Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6354 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רק למען הסדר הטוב .

 

אכן יש הבדל של עולם ומלואו בין הפעמים שרועי שמע את הסאבים.

 

אני כיוונתי את הסאבים ל SQ , כיוונתי אותם כך שהם לא יהיו דומינטים ומצד שני שלא יהיה חסר באס. כיוון מאוד עדין שהבאס ישתלב כאילו אין סאבים בכלל. זה היה המצב.

עכשיו במקרה הזה הגיין של המגבר היה כמעט פתוח לגמרי ומדובר ב 1500D. זה גרם לי להרים גבה מסוימת שכן ציפיתי לעוצמה הרבה יותר גבוהה בגיין הזה . למרות זאת בגלל שכל כך אהבתי את התוצאה הקיימת לא שברתי את הראש על מה ולמה - אהבתי , נהניתי ולכן לא נגעתי.

 

באיזה שהוא שלב הסקרנות קצת עלתה עלי , ירדתי לרכב אתחלתי לבדוק התנגדויות , חיבורים ולחקור קצת לעומק , בסופו של דבר גיליתי שהדבר הבסיסי הוא העניין.

משקניתי את המגבר לא נגעתי בכלל בקרוס שלו מתוך מחשבה שאני עובד אקטיבית. שכחתי לכייל אותו.

הסתבר שהקרוס חתך את הסאבים ב .. 35 הרץ ואם אני לא טועה ב 24 דיבי. היות והמידוופרים של הלגטיה יורדים מספיק נמוך הם היו חתוכים ב 40 הרץ ב 18 דיבי וכך נוצר מצב שבסך הכל לא היה בור שמיע\מורגש בתדרים האלו אבל הגיין היה פתוח כמעט לגמרי ולכן שהגברתי את הסאבים בשביל להראות לרועי מה העוצמה שלהם הרושם היה שהם לא כל כך חזקים .

 

ברגע שטיפלתי בקרוס , נאלצתי להוריד את הגיין בצורה קריטית כמובן , ומכאן גם מגיע השינוי הקריטי בעוצמה המתקבלת.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

ה1500D מזיז אותם כמו שצריך. פתחתי את הגיין שלו ב100% וניתן היה לשמוע גשר תמיכה של טמבון אחורי צועק לעזרה. במגבר שלי אני מפחד להגביר את הגיין 15% כי אז לא ניתן לשבת באוטו.

וכל זה למרות שליש לי אלטרנטור של 65A

2 סאבים חלשים? מעתה והאלה אני יקח את דבריו של רועי בערבון מוגבל.

ROE INSANE AUDIO VIDEO

 

לידע הכללי, סאבים של רועי ושלי הם כמעת זהים.

שששששששששש

אני במעקב!!!!!!!

פורסם

לגבי "כמעט זהים" הם נבנו מאותה פלטפורמה , רק שזה לא אומר כלום. אבל אם אתה חושב שהם כמעט זהים הרווח כולו שלך ואין לי עניין להיכנס לוויכוח הזה.

 

מה שכן , תקרא מה שכתבתי לפני שאתה מגיב לדברים של רועי בעניין העוצמות של הסאבים ומציג אותם כערבון מוגבל.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

לידע הכללי, סאבים של רועי ושלי הם כמעת זהים.

וולבו S40 עד שנת 2004 בנויה על שלדה של מיצובישי כריזה

 

אז כריזמה זה אותו אוטו ? המכלולים שונים, האיבזור שונה, מנועים שונה וכו' וכו' וכו' וכו'.

 

ואגב אולי כדאי שתחקור קצת יותר אודות הגיין

לפעמים 15 אחוז גיין יפיק מאה אחוז מהמגבר, ומאה אחוז גיין לא יצליח להפיק מאה אחוז

 

הכל משחק של הPRE-OUT שלך

פורסם
ה1500D מזיז אותם כמו שצריך. פתחתי את הגיין שלו ב100% וניתן היה לשמוע גשר תמיכה של טמבון אחורי צועק לעזרה. במגבר שלי אני מפחד להגביר את הגיין 15% כי אז לא ניתן לשבת באוטו.

