Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6431 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמע, אם אתה לא מעוניין - זה דבר אחד.

אבל לדעתי לא צריכה להיות סיבה שלא יאשרו לך, מכיוון שקיים דגם דומה מאותו הסוג - בדומה לאלה שמחליפים מ-1.3 ל-1.6 בסובארו לאונה לדוגמא.

 

בכל מקרה בחירה שלך.

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זה ברור. גם המחלקה הטכנית של היבואן לא חייבת לאשר.

זאת פשוט אופציה שיכולה להיות קצת יותר מעניינת, מאשר לשפץ את המנוע הזה.

קצת יותר כוח זמין לא יוכל להזיק, לדוגמא בעליות.

 

אני מניח שגם צריכת הדלק לא יכולה להשתנות כ"כ הרבה, בסה"כ מדובר ברכב חסכוני גם במנוע 1.3.

 

אבל שוב, הבחירה היא של בעל הרכב - וזו רק אופציה.

פורסם

הרכב הוא שרייד שנת 93 - מנוע 1,000 סמ"ק - גיר ידני .

 

שאלתי היא כזו , רוב האוכלסייה בישראל מעדיפים מנוע מייבוא על אוברול למנוע , למעט רכבים עם מנועים יקרים .

 

 

אם אדם מחליף את המנוע שלו למנוע מפירוק בארץ , או ממנוע מייבוא .

 

המכלולים של המנוע לא חדשים ויש למנוע בלאי .

 

לעומת זאת מנוע שעובר אוברול : חורטים את הבלוק ( לשים בוכנות חדשות) , חורטים את הקראנק , את ראש המנוע מיישרים וממלאים .

 

מחליפים שמן מנוע , פילטרים כגון : שמן , אוויר , דלק .

פלאגים , כבל , פלטינה .

 

מחליפים בוכנות , רינגים , סט אטמים קומפלט , משאבת שמן .

 

מחליפים רצועת טיימינג + מותחן טיימינג + משאבת מים + נוזל קירור + טרמוסטט .

 

מייסבי טלטל + מייסבים ראשיים .

 

מקווה שלא שכחתי חלק מסויים .

 

על פניו נראה פה מנוע שעבר שיפוץ מקיף ומצבן יהיה טוב יותר ממנוע מפירוק מקומי או מייבוא .

 

נאמר שעלות האובורל תעלה כמו עלות החלפת מנוע מייבוא ( האם לא כדאי לעשות אוברול למנוע , או שיש סיבה שהוא לא יצליח ? ).

 

למי שלא משתלם לעשות אוברול למנוע - זה למוסך שהזמן שלו יקר , והרכב תופס ליפט להרבה זמן .

 

אשמח לקבל תגובות , עצות , או להחכים בנושא .

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

החלפת מנוע היא קלה בהרבה למכונאים, לעומת אוברול , שבו נדרש דיוק - הן בעבודות החריטה - שמוצאות לקבלן משנה (חרט), והן בהרכבה אח"כ.

הסיכוי לכשל גבוה בהרבה בביצוע אוברול, בטח ובטח אם לא מדובר במכונאי שמקפיד על ביצוע האוברול כהלכתו (במדוייק, עפ"י הוראות היצרן).

עלות החלקים לעולם תהיה גבוהה יותר באוברול, בגלל העלות הנמוכה של "שחיטת" רכב שנפגע בתאונה.

 

(תכל'ס, במנוע מייבוא אתה מחליף רצועות, נוזלים, ופילטרים (אולי מחזירי שמן אם ראית משהו חריג) וישר להרכבה. יוצא שזה עלות המנוע קומפלט מול עלות חלקים + עבודה רבה של המוסך. לך כלקוח זה יוצא פחות משתלם).

 

אדם (יכול להיות אפילו מכונאי :-) ) שיודע לזהות מצבו של מנוע מפירוק (מצב מע' הקירור, מצב חיצוני, כמות הלכלוך בפתח מילוי השמן (סימני בוצה) קומפרסיה (אם ניתן) ועוד - יידע בד"כ לזהות מנוע תקין מפירוק. אם המנוע לא "שחוט" - ברוב המקרים יש לו עוד מספיק קילומטרים לעוד 3 בעלים, לפני שיהיה צורך לגעת בו שוב.

פורסם

לגבי עלות אוברול אפרט :

 

עלות עבודה כ - 1,000 ש"ח .

 

עלות עבודת חריטה ( בלוק , הכנסת בוכנות בחום , קראנק , ראש מנוע - כולל מילוי ) - כ - 1,300 ש"ח .

 

עלות חלקים ( 1,700 ) - ש"ח .

 

4,000 ש"ח סה"כ - לא נראה לי שעלות מנוע מייבוא כולל עבודה תהיה זולה יותר .

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם
לגבי עלות אוברול אפרט :

 

עלות עבודה כ - 1,000 ש"ח .

 

עלות עבודת חריטה ( בלוק , הכנסת בוכנות בחום , קראנק , ראש מנוע - כולל מילוי ) - כ - 1,300 ש"ח .

 

עלות חלקים ( 1,700 ) - ש"ח .

 

4,000 ש"ח סה"כ - לא נראה לי שעלות מנוע מייבוא כולל עבודה תהיה זולה יותר .

