Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5773 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רציתי את עזרתכם ביעוץ..

מנוע מתחמם שברולט קווליר 1998 2200 סמ"ק תוצרת ארה"ב

נבדק חיישן מניפה (יוניט וונטה) - תקין

הוחלף טרמוסטט.

נבדק מצמד לוונטה - ותקין

וונטה עובדת במהירות המירבית ועובדת כראוי.

מה האפשרויות המוצעות?

אני חשבתי לכיוון של ניקוי רדיאטור אך מבחוץ הוא נראה תקין(אך אף פעם אי אפשר לדעת)

 

אני חייב עצות לגבי הבעיה, יש למישהו רעיונות?

פורסם

דחוף, זה בטיפול נמרץ.

 

ממליץ להתחיל בניקוי רדיאטור ולקרוא כאן: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=217228.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אני לא יודע באיזה חום אמור להתחיל לעבוד מאוורר ברכב שלך, אבל לפי דעתי 110 זה קצת גבוה. אולי יוניט בכל זאת לא תקין?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אמור להתחיל לעבוד ב-95 מעלות (בערך באמצע בין קו ה-90 מעלות לקו הבא אחריו בשעון חום).

 

חיפוש היה מניב את אותה התשובה בדיוק (אפילו מאותו בחור!)

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

ברור שעל קוואליר.

 

מה נראה לך? שכל המכוניות פועלות אותו הדבר בדיוק ?

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

מהירות שניה? בקוואליר? לא ידוע לי על דבר כזה.

 

אבל אולי יש הבדל בין שנתון 96 ל-98. חכה לעוד דעות.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

יש לי שאלה בנוגע לחום מנוע בכלליות ובנוגע לאמריקאיות בפרט:

מים רותחים בטמפ' 100 מעלות, וברגע שזה קורה אז יש בעבוע מים ונוצר לחץ חזק דבר שיכול לגרום לסדקים בראש מנוע, אז איך זה שרכב אמריקאי הוונטה שלו עובדת בטמפ' של מעל 100 מעלות?

 

ולפותח השרשרור זה שהראדיאטור נראה נקי מבחוץ זה טוב ויפה אבל ייתכן שבפנים יש סתימה,

וכדאי לבדוק את משאבת המים.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

מים רותחים ב 100 מעלות כאשר הם בלחץ ברומטרי אבל בתוך מערכת הקירור הלחץ יותר גבוה וזה מעלה את נקודת הרתיחה מה שאומר שהמים לא ירתחו ב 100 מעלות.

מים במערכת שעובדת בלחץ של באר תעלה את נקודת הרתיחה לבערך 125 מעלות אם אני לא טועה

פורסם

קראתי את הבדיקה הזו בפורום הזה, תלחץ את הצינור של הראדיאטור אם תרגיש שיש לחץ (קשה להשאיר את הלחיצה ) זה אומר שמשאבת המים מזרימה טוב,

או בדיקה נוספת (שקראתי גם כאן) זה לנתק את הצינור של הראדיאטור ולתת גז אם המים עפים לגובה 1 מטר אם אני לא טועה , אז המשאבה תקינה.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם
קראתי את הבדיקה הזו בפורום הזה, תלחץ את הצינור של הראדיאטור אם תרגיש שיש לחץ (קשה להשאיר את הלחיצה ) זה אומר שמשאבת המים מזרימה טוב,

או בדיקה נוספת (שקראתי גם כאן) זה לנתק את הצינור של הראדיאטור ולתת גז אם המים עפים לגובה 1 מטר אם אני לא טועה , אז המשאבה תקינה.

 

איזה שיטות.:shock:

 

לפותח השרשור כמה דברים שעליך לבדוק.

ראשית כדי להבהיר עניין שמהורהר פה, 110 מעלות חום מנוע - לא תקין, תחזיק אצבעות שאין נזק לראש מנוע.

שנית, עליך לכלול כמה סיבות להתחממות :

*משאבת מים מתי הוחלפה?

*נזילה אולי מאחד הצינורות?

*רדיאטור חימום שסיים קריירה?

*רדיאטור סתום, סתום חלקית או נוזל.

*תרמוסטט תקול.

 

אולי שכחתי עוד דברים.

×
×
  • תוכן חדש...