Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6355 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם ההיתי רוצה שימכרו לי אותה סבבה ההיתי הולך אליהם

אני רוצה מישהו מהנסיון שלו שקנה או מכיר מקרוב את זה

בלי ניסיון מכירה

כמה עולה כזה דבר בתאכלס? יש מצב לכיוון ה30 אלף?

פורסם

על מה אתה מדבר? מערכת מושלמת כולל סעפת ודוודים או רק הדוד האחורי?

לאיזה רכב?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

סופר ספרינט בהחלט נחשבים איכותיים.

אינדיקציה למחירים (מלפני שנה...) עבור מע' מושלמת ל - 106:

סעפת 4-2-1 כ - 3500 ש"ח

צנרת מרכזית כ- 1500 ש"ח

דוד אחורי כ - 2500 ש"ח

 

אתה יכול לראות פירוט באתר היצרן.

מחירים ויעוץ מקצועי ב "פיט-סטופ".

 

עריכה: לינק באנגלית

106GTI - Deus ex machina

פורסם

כל סוגי ה206 הבנתי הם אותו דבר

אני יתייחס ל2 שלי ושל חבר אחד 206 מנוע2.0 והשני קבריולט מנוע2.0 גם כן

השאלה שלי מישהו יכול לספר לי מה זה נותן?

ואם יש שיפור בכוח סוס ובסחיבה של האוטו.

פורסם

מתוך אתר היצרן עצמו, נתונים עבור מנוע ה - 2 ליטר של ה - 206GTI:

 

אתה יכול לראות שמדובר בתוספת של כ - 11 כ"ס ו - 14 ניוטון מטר עבור מערכת מושלמת ללא ממיר.

אני מניח שממיר ספורטיבי יגזול כ - 2 כ"ס.

 

 

OEM



Claimed data:

Horsepower 135 Hp at 6000 rev/min

Torque 190 Nm at 4100 rev/min

Actual data:

Horsepower 136 Hp at 6070 rev/min

Torque 184 Nm at 4270 rev/min

 

 

Supersprint

- Front exhaust (No Kat) 802202

- Centre exhaust 802203

- Rear exhaust 802205

Actual data:

Horsepower 146.9 Hp at 5950 rev/min

Torque 198.5 Nm at 4270 rev/min

 

106GTI - Deus ex machina

פורסם

אם אתה בעיקר מחפש כח - סעפת לבד תתן את התוצאה המשתלמת ביותר.

 

אני החלפתי את הסעפת תחילה, וכששאר המערכת החלה להרקב החלפתי אותה - לא הרגשתי שינוי נכר מהחלפת הצנרת.

 

נ.ב.

206 XS 16V, מערכת פליטה של סופרספרינט.

×
×
  • תוכן חדש...