Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לא כל כך קשור


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8599 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מי היה היום ברידינג נראה לי זיהיתי כמה אנשים

 

אממ שתיים מהם היו ליד 3 106 ראלי ואז עברו לעמוד ולשתות קולה ליד

 

306 XSI

 

פחדתי לבוא לשאול :roll:

Vw Polo GTI

פורסם

מי שהיה היום זה:

אני

עופר

לירן

ישי

גל

ורועי

ולירן

יאשה

פאשה

 

 

לדעתי ראית אותי ואת עופר

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

אוף ידעתי שהייתי צריך להוריד את החולצה הארוכה ולהסתובב עם החולצה הקצרה שרשום עליה פורום מכוניות של תפוז ככה הייתם מזהים אותי :roll:

 

זה עם הפאסאט קצת הגזים עם הבאסים

Vw Polo GTI

פורסם

 

זה עם הפאסאט קצת הגזים עם הבאסים

 

כן אבל יותר גרוע היה זה עם הראלי MK1 שפתח דיסקוטק אצלו בתא המטען.

 

:lol::lol::lol:

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

אהה אהה גם אני הייתי!!

אבל באתי מאוחר יחסית..

ראיתם את הסוד הלבנה שחנתה לה בסוף??? יאמי!!

וכן ראיתי את שלושת הראלי ובעליהם אני חושב.., אבל אני לא מכיר אף אחד...

פורסם

חחחחחחחחח כן וההונדה שגנבה לאיזה אימפרזה מסכנה את הספויילר

 

:cry:

 

והאיביזה עם המדבקות של המטאורים בצד היה חזק!!

 

קיצר היה יפה רק חבל שלא זהיתי את כולכם

 

שבוע הבא אני אבוא עם שלט ואחפש אותכם :lol::lol:

Vw Polo GTI

פורסם
והאיביזה עם המדבקות של המטאורים בצד היה חזק!!

 

 

:lol::lol:

 

לגבי האיביזה הכחולה עם המדבקות, אז בדקנו ומדובר בצביעה מאוד איכותית ולא במדבקה.

 

לדעתי זה אחד הדברים היפים שראיתי על רכב כזה, מדובר בציור עדין לאורך כל הרכב, ממש יפה

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

כמה מפגשים יש בסך הכל?

אני יודע על רמת גן (שישי ככה מ16:00+), רידינג (יום חמישי בלילה, 11 לא?), ויש עוד אחד חדש?

:)

- איציק -

פורסם

בקשר לצביעה על האיביזה זה יקר??

 

וזה נראה כאילו ככה קנו את האוטו

 

באיזה איזור חניתם? ליד הקליאו ספורט האדומה?

Vw Polo GTI

פורסם

אני מחנה את הרכב שלי בצד, ומשתדל לא להגיע עם הרכב שלי לשם אלא עם אחד הרכבים האחרים בבית.

 

בכל מקרה לפי מה שאני הבנתי הצביעה בוצעה כתוצאה משריטה לאורך כל הרכב, העלות למעלה מ2000 שקל.

 

חבל שלא היתה לי מצלמה איתי אתמול,

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

אחלה אני מקווה להגיע שבוע הבא ולהכיר אותכם מכיוון שאני לא מגיע היום

:cry:

 

 

ושמתם לב לשתי היפהפיות שחנו בצד?

 

ACCORD TYPE ARS

ו

CIVIC TYPE ARS

 

בצבע אדום

Vw Polo GTI

פורסם

הלווו!! תקשיבו אני בא היום למפגש ברמת גן, אני לא מכיר אף אחד, אבל אם אתם רואים איזה שכנזי עם קליאו (שנת 2000, 1.4) שחורה, תנו ציפצוף... אני בטח יהיה עם חבר או שתיים..

 

או שאני אחפש הרבה פנתרות עומדות בשורה יחד..

×
×
  • תוכן חדש...