם

אם כבר מדברים על נושא של ראיה,

מדוע אין במדינתינו המתוקנת חוק לבדיקת ראיה כל תקופה מסויימת מטעם משרד הרישוי. (או שמע יש חוק שכזה?)

פורסם
אם כבר מדברים על נושא של ראיה,

מדוע אין במדינתינו המתוקנת חוק לבדיקת ראיה כל תקופה מסויימת מטעם משרד הרישוי. (או שמע יש חוק שכזה?)

יש חוק כזה, אבל נראה לי שזה רק לנהגים מבוגרים, מעל גיל 60. אני יודע שרוצים להכניס את זה לכולם שבעת חידוש רישיון כל 8 שנים (אם אני לא טועה) יחויבו לעשות גם בדיקת ראייה.

×
×
  • תוכן חדש...