Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6431 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא יודע מאיפה הוצאת את המחירים הללו. מאחל לך מכל הלב לגמור את האוברול בסכום הזה.

 

עבודה של אוברול ב-1000 שקל? מי עובד במחיר כזה?

 

 

עריכה:

 

פה כתבת שהעלות היא 5000 ש"ח בערך, ולא כללת את כל החלקים. איך הגעת פתאום ל-4000 ?

אני קישרתי אותו עם החרט שלי, ושם הוא קיבל את מחיר החריטה שסיכמתי איתו. הסכום היה 1100 כללי גם אם צריך למלא את הראש.(לא יודע למה הוא כתב:"עלות עבודת חריטה ( בלוק , הכנסת בוכנות בחום , קראנק , ראש מנוע - כולל מילוי ) - כ - 1,300 ש"ח" .

שמר, כן הרכבת המנוע על השולחן, לא כולל פירוק והרכבה מהרכב, לא יעבור את ה-1000 ש"ח, נראה שלזה הוא מתכוון.

erga25, כתבת, "אני ארמוז שיש כאן בעלי מקצוע שמתרעמים על זה ."

"היו בשירשור הזו בעלי מקצוע שהגיבו - אך המחיר שלהם היה גבוה ללא כל הצדקה ."

בפוקר משחקים עם קלפים סגורים, בוא נשחק צ'יקט. :-P

אני יודע למי אתה מכוון. אותו חבר הוא מקצוען בצורה לא נורמלית, וגם עובד רק עם חלקים מקוריים, את החריטות מוסר אצל חרט מס' 1 בארץ. אז ברור שהמחיר יקר יותר. אמרנו צ'יקט ?, בני ל. :-P

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כל הצעת מחיר היא הגיונית ולא פנטזיה.

אך הזהר לך, שלא מדובר בהצעה ראשונית שתלך ותתנפח ושבאמת תתבצע עבודה איכותית, כי בשיפוץ מנוע אין הנחות ופשרות לאיכות ההרכבה והחלקים.

הנקמה, בדמות בעיות מנוע שונות שיתעוררו מהר מאוד, לא תאחר להגיע.

פורסם
היי , בני נתן הצעת מחיר וזה מקובל בתור בעל מקצוע .

 

אני בדקתי לעלות עבודה + עלות חריטה + עלות חלפים .

 

וקיבלתי סכום הרבה יותר נמוך , אני ארמוז שיש כאן בעלי מקצוע שמתרעמים על זה .

 

כן יש מוסכים שעבור כ - 1,000 ש"ח - יעשו את העבודה - לידיעתך "שמר" .

 

קודם כל, בני לא נתן לך הצעת מחיר, אלא פרסם הערכת מחיר לעלות החלקים (ואם תסתכל - תראה שבינה לבין מה שפרסמת מ"יודן" אין הרבה הבדל), ולביצוע העבודה. הצעת מחיר ניתנת לך באופן אישי, לביצוע עבודה - אחרי שסיכמתם ביניכם את תכולת העבודה. יש הבדל גדול.

 

דבר שני - לגבי עלות העבודה עצמה - כל אחד מעריך את עבודתו ב-X כסף. יש כאלה שיעדיפו להישאר במיטה עבור פחות מסכום X לשעת עבודה, ויש כאלה שיסכימו לעבוד בחצי מהסכום הזה (אם תלך לשטחים, שם ערכו של הכסף גבוה בהרבה, אני בטוח שתמצא גם את מי שיעשה לך את העבודה ב-500).

 

אני לא אומר לרגע שמי שעובד בזול חייב לעבוד חרא, אבל בתור אחד שניהל עסק, ניהל פרוייקטים וניהל אנשים - אני יודע קצת להעריך עלויות. כשבעל מקצוע עובד עבורך, ולא משנה באיזה תחום - הוא חייב לקחת בחשבון את כל העלויות שלו, שזה אומר גם התשלומים לרשויות המס, את חשבון החשמל, את השכירות שלו, את המים שהוא צורך וכו' וכו'.

 

אם זה נראה לך מוגזם - שאתה כלקוח צריך לשלם את החלק היחסי באותן עלויות - אתה ממש לא מבין איך עסק בריא מתנהל.

 

תמיד יהיה אחד שיעשה חשבון אחר, ויתעלם מעלויות אלה או אחרות. לגיטימי. אבל מנסיוני המר בחיים, וכאן בא משפט הקסם - זול מתחיל ב-ז' ונגמר ב-ז'.

 

דבר נוסף, אשמח לשמוע חוות דעת של אחרים גם כן.

הצעתי לך פתרון אחר.

בלי להזכיר שמות, יש מישהו שיש לו מנוע זהה לזה שאתה צריך, אחרי אוברול מלא, כולל אחריות. אני מדגיש - אוברול מלא לחלוטין, לפי הספר.

אני לא יודע בדיוק מה ההצעה שקיבלת, אבל אני בטוח שהיא פחותה ממה שיעלה לך האוברול שאתה חושב לעשות, בטח ובטח כשאתה מוציא מנוע שאין לך מושג מה מצבו הפנימי, לעומת המנוע השני שבא מושלם. אני מאוד אתפלא אם לא יהיו לך "הפתעות" בדרך.