וכל זה למרות שליש לי אלטרנטור של 65A

2 סאבים חלשים? מעתה והאלה אני יקח את דבריו של רועי בערבון מוגבל.

ROE INSANE AUDIO VIDEO

 

לידע הכללי, סאבים של רועי ושלי הם כמעת זהים.

 

תקרא שוב את מה שעופר ואני רשמנו על העוצמות.

זה די מרגיז אותי שאתה כותב דבר כזה על דפי הפורום.

אני אמרתי שהמגבר של עופר הייה סגור כמעט לחלוטין,מה אתה לא מבין?!

אחרי ששמעתי את הסאבים עובדים כמו שצריך רק אז קניתי אותם.

בגלל ששמעתי אותם ללא הגברה חשבתי שהם חלשים!!!

אבל נוכחתי לדעת שלא.

בקשה לפני שאתה כותב הערה כזו חריפה תקרא טוב את ההודעות שלפי.

באמת, לא מתאים לך להגיד עלי דבר כזה.:?

פורסם

מה הקשר עכשיו גם לאלטרנטור 65A, אז המצבר שלך נטען לאט יותר...

 

אבל מה שאני שמעתי אצל עופר מבחינתי היה פשוט מדהים, אני לא רוצה לדמיין מה היה קורה אם היו הסאבים האלה היו נותנים את ה50 הרץ ובגיין יותר חזק - לדעתי זה עלול לגרוע מהתוצאה שהיתה ברכב הזה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מצטער על מי שנפגע להתגובה שלי .

כוונה הייתה שסאבים של XLS הם לכיוון SQ ולא צריכים המון כח כדי לנגן מדוייק ואיכותי. מוסיפים מעט גיין וזה עולם אחר לגמרה.

 

לא ראיתי תגובה לגבי גיינים של אופר אבל זה מסביר את המהפך.

 

עתיד , חפש תרד השוואתי בין SAZ-1500D לRF15001-BD. אותם סאבים על אותם כיוונים ועל אותו PRE OUT.

 

ואופר, אם תרכיב שני סאבים בעלי אותה פלטפורמה שעבדו אותו זמן הרצה באותה תיבה. תקשיב להם,אחד אחרי השני, על אותם כיוונים. שינויים שתשמע היו מינורים או זניכים.

 

רועי אני מצטער שוב, מישהו מארצות הברית עצבן אותי אתמול. בן אדם לא יודע לארוז דברים מאוד עדינים :x

אבל רועי, לא אני ראשון אמרתי שאתהROE INSANE AUDIO VIDEO. מתי תתחיל עם ווידיו?

שששששששששש

אני במעקב!!!!!!!

פורסם

נכון להיום, אני רוצה ללכת להחלפה של רכיב אחר במערכת.

אחר כך אולי אני אלך על DVD ועוד כמה רעיונות שיש לי בראש.(אני חייב לציין שכולם ברי ישום):-P

פורסם

ידעתי...

מתי תתחיל עונה ראשונה של

PIMP MY RIDE : ISRAEL

:hihi:

אך אני פענחתי את השם שלך? מגיע לי :beerchug:

 

 

בקרוב גם לי היה 3WAY SCANSPEAK של רכב

שששששששששש

אני במעקב!!!!!!!

פורסם

באמת יפה.:-P

רק אל תשכח שהם חייבים להיות בתיבות מתאימות(9 ליטר) כדי שיעבדו כמו שצריך...:-D

מתי אתה עושה את ההזמנה?

איזה טוויטר אתה מזמין?

אתה משתמש במיד של האבסלוט או שגם אותו אתה מזמין חדש?

×
×
  • תוכן חדש...