Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6429 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הערכה גסה לעלות חלקים בלבד לחצי אוברול (מייסבים, אטמים לראש מנוע, טבעות בוכנה) 3000 ש"ח.

טל"ח!

לא מסכים, ב- 3000 ש"ח אפשר לקנות חלקים לשני מנועים כאלה, (מייסבים, אטמים לראש מנוע, טבעות בוכנה).

בעבודה כזאת יש לקנות סט פקונגים קומפלט, ולא רק "אטמים לראש מנוע".

מה זה טל"ח ?. :-P

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

טל"ח= טעות לעולם חוזרת.

 

לפותח השירשור -מה כל כך מפריע לך במנוע הנוכחי ?

אני הייתי ממשיך לנסוע איתו עד שיתחילו הבעיות ומשם ממשיך הלאה.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם
לא מסכים, ב- 3000 ש"ח אפשר לקנות חלקים לשני מנועים כאלה, (מייסבים, אטמים לראש מנוע, טבעות בוכנה).

בעבודה כזאת יש לקנות סט פקונגים קומפלט, ולא רק "אטמים לראש מנוע".

מה זה טל"ח ?. :-P

דוד.

אל תסכים!

מה עם תזמון, אולי משאבת מים/שמן/דלק, שמן מנוע, מסננים וכו'. כיוונתי בהערכה גסה מאוד צפונה בכוונה.

היו כאלו שציינו 15K ש"ח, זה לא הפריע לך?

 

דניאל,

 

האם היית מנסה לעשות חצי אוברול למנוע שעבר כמעט רבע מליון ק"מ?

לא לנגוע בקראנק בכלל?

כמובן שיש לבצע מדידות, יותר מטריד אותי מצב הצילנדרים מאשר גל הארכובה. בכל מצב, תוסיף 800 ש"ח בערך חריטת גל ארכובה אם ניתן.

פורסם

שלום רב!

אם אסתמך , על דברי חברי דניאל, במקרה הגרוע ביותר, אתה תגיע ל3800 שקל בהערכה גסה צפונה, על חלקים בלבד, ועבודות חוץ של חריטה, וזאת בהנחה שאתה מבצע את העבודה.

מכיוון שאני מניח שאתה מתעניין, רק בשביל הפרוייקט, ומעוניין אפילו לקחת זאת על עצמך, והשיקול הכלכלי לא משחק תפקיד, זכור שכלכלית, גם אם תבצע זאת במוסך הטוב ביותר, החלפת מנוע מיבוא(אני בספק אם קיים בכלל) הגיונית יותר, זולה יותר, ותביא לך מנוע בתול יותר.

הקפדנים יותר, בעלי שיקול חומרני בלבד, יאמרו לך לרדת מן העניין, ולו רק לאור מצבו החיובי הנוכחי של המנוע.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

שלום.

 

 

לשפץ מנוע בשרייד 1000 סמ"ק יעלה הרבה הרבה יותר מה 3000 ש"ח!

קודם כול במנוע הזה יש בלנסר מבקליט ומיליון אחוז הוא סדוק וזה הרעש והקירקושים שיש במנוע.

בנוסף לזה השרשרת של משאבת השמן גם רפויה לגמרי.

אבל בכללי אלו המחירים +- לתיקון המנוע כי אתם לא מדברים על שיפוץ וההבדל הוא גדול.

מערכת סתמים 250 ש"ח

רצועת טימינג + מיסב + משאבת מים +- 450 ש"ח

רינגים איכותיים ולא זבלה 350 ש"ח

מיסבים ראשי + טלטל 350 ש"ח

גלגל בלנסר [אם יש להשיג] 350 ש"ח

שרשרת משאבת שמן 100 ש"ח

שיפוץ ראש מלא כולל מילוי 1300 ש"ח

שמן מנוע + מסנן שמן + מסנן אויר 160 ש"ח

3 פלגים + פלטינה + כבל 110 ש"ח

נוזל קרור 60 ש"ח

החלקים עולים +- 3000 ש"ח לא כולל מע"מ

עבודה הכוללת פרוק והרכבת המנוע מהרכב 1000 ש"ח

עבודת שיפוץ מנוע 2000 ש"ח

הכול יחד 6000 ש"ח

ואני מדגיש זה לא שיפוץ מלא אלה חלקי כי לא חרטנו את המנוע ולא קנינו מערכת בוכנות כמו כן לא חרטנו גל ארכובה.

וגם לא כולל מערכת מצמד אם הרכב אם גיר רגיל.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
אל תסכים!

מה עם תזמון, אולי משאבת מים/שמן/דלק, שמן מנוע, מסננים וכו'. כיוונתי בהערכה גסה מאוד צפונה בכוונה.

היו כאלו שציינו 15K ש"ח, זה לא הפריע לך?

 

 

.

נו שויין, עכשיו אני מסכים לא להסכים. :-P

לא, לא הפריע לי אני נוהג לפי הפתגם "לא חשוב מה אמר, חשוב מי אמר". :-P

(כמובן בלי לפגוע באף אחד).

