Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5773 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

לפותח השרשור כמה דברים שעליך לבדוק.

ראשית כדי להבהיר עניין שמהורהר פה, 110 מעלות חום מנוע - לא תקין, תחזיק אצבעות שאין נזק לראש מנוע.

שנית, עליך לכלול כמה סיבות להתחממות :

*משאבת מים מתי הוחלפה?

*נזילה אולי מאחד הצינורות?

*רדיאטור חימום שסיים קריירה?

*רדיאטור סתום, סתום חלקית או נוזל.

*תרמוסטט תקול.

 

אולי שכחתי עוד דברים.

 

אחי, לא קראת את כל מה שכתבנו?

החלפתי תרמוסטט, ואמרתי שיכול להיות רדיאטור סתום אבל זה דורש בדיקה..

אז ביקשתי עוד עצות בנוסף למה שרשמתי.

משאבת מים זה יכול להיות אבל אני לא מאמין, אבל בכל מקרה אני אבדוק.

מה חוץ מזה יש עוד רעיונות?

 

 

 

 

ובקשר ללחוץ על הצינור של הרדיאטור.. לרדיאטור יש הרבה צינור אתה בטח מדבר על זרנוק עליון.

פורסם

איך נבדקה היוניט של המאוורר? ועל סמך מה נקבע שהיא תקינה?

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם
אחי, לא קראת את כל מה שכתבנו?

ובקשר ללחוץ על הצינור של הרדיאטור.. לרדיאטור יש הרבה צינור אתה בטח מדבר על זרנוק עליון.

 

צודק, ואם הייתי אחיך לא הייתי מדבר איתך בהודעות.

לא אמרתי שום דבר על ללחוץ על שום צינור, וזרנוק יש במטפים.:wink:

 

 

נזכרתי בעוד אפשרויות פחות אפשריות לדעתי.

שעון חום מנוע מזייף.

תקינות של יוניט חום, מאחר את הפעלת המאוורר.

פורסם
צודק, ואם הייתי אחיך לא הייתי מדבר איתך בהודעות.

לא אמרתי שום דבר על ללחוץ על שום צינור, וזרנוק יש במטפים.:wink:

 

 

נזכרתי בעוד אפשרויות פחות אפשריות לדעתי.

שעון חום מנוע מזייף.

תקינות של יוניט חום, מאחר את הפעלת המאוורר.

 

זרנוק זה השם של הצינור העליון, הבנאדם מעליך אמר לי ללחוץ על הצינור לא אתה. :)

היוניט מאוורר נבדקה על ידי חשמלאי מוסמך והוא אמר שהיא תקינה.

 

והקטע המוזר הוא שגם כשהמאוורר מתחיל לפעול בחום של 110 עדיין לוקח לו המון זמן לקרר את המנוע.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

שבת שלום



איזה סלט חבל על הזמן

אם אפשר קצת סדר

קצת מידע כללי לא יזיק

מה הקילומטר'ז של הרכב?

יכול להיות שהכל תקין וסתם שעון קצת מזייף

נתתי פה כמה נקודות שיוכלו לתת כוון ועזרה

  1. מאורר מנוע בקואליר תחילת פעולה ריאלית לא לפי המחוג 106-110 מעלות


  2. נוזל קירור חובה עדיפות למקורי נק' רתיחה 125 מעלות ומעלה תלוי בריכוז


  3. מי החליף את הטרמוסטט ? מוסך מורשה או... ? צריך לדעת איך לנקז אויר בדגם הזה


  4. היו מקרים שטרמוסטט חדש היה פגום כן כן מקורי


  5. חור של 3 מ"מ בטבעת של הטרמוסטט יכול לשפר תפקוד פלאים


  6. כשמנוע עובד הראדיאטור עצמו חם?


  7. כשמאורר מנוע מתחיל לעבוד הוא גם מפסיק לבד או רק אחרי שסוגרים סוויץ' ?


שא ברכה

אמר אחד מחכמי הפורום: המשותף לזול, זוגלובק, וזבל

הוא: הנקניקיה

MARIN MOUNT VISION 5.8

"אם לא תיתן לזה למות זה לא יתן לך לחיות"

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

היתה לי את הבעיה הזו בדיוק - שברולט קוולויר 97 - מנוע 2400

גם אצלי בסוף התברר שזו בעיה עיקרית של רדיאטור.

 

מה שעשו במוסך זה שני דברים שאיך שהוא פתרו את הבעיה - האחד זה טיפול ברדיאטור - ניקוי - ותיקון מיכל עיבוי .

ודבר שני שלפי דעתי לא הכי מומלץ - זרקו את הטרמוסטט לפח - ואז לוקח למנוע הרבה זמן להגיע לטמפרטורה הרצויה של 90 מעלות - וברוב הזמן בכלל הטמפרטורה נמוכה מ 90 מעלות - בין 70 ל 80 - וזה בחודשי הקיץ החמים - יולי -אוגוסט .

 

אז לפי דעתי רדיאטור זה שלב א ' - ושלב ב' אולי תיקון או החלפה של הטרמוסטט - לא הייתי ממליץ על הוצאה של הטרמוססט מהרכב כמו שעשו אצלי.

×
×
  • תוכן חדש...