Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5987 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לעוזרים המסורים!

אני נוסע בשבוע כ500 ק"מ

צריך רכב מסחרי - כי המשפחה גדלה

אין לי מחשבות כל גאמפי בגלל העלות והחלפים.

וחשבתי על הניסן לארגו או סרנה מכיוון שאינני נוסע מהר ומצד שני חשובה לי אמינות הרכב ומחירי החלפים.

אני מודע שאני מוותר על נוחות אופטימאלית - אך יחסית לסובארו די אל שנת 91 לא נראה לי שאתלונן עם ניסן זו.

מה אתם ממליצים בנוגע לרכב זה?

פורסם

1. תצטרך לקנות אטמי אוזניים כי האוטו רועש ברמות על :)

2. היא כל כך איטית שזה גובל בבעיה בטיחותית...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

נהגתי על לארגו, יחסית שמורה, בת שנתיים- שלוש עם 100 אלף ק"מ.

 

עם האוטו הזה אתה תתגעגע לביצועים של סובארו DL שנת 91.

 

מדובר במנוע דיזל 75 כ"ס, שסוחב רכב במשקל כולל של יותר מ 2 טון.

 

מהירות מירבית ריאלית באיזור 115 קמ"ש, תאוצא ל 100- 25 שניות.

 

אם אתה בכל זאת רוצה, תתמקד רק בסרנה.

אני משער, שיש לה קצת יותר בידוד רעשים, קצת יותר ריפודים, וקצת יותר עידון.

 

ביצועים, בכל אופן, זהים.

 

 

פורסם
1. תצטרך לקנות אטמי אוזניים כי האוטו רועש ברמות על :)...

+1

זה לא עניין לאטמי אזנים. זה מחייב ניתוח לסרת עור התוף, וגם אחרי הניתוח הרעש ידפוק לך בראש.

נסעתי על סרנה שמורה, יד ראשונה שעשתה מעט מאוד ק"מ. פשוט לא למאכל אדם. כשיצאתי מהאוטו התענגתי על השקט שברחוב.

מצד שני זה אוטו מאוד חסכוני בהוצאות:

לא תשקיע במערכת שמע לרכב...

לא תדבר בסלולרי...

אם תיסע עם חברה, כשהיא תאמר "אנחנו כבר שבועיים יחד, אני צריכה לדעת שאתה רציני, שהקשר מתפתח לכיוון הנכון", אתה תענה "מה? מה? לא שמעתי. מה אמרת? אם אנחנו נוסעים לכיוון הנכון? חכי שעה, נגיע לרמזור שממול ואז תשאלי שוב..."

בקיצור,

תוותר.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

נהגתי על לארגו מהעבודה כשנה. לאוטו יש 3 חסרונות עיקריים. רעש, מנוע בתוך תא הנוסעים ומנוע חלש.

 

לטעמי לחולשת המנוע אפשר להתרגל - אם אתה באמת לא ממהר לשום מקום.

למיקום המנוע חייבים להתרגל - אין ברירה אחרת.

לרעש לא חייבים להתרגל - לדעתי חובה להשקיע בבידוד.

 

צריכת הדלק שלו נעה בסביבות ה 1:9 בתנאי עבודה קשים יחסית = כ 600 ק"ג סחורה + 4 אנשים כל הזמן, מזגן עובד רוב הזמן, רגל כבדה מאד על הגז, המון הנעות וכיבוי מנוע ביום, המון עמידה בפקקים.

 

מצד שני, מאוד מאוד מאוד נהניתי מהמרווח, מתנוחת הנהיגה הגבוהה, מקלות התמרון ומהאמינות הגבוהה.

 

לדעתי רכב משתלם.

פורסם

שלום רב !

 

לבן דוד שלי יש כזה רכב.

הוא ממש לא אחד שמבין ברכבים. דיי לא מבין כלום למעשה.

אבל כששאלתי אותו (בחיוך מוסווה) איך האוטו ?

הוא ענה לי, רכב אמין וחסכוני בדלק, אבל מה? לא-א-א-א-ט ל-א-ט.

 

אז כדאי להירגע.

יש זמן....

שששש......

לא למהר...

 

ולחשוב מחשבות שקטות !:lol:

 

אם היה לו קצת יותר ממון (מורה עם משפחה שממלאת את הרכב)

היה ודאי רוכש משהו שזז קצת יותר מהר.

×
×
  • תוכן חדש...