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
נו שויין, עכשיו אני מסכים לא להסכים. :-P

לא, לא הפריע לי אני נוהג לפי הפתגם "לא חשוב מה אמר, חשוב מי אמר". :-P

(כמובן בלי לפגוע באף אחד).

דוד.

 

דיד חברי הנכבד!

אינני רוצה לסכסך ולפתוח במלחמת אחים, אך קרא את הערכתו,"הצנועה" של חברנו בני ל. ומעניין לשמוע את התיחסותך בנושא.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

 

 

כמובן שיש לבצע מדידות, יותר מטריד אותי מצב הצילנדרים מאשר גל הארכובה.

 

זה מנוע עם סליבים או שהצילינדרים בבלוק? גם זה עלול לגרום להפרש גדול.

פורסם
זה מנוע עם סליבים או שהצילינדרים בבלוק? גם זה עלול לגרום להפרש גדול.

שמר, כמדומני שהצילנדרים בבלוק, אין סליבים במנועי דיהטסו.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
דיד חברי הנכבד!

אינני רוצה לסכסך ולפתוח במלחמת אחים, אך קרא את הערכתו,"הצנועה" של חברנו בני ל. ומעניין לשמוע את התיחסותך בנושא.

בברכה

צביקה

חברי הנכבד צביקה!

כל מילה של בני ל. המקצוען חרוטה בסלע.

אני התייחסתי לזה: (מייסבים, אטמים לראש מנוע, טבעות בוכנה), כולל שמן פילטרים ורצועת טיימינג.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
שכחתי לשאול לגבי בירור על חלפים למנוע - האם יש חנות מתמחה לחלפים למנוע ? , או שכדאי לברר מחירים אצל "צנטרל" או ה"פרסי" .

"יודן", בן אביגדור 8 ת"א.

אבל כל המומחים פה ממליצים לא לגעת אם אין בעיה, אז לא חבל?

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

עידכון בנושא עלויות חלפים + חריטת מנוע + ראש .

 

טילפנתי למשפץ ראשים מתל אביב והוא נתן לי את הצעת המחיר הבאה :

 

חריטת ראש - 550 ש"ח , חריטת קראנק - 600 ש"ח , חריטה לכל בוכנה - 200 ש"ח *3 = 600 ש"ח ( הבנתי שזה בעצם הכוונה לחרוט את הבלוק ) , סה"ע עלות חריטה כולל מע"מ 1950 ש"ח .

 

לעניין החלפים - ביקשתי חלפים איכותיים לא תוצרת סין .

 

בוכנות + רינגים 380 ש"ח .

 

מייסב טלטל 51 ש"ח .

 

מייסב ראשי 91 ש"ח .

 

סט שיפוץ 134 ש"ח .

 

רצועת טיימינג 40 ש"ח .

 

מותחן טיימינג 50 ש"ח .

 

שרשרת משאבת שמן 64 ש"ח .

 

משאבת מים 220 ש"ח .

 

נוזל קירור פרסטון מיכל צהוב - 50 ש"ח .

 

סה"כ כולל מע"מ 934 ש"ח .

 

סה"כ עלות חריטה + חלפים = 2884 ש"ח .

 

נמר לי בפורום שלשם אוברול כדאי להחליף את החלקים הבאים , יתכן ואני חוזר על אותו חלק פעמיים בשמות שונים , סליחה מראש .

 

1) גומיות שסתומים .

 

2) מייסבי טלטלים .

 

3) מייסבי גל ארכובה .

 

4) רינגים .

 

5) צילנדרים .

 

6) גל זיזים - לא הצלחתי למצוא , האם זה קריטי ? .

 

7) גלגל בלנסר - יש רק מקורי עולה בסביבות 600 ש"ח .

 

8) שרשרת משאבת שמן .

 

9) סט פקונג קומפלט .

 

10 ) אטמים לראש מנוע .

 

11) משאבת שמן - האם מחליפים בשיפוץ מנוע ? , או שרק בודקים אותה .

 

12 ) מערכת סתמים .

 

13) מייסב ראשי + טלטל .

 

האם חסר חלק כל שהוא .

 

מה העלות המשעורת של עבודה זה נדרש בטח לפרק מנוע + הרכבה .

 

האם נדרש להחליף ברגים מסויימים ? .

 

אשמח לקבל עיצות או המלצות בנושא .

 

בתודה מראש .

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

מאיין הבאת את מחיר החריטה ?.

אני יכול לעזור לך דיברתי עם החרטים שלי, חריטת קרנק, צילינדרים, הרכבת בוכנות בחום, שיפוץ ראש כללי גם אם צריך מילוי.

לא אציין מחיר כי דניאל אורב לי בפינה. :-P

אבל אכתוב רק שהמחיר הוא חצי ממה שציינת + 125 ש"ח. :-P

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

אני לא מעוניין במנוע 1.3 - לא יודע גם אם זה אפשרי וחוקי .

 

האם משיהו יכול להמליץ על חרט טוב , מנסיון מאיזור המרכז .

Sound Stream -Trantula 800.2


×
×
  • תוכן חדש...