Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6398 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

היום הוספתי לצי שלי את MITSUBISHI LANCER PREMIUM שנת 2005 יד1 פרטית עם 39.000 ק''מ

 

יש לי כמה שאלות לגבי תחזוקה:

 

1) שמן מנוע? אני מתכוון להשתמש בסינטטי מלא 5W/30 SL ACEA A-3

 

2) נוזל קירור: מה הם מרווחי ההחלפה? מהו הנוזל המומלץ?

 

3) נוזל גיר אוטומטי: מה הם מרווחי החלפה ומה הוא הנוזל החלופי לנוזל המומלץ ע''י היצרן DIA QUEEN ATF SP III ?

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

שלום רב

לגבי שמן אני ממלץ 5 w40 ולא 30 בגלל האקלים שלנו

שמן גיר הוא באמת sp 3 ( סנטטי ) החלפה כול 60 אלף

נוזל קירור עים 50 % אתינל ( לונג לייף )

טימינג כול 90 אלף או 5 שנים

נוזל בלמים + קירור כול שנתיים

בברכה ותתחדש רכב באמת נחמד

זיסו יוסי

פורסם
שלום רב

לגבי שמן אני ממלץ 5 w40 ולא 30 בגלל האקלים שלנו

 

תודה, אני אשאר עם 5W/30 (סינטטי מלא בלבד).... משתמש בו למאזדות ומיצובישי, לא חושב שיש בעיה בגלל האקלים. אם הייתי גר בערד דימונה או אילת אולי הייתי משתמש ב-5W/40

 

שמן גיר הוא באמת sp 3 ( סנטטי ) החלפה כול 60 אלף

 

האם ניתן להשתמש ב-DEXIII איכותי?

 

נוזל קירור עים 50 % אתינל ( לונג לייף )

 

השתמשתי היום אתילן-גליקול 40% מוכן לשימוש..... אחליף אותו כל 50-60 אלף או שנתיים. זה סביר?

 

טימינג כול 90 אלף או 5 שנים

 

זאת אומרת עוד 1-2 טיפולים אני אעשה אותו, תודה

 

היום עשיתי ישור קו. שמן מנוע עם מסנן, מסנן אויר+מזגן, נוזל קירור וליטוש פנסים ראשיים. להלן החלפים שהשתמשתי:

1.jpg

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

אני מצרף , הודעה קודמת, לגבי טיפולים, במיצובישי גאלנט, " לנסר " - תואם לטיפולים ב " כריזמה "

 

( אפשר לפנות למחלקה הטכנית של " כל מוטור " היבואנים, לבקש, ספר רכב, או טופס שגרת טיפולים, טל' 03-9154444 )

 

שמן כל 15K - או שנה, הקודם בניהם. ( חצי סינטטי - 40 - 10 ) או 15-40 - פילטר מקורי. או חליפי ( MANN ) בלבד.

 

פילטר אויר כל שלושים אלף (אבל מומלץ לנקות כל 15K) - או שנתיים .

 

פלגים כל 30K - או שנתיים .

 

מערכת קרור כל שנתיים - נוזל קירור איכותי - אפשרי פרסטון ירוק .או מקורי - ( החלפה חלקית ) כ 4 ליטר .50-60 ש"ח .

 

- ממסרה אוטומטית -

 

נוזל ATF כל 45K - סינטטי מלא בלבד ( B. G - או A.E - אוVALVOLINE ) - או מקורי בלבד ( החלפה חלקית ) אפשר לקנות, במוסכי החברה - ולבצע טיפול, במוסך אחר .

(כ 4 ליטר - מחיר 250 ש"ח ) אם יש, פילטר שמן חיצוני לממסרה החלף , תואם פילטר שמן מנוע .

- חשוב מאוד - ולא כל המכונאים מבינים, בסוגי נוזל הממסרה האוטומטית,ברכבים אלו.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showth...9C%D7%A0%D7%98

 

נוזל בלמים גם כל שנתיים - DOT-4 . ( לבדוק בספר הרכב או בחברה , אם תקן נוזל בלמים שונה מ 2002 )

 

רצועת תיזמון ורצועות משנה במנוע - כל 90000 או חמש שנים.

( הדבר היחידי אשר רצוי לטפל - במוסך מורשה יבואן .( כולל החלפת מותחנים, ובדיקת משאבת מים, ומחזירי שמן )

המחיר - כ 1600 ש"ח, + כ 800 ש"ח , (אם צריך משאבת מים ומחזירי שמן) 2400 ש"ח כולל הכל, בדוק בכמה מוסכי חברה, ובקש הצעת מחיר . ( אלה מחירי הגאלנט - תתכן סטייה במחיר )

 

כל שאר הטיפולים - בצע במוסך רגיל מורשה, החלפת שמנים,

פילטרים,פלגים,רצועות משנה,נוזל קירור .

