Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6383 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברכב שלא נסע תקופה ארוכה והמצבר נגמר ועכשיו נוסע רק נסיעות קצרות - יש דרך להטעין את המצבר? הוא לא מספיק להיטען בכל נסיעה וכל פעם אני צריך להניע עם כבלים או בדחיפה.

פורסם

שלום רב!

מכשיר לטעינה איטית בלבד, זוהי הדרך המומלצת.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

מה קיבולת המצבר שלך? מטענים עולים החל מ-500 שקל. תמיד מומלץ שיהיה כזה דבר בבית, אם ברשותך רכב משומש שיש לו פוטנציאל לתקלות חשמל.

מטען ב-500ש"ח שיש באייס הוא תוצרת BOSH, אבל רשום אליו שהוא יכול לטעון מצברים עד בסביבות 50 AH. יש להם גם מטען יקר יותר של HELLA שתומך במצברים עד 120 AH אבל עולה כ-800ש"ח. מניסיון מטען מעולה. יש לו מצב טעינה מהיר 17A ואיטי 9A.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

המצבר לא נטען מכיוון שייתכן שיש לך בעיה באלטרנטור שלא מספק מספיק זרם לטעינת המצבר.

 

1. גש לחשמלאי רכב לשם הטענת המצבר

 

2. תניע את הרכב ותן לו להגיע לטמפ' עבודה ובדוק את המתח על קטבי המצבר כאשר כול הצרכניים כבויים.

 

3.תעלה טורים ל-1500-2000 סל"ד + הדלק אורות+מפשיר אדים אחורי ובדוק מתח טעינה

 

חזור לדווח

איזה כייף לי :)

פורסם

אצל הפרסי תמורת 200-400 תלוי בכושר המיקוח שלך.

של חברת ABSAAR שהבנתי שהיא טובה ,לי יש כבר כמה חודשים והוא בסדר וגם חנן המליץ עליו והחשמלאי שלי.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם
המצבר לא נטען מכיוון שייתכן שיש לך בעיה באלטרנטור שלא מספק מספיק זרם לטעינת המצבר.

 

1. גש לחשמלאי רכב לשם הטענת המצבר

 

2. תניע את הרכב ותן לו להגיע לטמפ' עבודה ובדוק את המתח על קטבי המצבר כאשר כול הצרכניים כבויים.

 

3.תעלה טורים ל-1500-2000 סל"ד + הדלק אורות+מפשיר אדים אחורי ובדוק מתח טעינה

 

חזור לדווח

מרק שלום רב !

מדובר בסיפור הביצה והתרנגולת, ובמה קדם למה:

עלות קניית הרכב היא כ1500 שקל, הרכב זקוק בדחיפות לנקוי ושיפוץ קרבורטור, המנוע כבה בעת עצירה, לשם התנעת הרכב, פותח השרשור נזקק לכבלי התנעה, לאחר ההתנעה, עם הנסיעה , הרכב כבה כזכור בגלל הקרבורטור, עלות מטען, וקרבורטור, היא לא כלכלית לבעל הרכב, ולכן הרכב כנראה יהפוך למחסן גרוטאות בתקופה הקרובה.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

דווקא קרבורטור הייתי עושה כי זה החיים של האוטו ,את השאר לא.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

היי, אכן צביקה צודק עם הסיפור.

אביעד, יש לי מטען כזה בחצר, אם תרצה אני יכול להטעין לך (לא יכול להשאיל זה לא שלי)

אהה ואתה חייב לי הסבר על החתימה :)

ומתי יוצאים להשמדה סופית של הפאביה שלך (אהה סליחה זה פייבוריט, הפאביה של פעם)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

×
×
  • תוכן חדש...