Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6421 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קצת נסחפנו עם ההזדהות עם המותג, לא?

נעלבת בשם נשיא לנציה העולמית שאמרו שהיא זבל?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא נעלבתי כלל, אבל להתייאש בגלל בולמים?? לאן הגענו?

 

יש רק פתרון אחד- מעבר למע' בולמים רגילה.

 

התמה אצל לירוי לא מאתמול, והוא יודע שיש לו רכב מיוחד אז מה היאוש? כולה בולמים לא תקינים...

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

פורסם

אנייני מתייאש כלל ומי שכבר הספיק להכיר אותי

זו הלנצ'יה הרביעית או החמישית שלי כי כבר הספקתי לספור

ולא זו הבעיה שעומדת על הפרק אלה אטימות העניינים וסיבוך הדברים

כל מה שאני מנסה לעשות אך האוטו הזה לא קרה לי אם שום אוטו אחר שהיה לי

ואם אני מתקשר לסודעי ואמר לי תזמין לי בולמים לא משנה כמה יעלה רק תזמין ומה הוא אומר לי בתגובה תמכור את האוטו

כי אין לי איך לעזור לך אז פה מתחיל הייאוש:

אפילו יבואן מסריח אחד כמו בן-אדם אין הכול צריך להיות מסובך ומעורפל ומי שבעולם הזה יודע למה אני מתכוון

אין דברים שזזים חלק הכול קשה ומה לעשות כל אחד בסוף מתייאש ממשהו.

חלק מחלקים במנוע חלק מהמרכב וחלק מבולמים שלא יכולים להשיג.

אז גם אני כבר אוכל ייאוש וכנראה ימכור אותה לחלקים ויוריד עוד LX אחת מהכביש.

דווקא חבל טסט בן חודש ואולי ירוויח יותר ממה שאני ימכור את כול הקופסא הזאת.

 

 

וליפתח אין שום דבר אישי אני מספיק זמן בעולם הזה מלכעוס או להתעצבן בגלל רכב

גם כחה כבר המועדון יתפרק טיולים אין לנו אז בשביל מה להחזיק לנצ'יה ואל תכעס אני מת על לנצ'יות

זה כבר מעבר ליכולותיי.

פורסם

אמאלה...לאיזה דיכאון נפלת?

רק שלא תתאבד לי פה בפורום ותכתים את כל העמודים בדם.

אתה שומע?!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אז גם אני כבר אוכל ייאוש וכנראה ימכור אותה לחלקים ויוריד עוד LX אחת מהכביש.

דווקא חבל טסט בן חודש ואולי ירוויח יותר ממה שאני ימכור את כול הקופסא הזאת.

 

אל תעשה כלום, אם אתה רוצה אני אקנה אותה ממך.

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.


×
×
  • תוכן חדש...