Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6341 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר ברכב סאנגיאנג מוסו ספורט 2005 מנוע דיזל 2.9

האוטו נוסע ומניע תקין

כאשר רוצים לכבות את האוטו ומכבים את הסוויץ האוטו לא נכבה מיידית

ולוקח לו לפעמים יותר מ10 שניות להיכבות

כשהמנוע נכבה הוא לא נכבה מידית אל יורד לאט לאט בטורים עד למצב של טורים נמוכים

מידיי ואז כיבוי

הבנתי שכדי לכבות את המנוע מפסיקים את הדלק לרכב השאלה איך זה נעשה

למישהו יש רעיון?

פורסם

תראה, אני אסייג את דבריי כי אני לא מומחה, אבל אחלוק את מה שאני יודע.

ברכבי דיזל המנוע מדומם ברגע שנפסקת אספקת הסולר ע''י המשאבה, יש פין שחוסם את המעבר.

הפין מופעל חשמלית (לפחות בהתנעה) ומאפשר זרימת סולר לראש של המשאבה (כמו מפלג במנועי בנזין פעם, מודול הצתה כיום).

המצב שאתה מתאר לא טוב כי, כאשר אין משהו שיעצור את זרימת הסולר לתא השריפה נוצר "מעגל". קריא, המנוע מזין את עצמו (שואב) בסולר ועולה בסל''ד מה שמביא לעוד צריכה של סולר, מה שמביא לעלייה נוספת בסל''ד וכך הלאה...

מכוון שמנועי דיזל לא בנויים לסל''ד גבוהה, סופו של מנוע במצב שאתה מתאר (עקב טיפוס לא מבוקר בסל''ד) הוא "מוות ביסורים".

שמעתי כמה סיפורים של מכונאי רכבות (לא מהארץ) על מנועים שהתפוצצו (ואיך שהם רצו בטירוף למחסה):-).

מקווה שעזרתי.

(שועלי הפורום יוכלו לתקן\להוסיף).

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...

פורסם

שלום לכל חברי הפורום ולמנהלים.

ברכב זה הכיבוי מתבצע פניאומטית ע"י העברת ואקום למשאבה דרך ברז חשמלי הנמצא כמדומני מתחת להגה.

בדוק צנרת וואקום מהמנוע לברז וממנו למשאבה.

בהצלחה.

בברכה.

חיים יוד.

פורסם

עידכון:

לאחר תגובתו של חיים יוד ירדתי לבדוק ברכב

ואכן התגלה ביציאה מהברז החשמלי יש זוית גומי בין יציאת המתכת לבין הצינור הקשיח

בזוית זו נהיה חריץ קטן שדרכו היה בריחת וואקום כאשר דיפתי את הצינור עוד קצת הבעיה נפתרה

הזוית תוחלף בקרוב

למחפשים בעתיד הסלאוניד נמצא בצמוד למנוע מעל משאבת ההזרקה

תודה לכל העוזרים ובמיוחד לחיים

 

שרון

×
×
  • תוכן חדש...