Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ לרכב בסביבות ה 110,000 ש''ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6372 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תנהג על הפונטו, אחרי זה תבוא ותגיד לי מה הבעיה בגיר.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

סקודה פאביה החדשה- אין מה להתלבט בכלל!

כל פעם שאני מסתכל או נוהג ברכב הזה אני מברך את הרגע שהקשבתי לעצתו של אוראל ורכשתי את הרכב הזה! ההתלבטות היתה בין הפאביה, לגרנדה פונטו ולמאזדה 2.

 

שילוב מעולה בין אבזור נאה למנוע 1.6 חזק וגיר אוטומט טיפוסי 6 הילוכים, שבאמת אחד הגירים המצויינים שנהגתי עליהם.

 

הרכב אצלי 3 חודשים, תוכל לקרוא כתבה שלי עליו: http://www.wheel.co.il/index.php?instance=5&instance_id=9&actions=show&id=911&search_word=&current_lang=1

פורסם
אייייל תפסיק לשגע פה אנשים, אחריות 7 שנים אומר המון, מאזדה 2 רכב "עקום"?!?! פששש איזה מבין אתה.

במקום משחקי אגו תקשיב מה יש לאנשים פה להציע לך, הם רוצים רק לטובתך.

את הסיריון אין לך מה לבדוק כי זה יהיה סתם בזבוז של זמן, אבא שלך ואתה לא תאהבו, לא מאמין תנסה.

מאזדה 2 לא אהבתם, OK זה עניין שלכם. מה לגבי הפאביה שאני שנים חופר לך שתנהג עליה? נהגת? לא, כי אתה לא רציני.

פורד פיאסטה החדשה מגיעה עכשיו לארץ אבל לפי מה שאומרים רק מנוע 1.4 אוטומט ולא ממש מאובזר, לא מציאה...:?

 

מאיפה אתה ישר מסיק מסקנות שהפיאסטה החדשה, היא לא מציאה פותח התרד ציין שהוא רוצה רכב חסכוני נאה ולא יותר מזה.

האם אתה עובד בדלק מוטורס? אני מניח שלא אז איך אתה יודע שהיא תגיע לא מאובזרת יש לך כבר את המפרט אבזור מועד הגעה לארץ? שוב אני עונה אני מניח שלא.

אז אל תטעה את הבנאדם אם אין לך שום אינפורמציה על הרכב.

לפותח התרד אני מציע לך לעיין בקישור הבא השייך לפורד פיאסטה החדשה מתי אמורה להגיע וכ'ו.

 

פורד פיאסטה מתוך מגזין אוטו http://www.auto.co.il/כתבה-22253,151-פורד-פיאסטה-חוזרת-לישראל-ב-2009.aspx

 

יניב

פורסם

אדון יניב לוי הנכבד :wink:

רכב בשנת 2009 שמגיע עם תיבת 4 הילוכים, 96 כ"ס (לא להיט בקטגוריה) ותעלה יותר מהמזדה 2 זאת לא מציאה!!!

אם היו מביאים את גרסת ה-1.6 המאובזרת ומתמחרים אותה נכון זה כבר סיפור שונה.

לא אמרתי שהפיאסטה גרועה, לכן הכנסתי אותה גם לתגובה הקודמת שלי, היא פשוט לא מחדשת כלום, עוד אוטו וזהו...

נ.ב.

איך היה בהשקה של השירוקו? הזמנת משהו?!

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

הפורד פיאסטה החדשה ,חצונית ניראת מהממת! כרגע אי אפשר לדעת אם הרכב יהיה כדאי או שלא ,רק כשהרכב יגיע ארצה ודלק מוטורס תתמחר את הרכב אז יהיה אפשר לדעת אם כדאי או שלא.

:fadein:
פורסם
אדון יניב לוי הנכבד :wink:

רכב בשנת 2009 שמגיע עם תיבת 4 הילוכים, 96 כ"ס (לא להיט בקטגוריה) ותעלה יותר מהמזדה 2 זאת לא מציאה!!!

אם היו מביאים את גרסת ה-1.6 המאובזרת ומתמחרים אותה נכון זה כבר סיפור שונה.

לא אמרתי שהפיאסטה גרועה, לכן הכנסתי אותה גם לתגובה הקודמת שלי, היא פשוט לא מחדשת כלום, עוד אוטו וזהו...

נ.ב.

איך היה בהשקה של השירוקו? הזמנת משהו?!

 

לא אמרתי שגם הפיאסטה היא מכונית שצריך להחזיק מימנה יותר ממה שהיא אלא התכוונתי בזה שישר אתה הורדת בגלל סעיפים שלא אתה או אני יודעים וביגלל זה עניתי לך.

 

לגבי ההשקה של השירוקו ושל הגולף החדשה, היה מרהיב ומושקע כמו שצ'מפיון יודעת לעשות אם הזמנתי משהו אז לא אלא נתתי שירות של אוטו דיל למי שהיה צריך מחירון וטרייד אין וכ'ו.

אגב אני לא יודע, אם דיברתי עם חבר מועדון VAG או מישהוא מקארספורום לגבי טרייד אין על גולף GTI MK4 האם זה אתה (מה שמך)?.

 

יניב

פורסם

אני מצטרף להצעה על הפאביה, יש לא מעט חברי פורום שרכשו אחת כזו ויוכלו להעיד עד כמה הרכב מדהים, ולא נראה לי שהם בחרו ברכב סתם, הם מבינים עניין:-)

 

את האמת אני בדעה שלך ולא ממש ממליץ על קוריאניות, יש להם ירידת ערך די גבוהה שאפילו 7 שנים אחריות לא ישנו את דעתי.

פורסם

לא דיברת איתי, אני יוני אגב (רשום לך בעמוד ה-1 של התרד).

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

×
×
  • תוכן חדש...