 

נוזל ממסרה הגה - אין הוראות - אני מחליף חלקית כל ( 3 ) שלוש שנים - ATF .( כמו נוזל הממסרה האוטומטית )

או דקסרון 2/3 רגיל (אך ורק להגה )

 

בדוק מתי בוצעה החלפת רצועת התיזמון, בפעם האחרונה ...

אולי יש רישום, ולא צריך להחליף - שאל את בעל הרכב הקודם , אם הרכב נקנה לאחרונה .

אם צריך להחליף - אל תחכה,החלף אותה כדי שלא יגרם נזק.

 

= לכל הרכבים אצלנו,אני מבצע את הטיפול, כאשר אני מקבל את ההודעה על הטסט,

וכך יש לי מעקב ותיזכורת, על הטיפול ברכב, פעם בשנה =

 

נוזל ממסרה DEX III לא מומלץ לממסרה הזאת - יש להשתמש ב SP II או III .( יש של חברות נוספות כמו שרשמתי מעלה )

שמן מנוע 5-30 מתאים , אם יש איבוד שמן בהמשך , שקול לעבור ל 10-40 חצי סינטטי

פילטר שמן MANN תואם למקורי וזול יותר .

נוזל קרור "פרסטון " ירוק מוכן מתאים למנוע ( החלפה כל שנתיים ) או האדום כ 4-5 שנים .

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

שלום רב

אין להשתמש בשמן גיר dex 3 אלא רק בsp סנטטי

לגבי שמן מנוע 5w40 גם הוא סנטטי מלא . אני חושב שבארץ מעוותים את הוראות היצרן וכרגע שמים במזדה 5w40 באותה מידה שפעם טענו שבארץ צריך 20w50

באופן כללי אני מאמין כי יודע אתה לשמור על רכבך ישר דרך

בברכה זיסו יוסי

פורסם

תודה על התגובות

 

רצועת תזמון לא הוחלפה עדיין. הרכב בן 4 וכרגע 40,000 ק''מ

 

לגבי נוזל ממסרה - הבנתי

 

מסנן שמן מנוע עלה 85 שקל

 

שמן מנוע אני מעדיף 5W/30

 

לגבי מאזדה - לא ראיתי שינוי בהוראות היבואן, זה עדיין 5W/30 חצי-סינטטי

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

שלום רב

טעות כתיב שלי במוסכי מזדה שמים באמת 5w30 ( הוא אמור להיות סנטטי מלא ולא על בסיס סנטטי )

אין בעיה לחכות לשנה החמישית

בברכה זיסו יוסי

פורסם
פילטר מקורי. או חליפי ( MANN ) בלבד. .

 

מישהו יודע היכן ניתן להשיג מסנני שמן MANN למיצובישי? אתמול הרכבתי מקורי, אבל מסתבר שהוא די יקר (85 שקל), למרות שמיוצר בסין.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

בפעם האחרונה, קניתי (4) פילטרים של MANN , למיצובישי - כנראה גמרתי את המלאי בישראל ...

 

פנו בטלפון ליבואן - " זוקו " נציגי קאטרפילר בישראל - חולון , המרכבה 12 טל' 03-6508900

 

מתוך האתר של MANN

Representatives + Distributors Near/Middle East, Gulf Israelclear.gifComet&Progress CO.L.T.D

41 Yizhak Sade St. - קומט- פרוגרס , יצחק שדה ת"א - ליד הפרסי .

67213 Tel Aviv

loca_phone.gif00972-3-5618174loca_fax.gif00972-3-5622926loca_email.gif[email protected]clear.gifclear.gifclear.gifGENERAL AUTO PARTS DISTRIBUTING LTD. אוטו פארטס , יד חרוצים ת"א .

Mr. Alvo

9, Yad Harutzim Street

67778 Tel-Aviv

loca_phone.gif+972 3 537 5801loca_fax.gif+972 3 537 5814clear.gifclear.gifclear.gifAutoworks

Magor Bldg., 5 Ben Horkanus Eliezer St.,

71106 LOD

loca_phone.gif00972-8-9218460loca_fax.gif00972-8-9218461

 

 

 

בדוק אצל המפיצים הללו .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

על פי היבואן:

 

שמן מנוע SG ומעלה בצמיגות 15W/40: כל 15.000 ק''מ

נוזל גיר מקורי: כל 90.000 ק''מ

טיימינג: כל 90.000 ק''מ

מצתים: כל 45.000 ק''מ

נוזל קירור: כל 60.000 ק''מ

מסנן דלק: כל 150.000 ק''מ

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

שלום רב

שמן מנוע אמור להיות תקן sl -sm .תקן sg הוא מלפני 10 שנים ולפי היצרן יש להשתמש בסנטטי אורך החיים של השמן שרשמת הוא 5000 ק"מ ואחרי כן הוא נהפך לבוצה

בברכה זיסו יוסי - מוסך זיסו

×
×
  • תוכן חדש...