Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6351 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני הכל ביצעתי חיפוש ומכיוון שאני רוצה להיות בטוח לפני שאני משלם כסף אני מתייעץ בעזרה שלכם.

ברשותי המגבר של JBL - GTO755.6 II :

http://www.jbl.com/car/products/product_detail.aspx?prod=GTO755.6%20II&Language=&Country=US&Region=USA&cat=AMP&ser=GTS

הבעיה היא שיש רעשים ברמקולים האחוריים ( ביציאה שלהם בלבד ! ) כאשר אני נותן גז ורעש של זמזום במהלך הנסיעה ( הבעיה הנפוצה ) .

ניסיתי כבר את רוב הדברים שאמרו כאן אם זה להעבי את הRCA "באוויר" לחבר למינוס של הRCA כבל חשמל ומשם להארקה, ניסיתי להחליף RCA, שמתי בנוסף משתיק RCA, כמעט הכל ולא עוזר

הרעש הוא רק מה2 יציאות של הרמקולים האחוריים, בשאר היציאות כאשר אני מחבר את הRCA ללא מפצל אין רעשים וכאני מפצל את הRCA הרעשים ל6 יציאות שבמגבר הרעשים נהיים יותר חזקים.

ניסיתי גם לחבר מפצל RCA ליציאה של הרמקוליים האחוריים וכשאני נוגע בנקבה של המפצל יש את הרעשים של הזמזום מהרמקולים.

מה עוד אני יכול לעשות כדי לבדוק ולהיות בטוח לפני שאני לוקח את המגבר לתיקון?

פורסם

לי הייתה גם בעיה כזאת אבל אני הצלחתי לפתור בכך שחיברתי מינוס לRCA שיוצאים מהרדיו דיסק ולא מהמגבר...

חיית הלילה שלי:

BMW 316I '94

פורסם

הורדתי את הגיין יש פחות רעש אבל גם פחות עוצמה, הגיין נמצא כרגע קצת פחות מהחצי ולפני זה הוה ממש טיפה מעל החצי.

ניסיתי להעיבר חוט רמקול באוויר מהמגבר גם לא עזר.

כשאני נוגע במינוס של היציאה של המגבר הרמקולים עוים בומים כאלה ורעשים מוזרים...

מישהו מכיר מקום שאני יוכל לבדוק זאת בוודאות, וגם מקום שניתן לתקן את המגבר במחיר סביר? ( אזור המרכז )

פורסם

לפי מה שנראה זו בעייה קלאסית של מגבר יש לי מעבדה מעולה של אלקטרוניקה.

ג.ו אלקטרוניקה ברמת השרון.

פשוט מומחים.

בהצלחה.

פורסם

ניסיתי והקדמיים עושים גם רעש...

לגבי המעבדה, כמה יעלה בערך תיקון כזה לפי דעתך ? ( החלפת יציאות RCA )

פורסם

יש רק יציאה אחת שעושה רעשים כלומר רק רמקול אחד שמשפיע כל הכל, היציאה של המינוס במרקולים האחוריים, פשוט היציאה משפיעה כל כל השמיעה...

פורסם

לא הבנת נכון...

עשיתי פיצול של הRCA בין 4 יציאות.

המפצלים טובים, שאני מחבר בלי מפצלים יש פשוט פחות רעש

×
×
  • תוכן חדש...