Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6401 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז השאלה שלי היא פשוטה:

 

רביעיית צמיגים - הנקוק ונטוס 205/55/16 ב1800 ש"ח. מציאה? יקר?

משהו ספורטיבי אחר עדיף בתקציב?

nissan silvia s14

פורסם

מצטרף לשאלה.

בדיוק השבוע עברתי על כל הפנצ'ריות באיזור השפלה והמרכז בחיפוש אחר T1R.

נאמר לי שלא מביאים יותר את הדגם הזה (או שמה זה רק במידה שלי...).

גם אם יש עדיין בנמצא נאמר לי שהם הגיעו לארץ בנוב' 2007.

אז אם ידוע לך משהו אחר - צרף אותי להזמנה.

פורסם

טוב אז הייתי אצלו.

הוא טעה בדגם - TOYO PTP ב1400 ש"ח.

הT1R ב1880ש"ח. במידה 205/55/16.

הוא הזמין לי, מחר אני הולך להרכיב.

 

תודה על העזרה.

nissan silvia s14

פורסם
טוב אז הייתי אצלו.

הוא טעה בדגם - TOYO PTP ב1400 ש"ח.

הT1R ב1880ש"ח. במידה 205/55/16.

הוא הזמין לי, מחר אני הולך להרכיב.

 

תודה על העזרה.

 

 

איפה קנית?

פורסם

טוב אז הרכבתי את הT1R היום.

 

יש לציין שהתאריך ממש חדש - 4108 - אוקטובר השנה!!

 

עד עכשיו נסעתי על צמיגים ישנים ויבשים שאספתי מפנצ'ריות - ההבדל קריטי!

 

נוחות, אחיזה, חדות. מרגיש ממש טוב!

 

 

בקיצור מומלץ.

nissan silvia s14

×
×
  • תוכן חדש...