Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6418 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • ספונסר פורום
פורסם
אורן, איפה יש פיקוד? בתמה?

 

רק בדגמים של ה LX היה פיקוד חשמלי (3 מצבי נוחות)

 

לבחור יש LX,הוא ציין זאת בהודעה פרטית,ובהודעה קודמת שלו שנחסמה.

אורן

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נכון יש לי את הLX הלבנה למי שמכיר

עכשיו שאלתי היא האם כדאי ללכת ולחפש לאוטו את הבולמים המקוריים

או ללכת ולעבור לקוני אם אייבך להנמיך קצת את האוטו ולהישאר כך

והאם זה אפשרי בכלל בסוג מערכת כמו שלי?

 

*ובשביל הדיוק אז יש שני מצבי נוחות בסיספנשין:

אוטו

וספורט

פורסם

השאלה אם אתה רוצה לשמור על מקוריות או לשפר ביצועים.

אני בדעה שאם כבר קונים דגם נדיר יחסית, עדיף לשמור עליו מקורי.

לשפר אפשר כל תמא, פשוט חבל.

HFturbo

  • ספונסר פורום
פורסם

זו לא ממש שאלה של מה אתה רוצה,אלה מה אתה יכול,מערכת הבולמים באוטו שלך מסובכת להפליא,ישנו צינור שיוצא ממשאבת ההגה כוח אל הסרן האחורי,שם ישנו מין ווסת שתפקידו להעביר לחץ לבולמים האחוריים וכו...

בכל מקרה,שיפוץ מקצועי של הבולמים האלו באיטליה יעלה כ10000 שקל כולל משלוחים,חדשים כבר לא מיצרים,ומשומשים קשה לי להאמין שתמצא בכלל ותקינים בפרט.

פורסם

בקיצור למיטב הבנתי צריך לזרוק את האוטו לפך

אין מה לעשות רק עשה לי טובה אחרונה אורן

בדוק לי אם יש איזה ארבע קוני עם אייבך להרכבה לפני שאני מתייאש סופית.

פורסם

אני יכול לארגן לך רביעייה של קוני צהוב משומשים, הבולמים יושבים על תמא שמיועדת לפירוק והרכב לא לאחר תאונה.

אם אתה מעוניין, אבדוק לך בקשר למחיר.

  • ספונסר פורום
פורסם
יותר נכון יש שני מצבים: תקין ומקולקל... :wink:

 

זה בכל הלנציות ככה...

 

(אמר זה שיש לו קאפה)

אורן

פורסם

שמח שאתם מדבדחים על חשבוני ואני סובל

איך הולך המשפט הזה עולם הולך ונעלם

אחרי זה מתפלאים איך אין עוד מועדון ואיך עוד נוסעות כמי פחי אשפה בצורת לנצ'יה

בטח איך הם יסעו אם יש להם זמינות חלקים יותר גרוע משל בוגטי ויירון

וזה כולה איטלקיה בטעם פיצה

בקיצור אני לא יודע מה לעשות אני מרים ידיים אני חושב שאם היה פיתרון הוא היה מגיע אליי

מאיזה שהוא כיוון כבר מאורן מברוך ממומי משבי מנחום סודעי מיפתח ממי שלא פניתי שף אחד לא מצא באמת את התשבוה לתת לי

אז תודה לכל אלה שניסו לעזור אני מודה לכם מאוד

 

וחברה אל תקנו לנצ'יה זה פח זבל מהלך.

פורסם

וחברה אל תקנו לנצ'יה זה פח זבל מהלך.

 

לא הגיע הזמן לשנות חתימה?

סתם צוחקים אל תתבאס. מה עם ה 4 קוני שהוצעו לך לפני כמה תגובות?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • ספונסר פורום
פורסם

אל תתייאש,אפשר להביא 4 בולמים מקוריים מאיטליה(של תמא רגילה,לא חשמלי) וקפיצים זה לא בעיה,יש בארץ,להרכיב ולגמור עיניין,זה בטוח יהיה יותר טוב ממה שיש לך עכשיו.

אורן

פורסם

 

וחברה אל תקנו לנצ'יה זה פח זבל מהלך.

 

אתה מגזים וזה כבר עובר עובר כל גבול.

 

הציעו לך עזרה, רוצה - תקבל. לא רוצה, תתמודד לבד.

 

ב LX של דנה יש בולמי קוני צהוב כבר די הרבה זמן. זה הפתרון.

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.


×
×
  • תוכן חדש...