Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6446 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר החליט להחליף מחשב (אחרי שהנוכחי נכנס לתהליכי גסיסה מתקדמים) וביקש את עזרתי.

 

התקציב - 2.5K (אפשרות לחרוג ל-2.7, לא מעבר לזה).

 

הדרישות - עדיפות ללוח אם של Gigabyte, עדיפות ל-HDD של 320 ג'יגה ומעלה.

 

אין צורך במסך, עכבר, מקלדת ורמקולים.

 

המחשב מיועד בעיקר לאינטרנט ומוזיקה, אבל גם למשחקים (לא מי יודע מה כבדים).

 

תודה מראש :-).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אהלן!

 

1) איזה מעבד הוא הולך לרכוש? בגדול כל דגם של גיגהבייט יתאים אך חשוב לציין דרישות ספציפיות,מצד שני כנראה שהוא לא יירצה לוח במעל 1000ש"ח :D - אני ממליץ על אינטל למרות שבליבי אני חסיד של AMD כבר 10שנים ;)

 

2) דיסק קשיח - 500גיגה של סיגייט 32מגה זכרון חיבור SATA2 - פחות מזה לא משתלם בייחוד בגלל המחירים שצונחים חופשית משבוע לשבוע :p

 

3) זכרון - רק מותגים! אל תלך על זבל זול,תתעקש על KINGSTONE ושות'

 

4) כרטיס מסך - ראה סעיף 2 - תקציב\דרישות

 

5)כל השאר זניח..צורב\מקלדת\רמקולים וכו' - אבל מומלץ גם להשקיע בעכבר אם הוא מתכנן לשחק הרבה :)

 

בהצלחה!

 

אופיר

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

התקציב לא כל כך דל בימיינו.

אפשר לקנות מחשב עם נתונים לא רעים.

למשל:

http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=1291&CatCode=1

 

תוסיף לזיכרון קינגסטון, דיסק קשיח 500 ג'יגה, כרטי מסך יותר חזק ומערכת הפעלה - עדיין לא חרגת מהתקציב.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לאינטרנט ומוסיקה אפשר להסתפק בהצעות הזולות ביותר של KSP או אייבורי.

כדאי שהחבר יגדיר אילו משחקים בדיוק, כי זה כבר עניין יותר מסובך

בכל הקשור לבחירה של כרטיס מסך.

מעבד? היום זה ממש לא משנה...

 

אגב, סתם בשביל הקוריוז, יש היום דיסקים של 1.5 טרה-בייט

במחיר סביר להפליא. שוב, 1.5T!

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לאינטרנט ומוסיקה אפשר להסתפק בהצעות הזולות ביותר של KSP או אייבורי.

כדאי שהחבר יגדיר אילו משחקים בדיוק, כי זה כבר עניין יותר מסובך

בכל הקשור לבחירה של כרטיס מסך.

מעבד? היום זה ממש לא משנה...

 

אגב, סתם בשביל הקוריוז, יש היום דיסקים של 1.5 טרה-בייט

במחיר סביר להפליא. שוב, 1.5T!

 

 

אני לא יודע למה אתה קורא סביר אבל דיסק במחיר של חצי מחשב זה לא סביר.

 

הבן אדם מדבר על מחשב ב2500 שקל לא על מחשב ב6000

 

הנה משהו שהרכבתי בKSP פחות מהתקציב ויעבוד מצויין,כולל כרטיס מסך שיספיק לצרכים שצויינו

computer.JPG

פורסם

התקציב באמת לא ממש דל.

בזול בהרבה (פחות מחצי) תוכל לקנות מחשב שיענה על הצרכים שתארת- ההצעות הזולות של KSP את איבורי. מחשבים סבירים למדיי סביב ה- 1000 ש"ח.

פורסם

מניסיון מר אני אמליץ להתרחק מIVORY כמו מאש

 

לא חסר חנויות הגונות במדינה הזאת,IVORY אינה אחת מהם,אם לא תבדוק כל דבר אצלם יש סיכוי של כמעט 100% שיעבדו עליך במשהו.

