Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קרע קטן בחלק הקדמי של הצמיג - יכול להיות מסוכן?


ohanaohad
שימו לב! השרשור הזה בן 5655 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

השיקול והבחירה של הצמיגאי נובעים מכך שהרבה יותר פשוט לו להרכיב על אותו ציר ממנו פורקו הצמיגים ומכך שאתם לא קרובי משפחה.

 

כך הוא לא יחוש שום צער אם תיהרג בתאונת דרכים.

הוא גם יודע שהמשטרה לעולם לא תחקור ותגיע אליו כדי להאשימו ברשלנות.

 

מכיוון שמדובר בחייך שלך ולא של הצמיגאי המנוול, החלף קדמיים באחוריים, בוודאי לאור העובדה שאנו באמצע החורף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

הקרע לא נראה שמהווה סכנה כלשהיא אך אינך יכול לראות אם זה הגיע לרצועות (אחרי החלק של היריעה ניילונית לבנה המפרידה).

אתה יכול לדעת עם נקרעו רצועות בחלק הזה וגם קשה לראות כמה החתך עמוק ואם יש פגיעה פנימית כך שיכולים להכנס נוזלים לתוך הצמיג.

סה"כ נקרע קרע "סביר" למרות שלא מומלץ לנסוע עם זה בצורה כזאת, לא נשקפת סכנה.

פשוט לא נכון! כל קרע או פגם בדופן הצמיג פוסל מיידית את הצמיג שהופך למסוכן לנסיעה. להחליף את הצמיג אתמול בבקשה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא החליף (היום, לא אתמול :wink:).

 

ה"איכול" הזה בחלקו הפנימי של הצמיג הגיע לדעתי מכיוון פרונט לקוי. טוב שאתה ניגש לכיוון פרונט.

אני מקווה שהפנצ'ר-מעאכר גם עשה איזון גלגלים לכל ארבעת הגלגלים, מה שבד"כ פותר את בעיית הרעידות.

 

בכל מקרה, רשמת שלא בדקת אוויר כמה חודשים וזה לא מומלץ. 4 דקות ליד המשאבה פעם בחודש-חודש וחצי תורמים לבטיחות, חסכון בדלק ובלאי בצמיגים.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל עוד אין רואים את השזירה הפנימית של דופן הצמיג, הוא "חי" ואין כל צורך להחליפו.

 

מה שהכי מפתיע אותי בתגובה שלך הוא שאין אף מכון רישוי אחד במדינה שבמידה והיה שם לב לפגם בעומק כזה בדופן הצמיג, היה מעביר אותו טסט.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שהכי מפתיע אותי בתגובה שלך הוא שאין אף מכון רישוי אחד במדינה שבמידה והיה שם לב לפגם בעומק כזה בדופן הצמיג, היה מעביר אותו טסט.

אצלי זה עבר/עובר/יעבור.

בוודאות!

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בפעם הבאה שלאחד האוייבים שלי יתגלה קרע קטן בצמיג אני אשלח אותו או אותם אלייך לטסט.

 

הקרע המופיעה בתמונה פוסל חד משמעית את הצמיג ואסור להמשיך לנסוע איתו ! בדוק בספרות של כול ייצרן רכב מה פוסל צמיג.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרק, לא צריך להתלהם, אולם אני מסכים שפגיעה בדופן הצמיג פוסלת אותו מיידית.

עמית, אולי תביא לנו הסבר או סימוכין מקצועי/טכני למה צמיג כזה נחשב אצלך תקין?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דניאל, קרא שוב את התגובות של Dar, ארנון ושלי.

איני אומר שהצמיג הנ"ל אינו פסול, אך כל עוד אין רואים בתמונה שהקרע הגיע עד לשזירה הפנימית של הצמיג - הוא תקין מבחינתי.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דניאל, אני לא מתלהם אני פשוט חרד לגורלו של הנהג ברכב.

 

בדומה למספר שכבות העור שעל גופינו כאשר לכול שכבה יש את התפקיד שלה בהגנה על גופינו ככה גם שכבת הגומי העליונה.

 

השכבה העליונה של הצמיג קרועה ומכול זווית שלא תסתכל על זה הצמיג נחלש באיזור זה וכול שפשוף נוסף במדרכה עלול לגרום לנזק בשזירה של הצמיג לכן במקרה זה יש להחליף את הצמיג מיד וולא דיחוי.

 

לנוחיותך מצורף קובץ בדיקות שהינו חלק מחוברת בת 50 עמודים של הנחיות הכוללת צילום של הפגיעה ותיאור מילולי לבדיקת צמיגים של הייצרן SEAT (אני בטוח שהוא יותר קפדן ומבין טוב יותר מכול צמיגי או בחון רכב).

1.1.pdf

2.2.pdf

3..3.pdf

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עידכון !

 

היום שוחחתי ארוכות עם חבר שהיה בוחן רכב בצבא במשך 15 שנים וראה את הצילום של הצמיג עם הקרע וחד משמעית הוא פסל את הצמיג גם אם לא רואים את השזירה.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוחן צבאי - הצחקת אותי :?

אם הם היו כ"כ טובים הטסטים לרכבים צבאיים היו נשארים במסגרת הצבא.

תמיד יש לי ויכוח איתם, אני פוסל צמיג ולדעתם הוא עדיין יכול "למשוך"...אז פתאם הם נעשים בית שמאי כשזה לא נוגע לרכב צבאי?!

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5655 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...