שלום רציתי לדעת אם הרכב שברולט קאמרו שנת 2010 נמכר מעל המחירון או מתחת או מחירון.
האם לרכב הנל יש שוק שיש סיבה למוכר לבקש הרבה מעל המחירון?
אתמול חייגתי למגרש רכב של ליסינג, לגבי פרסום של הרכב הנל, הבחור ביקש ממני 212000 ש"ח כשהמחירון לדגם הזה הוא 110000, האם זה הגיוני שהוא מבקש מחיר כזה?
איני יודע מה המצב בשוק ואיך רכבים כאלה נמכרים,