Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6362 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לרוב ב2 אום הדאמפינג פקטור נפגע, ודווקא וופר וופר מצריך מאוד שליטה.

 

matan20shab - אצל מי שמעת את הקלארוס ? על איזה רכב ? איזו הגברה ? היה איטום או לא ?

 

אצלי הקלארוס חתוכים על 45 הרץ ומפיקים באס חזק ומדוייק.

שגם מרגישים אותו ולא רק שומעים אותו (האמת שגם עם 35 הרץ הם מתמודדים יפה - צביקה שמע את זה :)) אבל ביום יום הם על 45\50 תלוי בכיף שלי

 

אלייט בנפח של דלת לא מגיעים לתוצאות כאלו בשום מקרה, מנגד יתכן ואכן בתיבה הם יגיעו לתוצאות כאלו, לא יודע לא שמעתי אותם מעולם בתיבה, אז אני לא יכול להעיד

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אכן שמעתי, ויותר נכון לומר הרגשתי, את הקלארוס חתוך על 35HZ. אכתוב בפשטות: WOW!

 

שמעתי אילייט גם בתיבה, וגם בנפח דלת. אכן הוא יודע ויורד נמוך ונשמע נהדר, אך הנמוכים של המידבאס של הקלארוס פשוט מביישים וופרים שמוצהרים כוופרים.

 

אני מתלבט האם להגדיר לעצמי את האלמנט הזה כוופר או כסאב, ומי ששמע והרגיש זאת, יודע היטב שאינני מגזים ואף במעט.

פורסם

אכן גם אני שמעתי את הקלארוס והוא ממש הפתיע בירידה שלו לנמוכים נשמע מעולה במיוחד למי שאוהב באס בבמה כמוני :}

HU: CarPC 3 In Progress [00%] AMP: Twister III F4-600

Woofer: Helon 165 (2 ohm) Tweeter: HX 165 PHASE SUBS: (X-ion 10" 350rms) X 2

Mitsubishi king

פורסם

צביקה , מבחינה ווקאלית , אני מדבר על הרמקול ללא קשר לבאס שהוא מוציא.

הוא טוב יותר מההיברד של מורל?.

 

האם 200RMS לכל צד לדוגמא, יספיקו נגיד לדאבל מיד של הייברד מורל?.

מדובר על הגברה ב2 אום.

 

סטס.

פורסם

מפני שהקלארוס בא כסט קומפ' ולא כרכיבים בנפרד, זה ענין של טעם.

גורל [עתיד] התלבט בין הקלארוס להייבריד, ורכש את הקלארוס.

 

מה זה "טוב יותר" סטס? זה הרי ענין של טעם.

האם הוא משחזר ביעילות את תדרי המידבאס, כפי שהוא משחזר את תדרי הבאס ביעילות יתרה? חד-משמעית כן, ובגדול.

 

אתה צריך לשמוע ברכב של גורל את אמה שפלן למשל, ולהחליט בעצמך האם הקלארוס ווקאלי.

 

[רמז: מאד..]

פורסם
אכן שמעתי, ויותר נכון לומר הרגשתי, את הקלארוס חתוך על 35HZ. אכתוב בפשטות: WOW!

 

שמעתי אילייט גם בתיבה, וגם בנפח דלת. אכן הוא יודע ויורד נמוך ונשמע נהדר, אך הנמוכים של המידבאס של הקלארוס פשוט מביישים וופרים שמוצהרים כוופרים.

 

אני מתלבט האם להגדיר לעצמי את האלמנט הזה כוופר או כסאב, ומי ששמע והרגיש זאת, יודע היטב שאינני מגזים ואף במעט.

 

 

אתה יכול לחתוך אותו גם על 6 הרץ , תהיה לו הנחתה טבעית כי אין מה לעשות זה נגזר מהנתונים הטבעיים של האלמנט , אבל למה להתווכח אם אפשר למדוד , זה יקרה בהזדמנות הראשונה , אגב ובשביל זה אני לא צריך לשמוע .

 

 

ניקח לדוגמא את הוופר של סקן ספיק רדיאטור 7" בעל נתוני FS של 33 הרץ בתיבה מותאמת עם היענות בסל הוא ינחית ב3 DB

 

החל מ57 הרץ ומטה , לצאת מנק הנחה שבקלארוס הנתונים יותר קרובים למיד מאשר וופר זה בטח לא המצב . ובכל מקרה זה לא האלייט

פורסם

מה הקשר מדידות , אתה שומע עם האוזניים או העיניים ?

ומה הקשר רוולוטור ? הוא עולה הרבה הרבה יותר והוא לא רלוונטי להשוואה.

לגבי האלייט ? גם תיבה בנפח של טרופית ענבים לא תגרום לו להפיק נמוכים כמו הקלאורוס.


×
×
  • תוכן חדש...