Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6365 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני צורב את הקליפים כMP3 ולא עובד.

צרבתי כDVD DATA וגם לא עובד.

הימרתי לMPEG2 וצרבתי כVCD וזה נתקע וקופץ.

המירתי לDVD וצרבתי כDVDDATA וזה לא עובד.

 

בנירו למשל, בחרתי באופציית DVD-R, יש את תיקיית VIDEO_TS, העתקתי לשם את כל הקבצים וזה רושם לי:

[b][font=Arial (Hebrew)][size=3]One or more files could not be added to a compilation. [/size][/font][/b]
The following files may not reside in the VIDEO_TS directory of a DVD-Video compilation. Only compliant DVD-Video files
VIDEO_TS.IFO,
VIDEO_TS.VOB,
VIDEO_TS.BUP,
VTS_nn_0.IFO,
VTS_nn_0.VOB,
VTS_nn_0.BUP and
VTS_nn_m.VOB
can be added to the VIDEO_TS folder. Please add files from a completed DVD-Video title or use an authoring software like Nero Vision to create DVD-Video files from standard video files such as *.avi and *.mpg.

מה עוד עליי לעשות?

 

זה מה שהמערכת קוראת:

CD,DVD,VCD,DIVX,MP3,WMA,AAC,CD-R,DVD-R,CD-RW,DVD-RW

כניסת USB ישירה 2.0 FULL SPEED

 

 

מדובר במערכת avh-p5050dvd של פיוניר.

 

 

תודה רבה לעוזרים הנחמדים.

פורסם

תנסה לעבוד עם easy dvd creator (עכשיו נקראת roxio creator 2009).

היא בונה לך תפריט כדי שתוכל לראות את הסרטים, ולסדר אותם. (אני מניח שגם לנרו יש את האפשרות אבל אני לא מכיר).

במידה והפיוניר שלך בעלת מסך מגע אז התוכנה תעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר.

יום טוב,

נאור

גם תואר ממכללת טיזנבי או ממרכז האקדמי מוצמוץ זה תואר אקדמי....

בעלים גאה של: חיפושית 74, ZX 93, דייהטסו טריוס

פורסם

ניסית לצרוב על CD רגיל?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

מצטער אבל אין לי מדריך, אמור להיות Wizard שעושה את הכל עבורך.

אם אתה לא מסתדר גם אחרי שעברת על איזה FAQ אז תודיע לי,

אני יתקין את התוכנה ויבדוק מה הולך איתה.

ערב נעים,

נאור

גם תואר ממכללת טיזנבי או ממרכז האקדמי מוצמוץ זה תואר אקדמי....

בעלים גאה של: חיפושית 74, ZX 93, דייהטסו טריוס

פורסם

טוב נאור תודה רבה שמתי את התוכנה להורדה היא 2 ג'יגה.

נחכה למחר נשתמש ונראה.

 

 

הבאסה שהאיכות של הקליפים לא משהו.

 

 

אתה מכיר אתרים שנותנים קליפים ישראלים ואנגלית חדשים ובאיכות מעולה?

פורסם

המכשיר קורא DivX לפי הנתונים שלו.

אם אתה רוצה לנסות לצרוב DVD יש בנרו המלא אופציה ליצרת סרט ב DVD

 

כל מה שכתבת לא נכון.

אין כזה דבר קליפים ב MP3

DVD DATA אמור לעבוד,תלוי מה היה הקובץ המקורי.

VCD זה MPEG1 .

איך הימרת לDVD וצרבת כ DVD DATA ?גם לא כלכך אמור לעבוד,יש קבצים ניסתרים בסרט DVD

אתה לא יכול להעתיק קבצים ל VIDEO_TS,הקבצים די מפוזרים על הדיסק,עם הרבה קבצים ניסתרים,כמו בדיסק מוזיקה.

אייל

פורסם

בסוף השתמשתי בתוכנה:

Allok AVI to DVD SVCD VCD Converter

הימרתי ל:

VIDEO_TS

 

אבל האיכות של הקליפים לא משהו הקלטתי מהיוטיוב פליקס אבל האיכות של הקליפ גרועה כאילו האיכות של המוזיקה לא ממש טובה כיצד ניתן לעשות אותה איכותית או להוריד את הקליפים בצורה איכותית.

 

קליפים ישראלים ואמריקאיים.

(קיימים אתרי קליפים)?

פורסם

קליפים ב emule bittorrent

 

 

פה תבדוק מה יש בטוררנט:

http://www.mininova.org/

 

אם הקליפ ב DIVX פשוט לצרוב אותו על הדיסק כדטה,המכשיר קורא DIVX.

אם אתה רוצה לצרוב כסרט DVD,יש אופיה כזאת בגרסאות מלאות של נרו,קוראים לזה NEROVISION,נרו עושה את כל העבודה של שינוי שיטות וצריבה בלי להעביר בין תוכנות.

אייל

פורסם

אוקיי ועוד אתרים רק לא אתרי טוררנט אלא אתרי קליפים ישראליים ואמריקאים.

 

כי באתרי הטוררנט זה בעייה רק בגלל שלא נמצא שם הכל.

×
×
  • תוכן חדש...