פורסם

יש לי מחשב מעולה בשבילך מפרט חזק במחיר נמוך מאוד.

אני מוכר את המחשב הסלוני שלי במחיר ממש מצחיק כיוון שאין לי צורך בו ואני מעוניין להחליף ל-PS3.

 

הנה פרטים

 

http://www.yad2.co.il/Yad2/hotPicYad2.php?CatID=3&SubCatID=0&SalesID=1746868

 

צור קשר

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
מניסיון מר אני אמליץ להתרחק מIVORY כמו מאש

 

לא חסר חנויות הגונות במדינה הזאת,IVORY אינה אחת מהם,אם לא תבדוק כל דבר אצלם יש סיכוי של כמעט 100% שיעבדו עליך במשהו.

 

ואני דווקא אמליץ לגשת אליהם ולא לחשוב אפילו על KSP.

פורסם

אז כנראה אתה לא ממש מבין על מה אתה מדבר

 

מניסיון אישי וגם של מספר חברים תמיד אבל תמיד עבדו או ניסו לעבוד אליהם/עליי

 

אני מעדיף לשלם 5 שקל יותר במקום שנותן את מה שהוא מפרסם ולא מנסה לעבוד עליך בכל דבר אפשרי

 

ואם בכל זאת אתה מחליט לקנות בIVORY תקנה רק בחלקים ותוודא שקיבלת את החלקים שהזמנת כולל רישום מדוייק בהזמנה לגבי תקופת האחריות על כל חלק וחלק.

 

בשום פנים ואופן לא לקנות מהם מערכת מוכנה כי שם האפשרות שלהם לדחוף לך משהו אחר ממה ששילמת עליו

 

וכן מותגים זה חשוב וגם הדגם המדוייק משנה מאוד מאחד ומשנהו

פורסם
אז כנראה אתה לא ממש מבין על מה אתה מדבר

 

דווקא כן, אני לא אוהב לזלזל באנשים ואני ממש לא אוהב שמזלזלים בי.

 

יש לי ניסיון לא קטן עם רשת אייבורי ועם רשת KSP.

 

אתה יודע מה למדתי ?

ברשתות האלו, כל מה שחשוב זה הסניף ולא הרשת.

יכול להיות שאתה מתכוון לסניף ספציפי ואם זה כך, חבל ללכלך על רשת שלמה בעקבות סניף אחד.

 

אני מרוצה מאייבורי ברעננה, שם רכשתי את המחשב השולחני שלי והמחשב הבא שלי יהיה, כנראה, גם משם.

היו לי 2-3 תקלות במחשב במהלך שנתיים וכאשר הלכתי למעבדה שם, טיפלו בי כמו שצריך ואף פעם לא נתנו לי לחכות יותר מדי.

פורסם

תחשבו באמת על ההצעה של שמוליק - במחיר הזה זה ממש בדיחה.

2500 שקל וקיבלת מחשב עם 4GB זיכרון ו-8800GT.

השאלה מה נפח הדיסק.

 

בכל מקרה - המפרט שהביאו פה מאייבורי לא רע בכלל, תוסיף כמה שקלים לכרטיס 4500HD וקיבלת מחשב לא רע בכלל במחיר נמוך.

פורסם

אתה יודע מה למדתי ?

ברשתות האלו, כל מה שחשוב זה הסניף ולא הרשת.

 

בדיוק.

 

ל-COBRAF: שים לב שרשמתי "קוריוז", ואפילו הפרדתי בין שני הנושאים

באמצעות שורת רווח. בוודאי שאין שום קשר לשאלה המקורית.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

שכחתי לרשום מה הנפח דיסק. הנפח דיסק הוא 320GB והספק הוא של ANTEC 550W (ספק מאוד שקט). המחיר באמת בדיחה. אם תשוו מחירים מול זאפ אתם תראו שהוא מתקרב ל-4000. לפי דעתי, מי שיקנה את המחשב הזה, יזכה.

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

×
×
  • תוכן חדש...