 

לא יודע מאיפה הוצאת את המחירים הללו. מאחל לך מכל הלב לגמור את האוברול בסכום הזה.

 

עבודה של אוברול ב-1000 שקל? מי עובד במחיר כזה?

 

 

עריכה:

 

פה כתבת שהעלות היא 5000 ש"ח בערך, ולא כללת את כל החלקים. איך הגעת פתאום ל-4000 ?

פורסם

שלום.

לא משעמם לך נכון?

התשובה הזאת לא מספיק טובה לך לאמספיק התחלתה שרשור בטכני ואכשו פו?

אתה מצפה לתשובות אחרות? הרי קיבלתה הסבר מפורט .

לדוגמא:

 

לשפץ מנוע בשרייד 1000 סמ"ק יעלה הרבה הרבה יותר מה 3000 ש"ח!

קודם כול במנוע הזה יש בלנסר מבקליט ומיליון אחוז הוא סדוק וזה הרעש והקירקושים שיש במנוע.

בנוסף לזה השרשרת של משאבת השמן גם רפויה לגמרי.

אבל בכללי אלו המחירים +- לתיקון המנוע כי אתם לא מדברים על שיפוץ וההבדל הוא גדול.

מערכת סתמים 250 ש"ח

רצועת טימינג + מיסב + משאבת מים +- 450 ש"ח

רינגים איכותיים ולא זבלה 350 ש"ח

מיסבים ראשי + טלטל 350 ש"ח

גלגל בלנסר [אם יש להשיג] 350 ש"ח

שרשרת משאבת שמן 100 ש"ח

שיפוץ ראש מלא כולל מילוי 1300 ש"ח

שמן מנוע + מסנן שמן + מסנן אויר 160 ש"ח

 

נוזל קרור 60 ש"ח

החלקים עולים +- 3000 ש"ח לא כולל מע"מ

עבודה הכוללת פרוק והרכבת המנוע מהרכב 1000 ש"ח

עבודת שיפוץ מנוע 2000 ש"ח

הכול יחד 6000 ש"ח

ואני מדגיש זה לא שיפוץ מלא אלה חלקי כי לא חרטנו את המנוע ולא קנינו מערכת בוכנות כמו כן לא חרטנו גל ארכובה.

וגם לא כולל מערכת מצמד אם הרכב אם גיר רגיל.

 

 

בברכה בני ל.

 

 

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

היי , בני נתן הצעת מחיר וזה מקובל בתור בעל מקצוע .

 

אני בדקתי לעלות עבודה + עלות חריטה + עלות חלפים .

 

וקיבלתי סכום הרבה יותר נמוך , אני ארמוז שיש כאן בעלי מקצוע שמתרעמים על זה .

 

כן יש מוסכים שעבור כ - 1,000 ש"ח - יעשו את העבודה - לידיעתך "שמר" .

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

פותח השרשור- 1000 ש"ח הם על עבודת המוסך כולל החלפת טיימינג,מותחנים,מחזירי שמן ושאר ירקות הנחוצים,פו"ה מנוע וזהו.

זה לא כולל עבודות חוץ של שיפוץ המנוע,שמן הסתם אינן נעשות בחינם וככל הנראה קיבלת את הצעת המחיר של המוסך אבל אל תשכח שמוסיפים לאחר מכן את המחיר של עבודות החוץ-שיפוץ המנוע במפעל ייעודי לשיפוץ מנועים/חרט /איפה שלא תרצה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

לא הגיע הזמן לחשוב מה זה זול מידי ????

יכול הליות שיש ממוסכים שמוכנים בעבור 1000 ש"ח לעשות שיפוץ מנוע "עלק" אוורול

ממה מורידים כי מהאוכל של הילדים כלומר משכורת אני לא חושב שמורידים וסבון ידים חיבים לקנות

אולי עבודה עם פטיש אוויר זה מקצר את הזמן אי החלפת חלקים לא חשובים "מחזירי שמן , מסבים ,

גלגלות טיימינג , רצועת טימיינג ,ושימוש במי ברז " נו באמת מי היה מוכן לקבל עבודה כזו

והוא בטח נותן אחריות לעבודה ??.

שיפוץ מנוע למצב חדש עולה לרוב פעמים או פעמים וחצי מהתקנת מנוע מיובא

לרוב המנועים שאני מקבל עד 30,000 עד 60,000קילומטר = מנועים מצוינים

יותר מהר ופחות כסף ללקוח.

 

"מהסינים אפשר לקבל הכול בכל מחיר שרוצים הם ממוחים בלהוריד עלויות תמיד זה על חשבון האיכות "

אז אולי נמצא אוורול סיני ???

 

אורי

פורסם

אני קונה את החלקים בעצמי ומביא למוסך , למוסך לא מפריע שזה נוגס ברווחים שלו - הוא מסכים לכך .

 

אני קונה חלקים שלא מתוצרת סין בוודאות - החלקים נקנים אצל "יודן" בת"א , למי שמכיר .

 

היו בשירשור הזו בעלי מקצוע שהגיבו - אך המחיר שלהם היה גבוה ללא כל הצדקה .

Sound Stream -Trantula 800.2


×
×
  • תוכן חדש...