Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6361 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אלי אני לא מבין אותך ,קצת יותר בפשטות ידידי:-(,סטס אומר שהוא שם את האילייט בתיבה איך זה מפריע לפולס?לדעתי אם הם לא מנגנים את אותם התדרים לא תהיה בעיה אבל ברגע שהם ירצו להיות שני מידבאסים יש להם כבר איכויות שונות והם יפריעו אחד לשני בלי שום קשר.

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אכן כך, אני מנסה למשוך את הבאס יותר לבמה הקידמית.

לא הבנתי עדיין איך יפריע עם הם יעבדו במקומות שונים, האילייט שציינתי בדלת והפולס בתיבה אטומה.

 

סטס, תודה לכולם.

פורסם

לא, זה לא יפריע

כי הם מנגנים לתוך חללים אחרים

אבל למה ללכת על 2 וופריט ששניהם לא בדיוק מצטיינים בבאס ?

למה לא להביא וופר אחד טוב וזהו

כמו לדוגמא L6,

או אם תשיג וופר של K2P, או וופר של קלארוס,

או - בקיצור וופר שטוב בנמוכים,

 

לחילופין אם אתה בונה תיבה לאלייט כמו שצריך טובה חזקה ואטומה אני מאמין שאתה לא תצטרך וופר נוסף

פורסם

הוופרים שציינתי הם כדוגמא.

כרגע המידבאס שאני עובד איתו הוא ההיברד 6".

האם שילוב בין מידבאס מורל להרץ\פוקל\הייברד אודיו יצא בסדר או ששניהם ישמעו כ6X9 לא מובן בגלל השוני?.

 

תודה,סטס.

פורסם

סטס ,אם אתה שם מידבאסים שיהיו זהם,שוב זה חשוב עד לרמה שעדיף לחבר אותם לאותה ההגברה.

 

אתה יכול לנסות משהו אחר ואולי זה ימצא חן בעיניך,אבל אתה תעשה עוול לרכיבים.

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15

פורסם

סטס בשביל לקבל עוד באס מקדימה או שתעלה את גודל האלמנט קדימה או שתשיג מיד באס של K2P או שתארגן מקום ותשים סאב קדימה.

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם

לא חסר מיד באסים זולים ויקרים שיכולים לשמש כוופר משובח

 

הדבר שלא ברור לי,

אתה רוצה לקחת מיד באס טוב שהוא קצת בינוני בתחום הנמוך,

ולשדך לו מיד באס גרוע יחסית שהוא פשוט קצת טוב יותר בנמוכים,

 

אתה תסיים את הסיפור עם 2 אלמנטים שאף אחד מהם לא נותן באמת באס טוב, ולא נותן מיד באמת טוב.

וזה לא לפה ולא לשם

 

מנגד אתה יכול לקחת וופר שמצטיין בנמוכים (קלארוס\K2P, או אם לא בא לך להשקיע אפילו JBL GTO)

ומיד טוב כמו CDM54 או אם בא לך ממש טוב L3\L4.

 

ואז להרוויח חיזוק אדיר במיד, וחיזוק אדיר בנמוכים ולקבל במה שלא רואה בעין שמאל :)

פורסם
סטס בשביל לקבל עוד באס מקדימה או שתעלה את גודל האלמנט קדימה או שתשיג מיד באס של K2P או שתארגן מקום ותשים סאב קדימה.

דווקא אני שמעתי שK2P לא ממש מצטיין בתחום הבאס לא ככה ?

פורסם
דווקא אני שמעתי שK2P לא ממש מצטיין בתחום הבאס לא ככה ?

 

הוא בהחלט לא מצטיין בתחום הבאס

הוא מצטיין בתחום המיד-באס מ- 80HZ ומעלה (התחום שאכן צריך להשמע בפרונט הרכב)

הוא מסוגל לרדת גם ל - 60HZ אבל 80HZ הוא מנגן בעוצמה ממש גבוהה! ובדיוק מעולה!

בשילוב מול סאב זריז וחזק הכל מסתדר.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

חברים אתם שכחתם שיש בארץ מידבאסים של AA HAVOK 7 אלמנטים של 7 אינץ' שיש להם באס מעולה ,זה המידבאס היחיד שמתקרב לעוצמה של הL8 היתרון הוא שהם עולים אלף שקל פחות,לדעתי יהיה מגוחך להשקיע בקלארוס או בK2P אם אתה מחפש באס טוב ויש לך כבר טוויטרים ואתה עובד בבי אמפ.

 

עריכה:

 

לאחרונה יצא לי לשמוע את הסט הזה ביחד עם ההאבוק 15 ואין לי יותר מה להוסיף חוץ מ"וואו".

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15


×
×
  • תוכן חדש...