 

אתה את השיקול שלך תעשה, אבל משום מה אני מקבל את ההרגשה שאתה חושב שמנסים לעשות פה קומבינה על התחת שלך.

תרשה לי לחדש לך, לא מנסים.

 

אני הצעתי לך את המנוע הזה מתוך רצון לעזור לך, אני לא מחפש לעשות עליך קופה, לא זה תחום העיסוק שלי, לא מזה מחייתי, וכמו שעזרתי כאן לאחרים במתן עצות ובדברים אחרים- כך ניסיתי לעזור לך.

עצם זה שאתה שם את שמי במרכאות - מעיד על כך שאתה חושב שאני מנסה להרוויח ממך. זה לא מכובד.

 

בסה"כ ניסיתי לעזור לבעל המנוע למכור את אותו מנוע ולך לקבל מנוע לפי צרכיך, במצב שאני יודע מהו (אני מעריך שלא תקבל מנוע במצב כזה אלא אם תשלם לפחות פי 2). מצב שנקרא WIN-WIN.

 

באמת שאתה ושכמותך מוציאים את החשק לעזור לאחרים. כל התגובות שלך אליי, הן בה"פ והן בפורום - מעידות על כך שאתה בטוח שהולכים לגנוב אותך. זו לא הפרנסה שלי, וממש לא מעניין אותי כמה יעלה לך התיקון בצורה כזו או אחרת.

 

יודע מה? לך בדרך שלך, עם הראש בקיר, שיהיה לך לבריאות. מקווה בשבילך שלא תבוא לבכות כבר עוד חודשיים שלושה. כבר ראיתי בחיים הרבה עבודות "חסכוניות", שעולות פי כמה בסוף.

 

שא ברכה.

פורסם
כל הצעת מחיר היא הגיונית ולא פנטזיה.

אך הזהר לך, שלא מדובר בהצעה ראשונית שתלך ותתנפח ושבאמת תתבצע עבודה איכותית, כי בשיפוץ מנוע אין הנחות ופשרות לאיכות ההרכבה והחלקים.

הנקמה, בדמות בעיות מנוע שונות שיתעוררו מהר מאוד, לא תאחר להגיע.

לא כל הצעת מחיר היא הגיונית. הבחור שהגיע אלי עם המריאה לאחר שנקרעה רצועת טיימינג, קיבל הצעת מחיר ממכונאי שעובד בעקיר 1500 ש"ח עבודה וחלקים. מוסך פיאט ביקש 6000 ש"ח לא סופי ולפני מע"מ. אמר לי לבד שהוא לא מאמין למכונאי מעקיר.

ואני שואל אותך דניאל, כיצד ידע בעל רכב שתתבצע עבודה אכותית ?. גם כאן בפורום ראינו במקרים מסויימים את טיבם של ההמלצות בדמות בעיות מנוע שונות.

אני מגבה את דבריו של שמר שכתב, "אני לא אומר לרגע שמי שעובד בזול חייב לעבוד חרא".

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

כל הצעת מחיר היא הגיונית למי שכתב אותה ואני יותר מתחבר לסיכום של שמר שכתב:

כבר ראיתי בחיים הרבה עבודות "חסכוניות", שעולות פי כמה בסוף.

פורסם
אני קונה את החלקים בעצמי ומביא למוסך , למוסך לא מפריע שזה נוגס ברווחים שלו - הוא מסכים לכך ..

 

מה סוכם לגבי אחריות של עבודת ההרכבה. אם למשל, אחד החלקים שאתה הבאת, כושל, וצריך חס וחלילה לעשות עבודה כלשהי שוב, כלומר, לא בגלל עבודת ההרכבה, אלא בגלל חלק שכשל, ואת זה אני מדגיש, האם העבודה החוזרת תתבצע ללא תשלום נוסף, למרות שהמכונאי שמרכיב את המנוע, לא אשם שחלק דווקא, ולא עבודתו, מחייבת עבודה חוזרת?

 

ועוד דבר

..

הרכב עם 235,000 ק"מ , לא נעלמים מים למנוע כלל .

 

מטיפול לטיפול כל 10,000 ק"מ - אני ממלא ליטר שמן מנוע .........ז"א במידה והייתי רוצה שיהיה לרכב יותר כוח , מה היה צריך לשפץ במנוע ....

 

אני לא יודע כמה המנוע היה עייף, ואם כל הרצון היה לתת למנוע יותר כח, לעיתים, עדיף להתחיל בניקוי אגזוז "קצת" סתום מפיח של כל התוצרים האלה, שיפור מערכת הצתה, ו/או לפחות ,בדיקתה בעומס תחת קיצור נק' מס 1 בכוייל למינוס לשניות וביצוע מדידות, ובדיקת המכניקה של ההצתה בנוסף, ,בשילוב קרבורטור שיתן תערובות נכונות ככל שניתן.

 

לא מאוחר, וביצוע אלה כעת, קל.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 


×
×
  • תוכן חדש...