Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 306 98 יד ראשונה 120,000 ק"מ - לקנות??


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6358 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים יקרים - מציאה!

פיג'ו 306 1.4 98 יד ראשונה 12000 ק"מ בלבד מזוג מבוגר (יחסית) שמורה היטב טסט לשנה, מצבר חדש, הוחלף קלאץ', ועוד כמה דברים פנימיים.. הקיצר השקיע ברכב משהו כמו 5000 ש"ח ויותר המוסכניק עשה סיבוב הרים את הרכב ואמר שאין בעיות וזה נראה טוב. הכל מתועד עם קבלות.לא לקחתי למכון בדיקה כי זה נראה מאוד מאוד אמין. (הוא פירסם רק אתמול בערב וקפצו עליו הרבה קונים)

האם יש לכם השגות בעניין או לחתום מחר בבוקר??

תודה

אליהו.

פורסם

אלעד אכן שכחתי להוסיף 0 לקילומטרז אבל בינינו מה זה משנה 100000 קילומטר יותר קילומטר אחד פחות...

ולעדי - הוא רוצה עליה מחיר מחירון (16500 ש"ח) סביר לא??

ול"שמר" - אשמח לדעת מי זה stio..??

בכל מקרה נראה לי שאלך על זה זה עונה על דרישותי ולא חוצה את רף ההוצאה שתיכננתי..

תודה על ההענות אחלה פורום יש כאן

כל טוב :wink:

אליהו

פורסם

אני רואה שאני מככב כמעט בכל שרשור על ק"מ נמוך.

 

120K לשנת 98' זה נחשב נמוך, מניסיוני בנסיעה ברכבים עם ק"מ נמוך כל הצינורות, הרצועות והגומיות מתייבשים, אז שים לב. (כמה כסף הלך על החלפת צינורות...)

כל שנה גומיות לצריות קרועות, גומיות לאגזוז, צינורות מים שמתפוצצים מיובש, צמיגים יבשים, צינורות דלק נוזלים ועוד.

במידה והרכב במצב כמו שהמוסכניק אומר אני הייתי חוטף אותו, רק בדוק את מצב השלדה.

פורסם
אני רואה שאני מככב כמעט בכל שרשור על ק"מ נמוך.

 

שמך (או לחלופין - מכוניתך) הולכים לפניך ;)

 

:p

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

תיכף יבואו כל החכמים ויגידו שבמצב השוק היום אסור לשלם מחירון בלה-בלה-בלה...

 

לטעמי עדיף לשלם עוד 1000-2000 בקנייה, ולא לרוץ לתת אותם למוסכניק, אבל כ"א ושיקוליו.

פורסם

יותר מידי ק"מ לא טוב, פחות מידי לא טוב, מה נסגר?

 

לדעתי הרכב נשמע מצויין, נתונים נורא טובים, ואל תשכח מדובר בזוג מבוגר לא נראה לי שהם ינסו ל"תחמן" אותך או שהם מסתירים איזה מירוץ רחוב שנגמר בשאסי.

 

ואני מחזק את שמר, אקזמפלר שמור ראוי לתשלום בהתאם, מחיר מחירון הוא רק המלצה.

פורסם

קח לבדיקה כך או כך, תמיד ימצאו ליקויים שתוכלו "לדבר" על המחיר, ולגלות אולי תקלות עתידיות וקיימות.

אם אחרי הכל היא יצאה שמורה לגילה ונראת טוב סיבה מעולה לשלם מחירון.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

12,000 ק"מ לשנה זה קילומטרז' סביר למדי- מכאן ועד צינורות יבשים מחוסר שימוש מפרידים עוד כמה אלפי ק"מ.

הכותב נוהג ברכב שהממוצע השנתי שלו הוא 12,500 ק"מ/ שנתי.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

אליהו הרכב למכירה נשמע כעיסקה מוצלחת.

כמו ששמר כתב "לטעמי עדיף לשלם עוד 1000-2000 ש"ח בקניה ולא לרוץ לתת אותם למוסכניק".

כך תחסוך לך התרוצצויות מיותרות, זמן כסף, והשבתה של רכב לצורך תיקון.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אם אתה באמת שלם עם עצמך שאתה רוצה לקנות 306 בת 11 , כנראה שלא תמצא אקזמפלר טוב יותר.

קח את הרכב לבדיקה מקיפה, תנסה להוריד להם קצת על ריג'קטים כאלה או אחרים (נניח לקחת אותו ב15K)

וגם אם לא תצליח, עושה רושם שמדובר על רכב שכדאי לחטוף (אם מישהו אחר עוד לא עשה את זה לפניך)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

תודה תודה לכולם על התגובות והעצות..

אכן רכשתי את הרכב במחיר מחירון (כבר ביום שישי) ובנתיים אני מאוד מרוצה..

והעיקר - קניתי בראש שקט. מה יהיה בהמשך? בעזרת ה' מקוים לטוב!

כל טוב ולהתראות בפורום "טכני, אחזקה וטיפולים"...:-D

אליהו

×
×
  • תוכן חדש...