Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6406 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה קשור הקבל אין לך בעיות חשמל גם לא צריך לדאוג למצבר אלא אם הוא גמור ו45AMP זה בסדר גמור אין לך מערכת צורכת חשמל

ונגיד שהוא צודק ואתה צריך להחליף מצבר מה הקשר לקבל הקבל הוא גם צרכן זרם ועוד 5 פארד

ועם היציאה ברדיו דיסק שרופה אז תחליף רדיו דיסק או תסדר אותו כי עם אתה שומע בכול הרמקולים ויש לך יציאה שרופה אז יש צמד רמקולים אצלך שמנגנים מונו

ויכול להיות שזה רק אני אבל המתקין שהוא חבר שלך לא סידר לך את הבעיה הוא מסדר אותך

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם

מה זאת אומרת אין לך מערכת צורכת חשמל? אז מה היא צורכת קולה?

הוא הסביר לי ככה שהסאב שלי הוא חזק ועל כל בום שהוא מוציא הוא שואב את רוב החשמל מהרכב ולכן הוא אומר שצריך להחליף את המצבר 45 אמפר ל 80 אמפר בערך כדי שכל הציוד יעבוד כמו שצריך כי מהמצבר הזה כל האוטו והחלקים החשמליים צורכים חשמל ובנוסף לזה תוסיף 2 מגברים קבל וסאב p3 של רוקפורד כך שלפי ההיגיון 45a לא ניראה לי מספיק באמת!

ולסדר אותי הוא לא כי גם אם אני אחליף מצבר זה לא יהייה ממנו

פורסם

אהה סליחה שאני לא מבין אז בוא תסביר לי מה הבעיה אדון יקר שפותח תרד ושואל.

והוא הסביר לך גם שעם המערכת שלך צורכת חשמל וה45 אמפר לא מספיקים אז גם הקבל מהווה עוד מעמסה על המערכת חשמל או שהוא שכח וניסה לדחוף לך קבל של 5 פאראד

החוק הבסיסי והפשוט ביותר אומר שעל כול 1000 RMS צריך אחד פאראד לך יש שני פאראד שזה מספיק

 

לידע כללי אתה יש לך אוטו ולא נושאת מטוסים כך שכול חלקי הרכב החשמליים הם לא פונקצייה היצרן שלך התאים את צריכת החשמל באוטו שלך למצבר שלך מה שנשאר להתייחס אליו זה מותרות שזה דיוידי רדיודיסק מגברים דיבורית עם החלטת לשים נאון מתחת לאוטו ועוד ועוד

 

אני יושב באוטו עם שלוש מגברים וסאב יותר חזק משלך וקבל 1 פאראד ומערכת חשמל שיש לה הרבה מה לצרוך ולא חשבתי לשנייה לשים 5 פאראד או להחליף מצבר ולמה כי הוא טוב (בדוק את המצבר שלך עם הוא לא טוב תחליף לגביי עלייה באמפר שוב זה מותרות)

 

שורה תחתונה עם אתה לא משלים עם מה שאני אומר לך אז עשה טובה ואל תשאל אותי שאלות עם לפי ההיגיון שלך 45 אמפר לא מספיק אז מי אני שיחלוק על מה שאתה אומר

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם

תשמע אני ממש לא חולק עליך או מנסה להתחכם אני פשוט מנסה להבין ממה ניגרם לי הקפיצות האלה במוזיקה כל מתי שאני מפעיל בעוצמה והסאב קצת מתאמץ המוזיקה קופצת ואחרי הבום היא חוזרת שוב לנגן

פורסם

אדון סחבק היקר עם לא שמת לב הסתדרנו לפחות בקטע הזה של הארקה

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

×
×
  • תוכן חדש...